Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi enää oikein arvostaa, vaikka tuo käytös onkin sairautta.
Ikävä romahduttaa pilvilinnasi, mutta ei tuo sairaus ole, vaan ihan vaan arkisen tylsää epärehellisyyttä. Näpistys, lievä petos ja lievä vahingonteko. Otat toisen omaisuutta, teet vielä lievän petoksen ja lievän vahingonteon. Miksi turhaan selittää sairaudella, tuohan on vain ihan rikollisuutta.
Lievä vahingonteko? Mitä tarkoittaa? Onko se heitellyt niitä tavaroita? Vai tosiaan tunkenut alapäähänsä?
Normisettiä näillä ruuan hinnoilla. Tuskin vaikuttaa miljonäärikauppiaan äfääreihin kun sisäänostohinnathan on jotain ihan muuta.
Kukakohan vinkkasi Seiskalle? Saikohan hyvän palkkion?
Ei varmaan liity asiaan, mutta ottaako oikeus huomioon diagnoosit tuomioita lieventävinä asioina?
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan vinkkasi Seiskalle? Saikohan hyvän palkkion?
Kai ne seuraa kaikkia tuomioita?
65t palkalla voi suomen hinnoilla pyyhkiä kuutamoa. Sori siitä. Lisää halpistyövoimaa ja virkarälssiä kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Normisettiä näillä ruuan hinnoilla. Tuskin vaikuttaa miljonäärikauppiaan äfääreihin kun sisäänostohinnathan on jotain ihan muuta.
Kauppiaan? Me ollaan kaikki S-kaupan omistajia, joilla on vihreä kortti. Suuri osa Suomen kansasta.
Jotain narsismia? "Minua ei rahvaiden säännöt koske"?
Biboa? Epävakaa ...
Se murhaaja-psykiari oli kans harrastanut tuommoista. Vaikka rahaa ollut kuin roskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain kaksisuuntaista epäilen, jos kerran lapsiakin lähtee yhtäkkiä viemään koulusta matkoille.
Näpisteleekö kaikki bipot? Ei taida näpistellä, joten ei ole mikään puolustus.
Maniassa voi tehdä mitä vain. Lue netistä mitä kaikkea bibo tekee maniassa.
Ainoa joka on maniassa on miljonäärikauppias hinnannosteluineen.
Vierailija kirjoitti:
Jotain narsismia? "Minua ei rahvaiden säännöt koske"?
Biboa? Epävakaa ...
Mä veikkaan kanssa ylimielisyyttä. Liian helppo elämä. Sehän on saanut kaiken kultalautasella. Asuu Hesan keskustassa omakotitalossa meren äärellä vanhempiensa omistamassa talossa. Puolisot isketty työpaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sannuli vieläkään maksanut kansan piikkiin tilattuja ruokia? Ei ole uutinen siitä sattunut silmään.
Aikapäiviä sitten.
Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen töiden kautta törmännyt muutamia kertoja Haapkylän enkä ylläty enää mistään.
Auts. Hänellä on kieltämättä sellainen hullun kiilto silmissä ja väkinäinen korvasta korvaan hymy, jotka eivät anna kuvaa rehellisestä ihmisestä. Kauheaa yleistystä, anteeksi siitä, mutta olen havainnut että katseen perusteella näkee paljon toisen ihmisen luonteesta.
Joku mielenterveydenhäiriö tuo on
Aamulla kun avasin nettiseiskan niin naurahdin että nyt ei ole aprillipäivä en uskonut otsikkoa todeksi, ajattelin sen liittyvän johonkin kuvauksiin.
Mutta totta se oli. Vaikea kuvitella Minnaa myymälävarkaana. Fiksuna ihmisenä olen häntä pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
NOLOA! mikä häntä vaivaa??
Tyhmyys kun jäi kiinni.
Ylimielinen näyttelijä niinkuin nämä kaikki enempi julkkiksiksi tulleet ovat! Laulajat, juontajat ym... some vaikuttajat. Kuvittelevat että heillä on joitain erityisoikeuksia muuhun " rahvaaseen" nähden.
No, et kyllä sinäkään kovin sivistyneeltä vaikuta!
Toteaa sivistynyt perussuomalainen