Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta

Vierailija
27.04.2023 |

Mitä ihmettä, lähde Seiska. En osaa linkittää.

Kommentit (1873)

Vierailija
61/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.

Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.

Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.

Hyvä stoori, mutta Suomessa itsepalvelukassalla ei voi ostaa kaljaa.

Olisit sanonut "vissyä".

Vierailija
62/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän muuta on pöllinyt, muttei ole jäänyt kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoikohan tehdä mieli saada vähän kumipatukkaa vartijalta, kysyy seiskan lukija.

Vierailija
64/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan käytä itsepalvelukassoja. On paljon mielekkäämpää mennä jonkun nuoren vapaan kassaneitosen palveltavaksi, heittää huulta ja iskeä silmää. Kyllä ne 20v kassaneitosetksin siitä silminnähden tykkää.

M45

Ei ihme, että kassahenkilökunta on työlääntyneen näköistä, kun tällaiset tyrkyt kuvittelevat olevansa jotain maailman palkintoja naisväelle. Hyi hitto! 

En minä mitään seurustelusuhdetta kassalta ole hakemassa vaan piristän vain päivääni nauttimallla kauniin neitosen palveluista samalla kun hankin tarpeelliset asiat kaupasta. Miksi naiset aina kuvittelevat viattoman flirtin olevan jotain muuhun kuin päivän piristykseksi tarkoittavaa.

Olet silti ällöttävä sen neitokaisen mielestä. 

Vierailija
65/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko

Vierailija
66/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kaksisuuntaista epäilen, jos kerran lapsiakin lähtee yhtäkkiä viemään koulusta matkoille.

Näpisteleekö kaikki bipot? Ei taida näpistellä, joten ei ole mikään puolustus.

67/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mania? Jos on bipo?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
68/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.

Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.

Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.

Hyvä stoori, mutta Suomessa itsepalvelukassalla ei voi ostaa kaljaa.

Olisit sanonut "vissyä".

Eilen just ostin Prismasta, hyvin onnistu.

Vierailija
69/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen töiden kautta törmännyt muutamia kertoja Haapkylän enkä ylläty enää mistään.

Vierailija
70/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai näyttelijöillä kummoinen palkka ole..

Kleptomiania on sairaus. Rikaskin voi olla kleptomaani. Kaikki varkaudet eivät johdu köyhyydestä tai saituudesta.

Vierailija
71/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleptomania on sairaus.

Vierailija
72/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kleptomania katso sitä, että onko rikas vai köyhä.

Vierailija
73/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi enää oikein arvostaa, vaikka tuo käytös onkin sairautta.

Vierailija
74/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain kaksisuuntaista epäilen, jos kerran lapsiakin lähtee yhtäkkiä viemään koulusta matkoille.

Ei varmasti kaikki, hölmö, eihän minkään sairauden oireet ole kaikilla samat. Oletko persu kun olet noin tyhmä. Persuilla on kaikilla sama oire, tyhmyys, mutta niinhän se on poikkeus vahvistaa säännön.

Tuollainen persu-sanan käyttö alkaa jo olla vihapuhetta.

t. Kokoomuslainen

Vierailija
75/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itselläni on joskus käynyt niin, että jokin pikkutavara on jäänyt kärryn pohjalle ja huomaan sen, kun olen jo maksanut. Palaan aina maksamaan, vaikka se onkin hankalaa etenkin jos on lasten kanssa liikkeellä.

En siksi, että kuvittelisin kaupan kaatuvan siihen yhden hammasharjan tai hiivapalan varkauteen, vaan ihan vain siksi, että minulla on paljon menetettävää. Jos nyt sattuisikin niin, että laittaisin sen hiivan vain kassiin ja myymäläetsivä sattuu juuri silloin seuraamaan minua, saisin oikeutetusti sakot ja hyvin todennäköisesti menettäisin uranäkymäni.

Työtehtävissäni on nuhteettomuusvaatimus ja poliisin rekistereihin on annettava pääsy asian toteamiseksi. Jokaisessa ylenemistilaisuudessa tämä asia tarkastetaan uudestaan. Jos minulla silloin näkyisi rekisterissä tuore näpistys, antaisin kyllä ihan järkyttävän etumatkan kilpailijoilleni ja elämäni saisi toisen suunnan.

Pidän hämmentävänä, miten monelle tällaiset eivät merkitse. Sen näkee myös liikennekäyttäytymisessä. Monella on jatkuvassa käytössä sellainen ajotapa, että jonkinlainen seuraamus tulee varmasti, jos valvontatilanne vain sattuu kohdalle.

Kuinka vanha näpistyksen pitää olla, että tarkastus menee läpi? Ja onko tuo eri selvitys kuin turvallisuusselvitys? Sehän voi mennä läpi, vaikka olisi useampi näpistys rekisterissä.

Enpä tiedä. Turvallisuusselvitys siis kyseessä. En tiedä eikä minun tarvitsekaan tietää, mitkä tarkalleen ovat rajat sille, koska selvitys voisi vielä onnistua rimaa hipoen. En kaipaa elämääni sitä jännitystä, että 20 sentin hiivapaketin takia näyttäisin haastattelutilanteessa hermostuneelta, kun minulta kysytään että tuleeko turvallisuusselvityksesi menemään läpi.

Vierailija
76/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä laski pisteet.

Arvostan vain naisia jotka pystyvät tekemään täydellisiä rikoksia jäämättä kiinni. Vain tyhmä rikollinen jää kiinni.

Vierailija
77/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska, tuo juorujen ja ilkeämielisyyden ehtymätön lähde.

Kaikille persuille, jotka tiedän, tulee seiska tilattuna, ei muille. Paskasakin paskalehti. T. Postinjakaja

Vierailija
78/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti kaikki, hölmö, eihän minkään sairauden oireet ole kaikilla samat. Oletko persu kun olet noin tyhmä. Persuilla on kaikilla sama oire, tyhmyys, mutta niinhän se on poikkeus vahvistaa säännön.

Tuollainen persu-sanan käyttö alkaa jo olla vihapuhetta.

t. Kokoomuslainen

No minä ainakin vihaan persuja, miksi niistä pitää puhua muutoin, samaa heille kun he muille! Metsä tuppaa vastaamaan huutoon.

Etkä sinä mikään kokoomuslainen ole, valepukki vaan.

Vierailija
79/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisnäyttelijän kannattaisi tehdä nuo näpistykset esim. vanhukseksi tai mieheksi maskeerattuna ja puettuna? Vaikka jäisikin kiinni, kukaan ei tunnistaisi ja pääsisi vinkkaamaan seiskalle.

Vierailija
80/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää että oli kiukutellut työtään tekevälle vartijalle kun oli jäänyt kiinni. Ylimielinen eukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän