Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta

Vierailija
27.04.2023 |

Mitä ihmettä, lähde Seiska. En osaa linkittää.

Kommentit (1873)

Vierailija
121/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin itsepalvelukassa on vähän mutkikkaampi kuin muilla, kun joutuu valitsemaan jotkut tuotteet valikoista. Kerran pyysin lopulta myyjän auttamaan. Kiitin ja lähdin, 5m:n päästä myyjä huomautti, että maksu unohtui. Ei siitä mitään haloota tullut. Unohtui mikä unohtui, ehkä 68v ikä auttoi, tai pysyvä asiakkuus.

Vierailija
122/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että itsepalvelukassat jo poistettiin Ruotsissa. Tilaisuus tekee varkaan.

Rehellisestä ihmisestä ei kyllä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NOLOA! mikä häntä vaivaa??

Tyhmyys kun jäi kiinni.

Oletko niitä ketkuja joiden mielestä kaikkea saa tehdä jos ei jää kiinni?

Vierailija
124/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän ihmettelinkin sillon tätä otsikkoa...ei ihan tavallista menoa heillä...mitäs nyt semmostesta tylsästä asiasta kun lasten koulunkäynti....

"Minna Haapkylä on hakenut lapset kesken koulupäivän yllätysmatkoille – kertoo nyt, miksi ei siedä harmaata arkea"

No nytpä sai sitten draamaa elämäänsä kun varasti ja päätyi lehtiin 😂 nolo muija, ajattelisi edes perhettään joka joutuu häpeämään

Vierailija
125/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikein selitys ikinä mitä tulee myymälävarkauteen. Jos on loheen lapunkin vaihtanut kyse ei ole paniikkikohtauksesta.

Näyttelijä Minna Haapkylä näpisti ruokaa, huijasi lohen hinnassa ja teki tuhoa Prismassa – Kommentoi IL:lle tekojaan (iltalehti.fi)

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a0abd45c-4d42-412b-8b44-ae67643…

Haapkylä kommentoi

Iltalehti tavoitti Haapkylän puhelimitse. Haapkylän mukaan tapahtuneessa on kyseessä väärinkäsitys.

– Sain paniikkikohtauksen, ja yritin hakea vartijalta pikakassalta apua. Hän kieltäytyi auttamasta, ja yritin poistua kaupasta mahdollisimman nopeasti. En nähnyt enkä kuullut kunnolla, ja näkökenttäni oli kapea.

Tilanteessa tapahtui Haapkylän mukaan väärinymmärrys. Hänellä oli omien sanojensa mukaan vartijan kanssa kielimuuri.

– Sillä seurauksella minua syytetään näpistyksestä. Olin siinä ihan sekaisin, ja olin ottanut itselleni ihan ihmeellisiä tavaroita, ja lähdin kassalta maksamatta.

– Minua syytettiin väkivaltaisesta käytöksestä, vaikka olin paniikkihäiriössä. Myös poliisit kutsuttiin paikalle.

Haapkylän mukaan tilanne päättyi siihen, että hän maksoi kaikki ostoksensa.

– Se oli todella pelottava ja kammottava tilanne kaiken kaikkiaan, hän summaa.

Haapkylän mukaan hänellä on parhaillaan selvityksessä, rikottiinko hänen oikeuksiaan tapahtumien aikana.

– Ongelma tässä on se, että tässä on sana sanaa vastaan, Haapkylä toteaa.

Vierailija
126/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan käytä itsepalvelukassoja. On paljon mielekkäämpää mennä jonkun nuoren vapaan kassaneitosen palveltavaksi, heittää huulta ja iskeä silmää. Kyllä ne 20v kassaneitosetksin siitä silminnähden tykkää.

M45

Hmm.. Viiskymppiset tädit vois tollasta arvostaa.

Paljon kuulee juttua kuinka faijaakin vanhemmat flirttaa ja itse joutuu vaan hymyilemaan koska asiakaspalvelija.

Joo, ei tuo 'tapaaminen' ole molemminpuolinen ilo.

Vierailija
127/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

T. Myymälävaras

Vierailija
128/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jope Ruonansuu olisi jäänyt kiinni näpistyksestä, hän olisi voinut ottaa automyyjä Seppo Kalevin hahmon pykälään ja puhunut vartijat ja poliisit ympäri ämpäri täysin sekaisin ja kutsunut Päälykäisenkin paikalle.

Vierailija
129/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haapkylän mukaan hänellä on parhaillaan selvityksessä, rikottiinko hänen oikeuksiaan tapahtumien aikana."

Ei helvetti sentään kyllä on muijalla pokkaa. Hyvä näyttelijä pystyy mihin tahansa.

Kuinkahan monta kertaa on aiemmin tehnyt samaa jäämättä kiinni.

Vierailija
130/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtauksessa ei kukaan toimi noin. Ihan älyttömän nolo selitys, olisi nyt edes sen ottanut selvää että mikä paniikkikohtaus on!

Vierailija
131/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen töiden kautta törmännyt muutamia kertoja Haapkylän enkä ylläty enää mistään.

Kerro lisää?

Vierailija
132/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on se, että tässä on sana sanaa vastaan, Haapkylä toteaa

Nyt pitää miettiä, kummallako tässä on motiivi valehdella?

Vierailija
133/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

T. Myymälävaras

Kyllä, senkin olen joskus nuoruudessa ja typeryydessäni tehnyt.

Luojan kiitos en kumminkaan ole kiinni jäänyt julkkis.

Vierailija
134/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.

Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.

Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.

Juu varmaan ihan vahinko. Kyllä minä ainakin huomaisin heti. Enkä ole ikinä pöllinyt mitään kaupasta. Joillain ihmisillä on moraali.

Tarkoitan, että näitä virhelyöntejä sattuu ihan myyjillekin enkä usko noiden ipkassojen toimivuuteen ihan varastamisen takia, tullut nähtyä myyjänä näitä varkaita niin paljon ja varsinkaan pikkukaupoissa missä ei ole valvontaa.

Vierailija
135/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huikein selitys ikinä mitä tulee myymälävarkauteen. Jos on loheen lapunkin vaihtanut kyse ei ole paniikkikohtauksesta.

Näyttelijä Minna Haapkylä näpisti ruokaa, huijasi lohen hinnassa ja teki tuhoa Prismassa – Kommentoi IL:lle tekojaan (iltalehti.fi)

Haapkylä kommentoi

Iltalehti tavoitti Haapkylän puhelimitse. Haapkylän mukaan tapahtuneessa on kyseessä väärinkäsitys.

– Sain paniikkikohtauksen, ja yritin hakea vartijalta pikakassalta apua. Hän kieltäytyi auttamasta, ja yritin poistua kaupasta mahdollisimman nopeasti. En nähnyt enkä kuullut kunnolla, ja näkökenttäni oli kapea.

Tilanteessa tapahtui Haapkylän mukaan väärinymmärrys. Hänellä oli omien sanojensa mukaan vartijan kanssa kielimuuri.

– Sillä seurauksella minua syytetään näpistyksestä. Olin siinä ihan sekaisin, ja olin ottanut itselleni ihan ihmeellisiä tavaroita, ja lähdin kassalta maksamatta.

– Minua syytettiin väkivaltaisesta käytöksestä, vaikka olin paniikkihäiriössä. Myös poliisit kutsuttiin paikalle.

Haapkylän mukaan hänellä on parhaillaan selvityksessä, rikottiinko hänen oikeuksiaan tapahtumien aikana.

Sellaista patologista valehtelua sieltä. Narsismia on naisillakin.

Vierailija
136/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on selitys. Ihan vaan paniikkikohtauksessa tuli liimattua lohen viivakoodin päälle edullisempi hintalappu. Tuo loukkaa niitä ihmisiä jotka oikeasti saavat paniikkikohtauksi. Törkeää käytöstä häneltä.

Vierailija
137/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole eka julkkis, joka syyttää jotain mt-diagnoosiaan siitä, että itse teki petoksen.. Naurettavaa. Ja vielä yrittää uhriutua. No sekin on vaan nykyaikaa :)

Vierailija
138/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattais Haapkylän olla ihan vaan hiljaa, äkkiäkös tuo unohtuu, kun seuraavia kohuja tulee.

Vierailija
139/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapkylä kommentoi

Jos asiointi tavallisessa myymälässä on esim. paniikkihäiriön takia hankalaa, ehkä kannattaisi siirtyä jonkun Odan tms. käyttäjäksi.

Vartijan tai muun henkilökunnan on hieman vaikeaa varmaan pysyä kartalla kuka on esim. ihan "rehellinen" ammattimainen varas ja kuka on vain paniikkihäiriöinen taiteilijasielu, jonka näkökenttäkin on tilanteessa kapea.

Näyttelijähän voi sitäpaitsi ehkäpä esittää varsin hyvin paniikkihäiriöistä. 🤔

Vierailija
140/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan käytä itsepalvelukassoja. On paljon mielekkäämpää mennä jonkun nuoren vapaan kassaneitosen palveltavaksi, heittää huulta ja iskeä silmää. Kyllä ne 20v kassaneitosetksin siitä silminnähden tykkää.

M45

Hmm.. Viiskymppiset tädit vois tollasta arvostaa.

Älä nyt viitsi naurattaa 😅

T. Viiskymppinen täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän