Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta

Vierailija
27.04.2023 |

Mitä ihmettä, lähde Seiska. En osaa linkittää.

Kommentit (1873)

Vierailija
21/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Jos varastaisin, en tekisi sitä isossa prismassa. Triplassa ainakaan.

Vierailija
22/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winona Ryder...röyhkesti vaan käveli ovista ulos kantaen vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dopamiiniaddikti. Ei noita rahan takia tee kuin tietty porukka.

Ennen esiintyi mediassa hahmona turhautunut hienostorouva, joka sai kiksinsä elämään näpistelystä. Kai tuolla hahmolla on jokin todellisuuspohja. Ammattivarkaat sitten luku erikseen.

Ajatteliko säästää vai mikä oli Minnan syy?

Vierailija
24/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vakavana tämmöistä rikosta pidetään? Onko se lähinnä vain noloa?

Vierailija
25/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että ruuan hinta tapissa, muut maksaa varkaiden takia. Kauppa pistää hävikin hintoihin. Pkle.

Vierailija
26/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen esiintyi mediassa hahmona turhautunut hienostorouva, joka sai kiksinsä elämään näpistelystä. Kai tuolla hahmolla on jokin todellisuuspohja. Ammattivarkaat sitten luku erikseen.

Onko tämmöinen yleistä, että jännitystä kaipaavat varastavat?

Vierailija
27/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meinannut joskus jäädä maksamatta jokin yksittäinen tavara monien joukosta itsepalvelukassalla, kun olen ajatuksissani siirtänyt sen maksettujen joukkoon käyttämättä lukulaitteessa. En tiedä sitten olisiko tuosta tullut rikosasia, jos en olisi tajunnut tarkistaa?

Vierailija
28/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai näyttelijöillä kummoinen palkka ole..

Seiskan mukaan vuonna 2021 tulot oli 65000€, kyllä sillä rahalla saa ruuat ostettua.

Jos ei vienytkään ruokaa?

Vierailija
29/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että itsepalvelukassat jo poistettiin Ruotsissa. Tilaisuus tekee varkaan.

Kenestä tekee, kenestä ei. Minusta ei ainakaan.,

Vierailija
30/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tulee selitykset, kuinka harjoitteli uuteen rooliinsa ja piti päästä syvälle roolihahmon ajatusmaailmaan. Tämä on metodinäyttelemistä

Kohta ko. hässäkkä nähdään uudessa tv-sarjassa.

Vierailija
31/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että itsepalvelukassat jo poistettiin Ruotsissa. Tilaisuus tekee varkaan.

Jos on henkisesti varas, niin sitten ainakin.

Vierailija
32/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on meinannut joskus jäädä maksamatta jokin yksittäinen tavara monien joukosta itsepalvelukassalla, kun olen ajatuksissani siirtänyt sen maksettujen joukkoon käyttämättä lukulaitteessa. En tiedä sitten olisiko tuosta tullut rikosasia, jos en olisi tajunnut tarkistaa?

Parempi varmaan käyttää sitten miehitettyjä kassoja jos ei itsepalvelukassalla toimiminen onnistu.

Vierailija
33/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi varmaan käyttää sitten miehitettyjä kassoja jos ei itsepalvelukassalla toimiminen onnistu.

Kiitos huolenpidostasi, eiköhän tuo onnistu. Ihminen on joskus ajatuksissaan, tiedätkö.

Vierailija
34/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen olin pikkukylän k-marketissa niin edellinen henkilö jätti maksamatta. ostokset tosin vain 7e mutta silti. Ei siellä kukaan kyttää, se punainen valo jäi tolppaan mutta vastapäätä ollut kassa ei mitään reagoinut.

Minä unohdin kerran maksaa itsepalvelukassalla, oli ajatukset jotenkin muualla ja kova kiire. Kotona vasta huomasin, kun etsin kuittia enkä löytänyt, vaikka aina otan sen mukaan. Piti ihan pankkitililtä tarkastaa, olinko maksanut vai en, eikä sieltäkään tapahtumaa löytynyt. Soitin heti kauppaan ja kerron, mitä oli tapahtunut, ja kävin myöhemmin maksamassa, tosin se avoin tapahtuma oli jo kadonnut ja sovittiin niin, että haen samat tavarat mitä olin ostanut (onneksi ei ollut paljon, niin muistin hyvin) ja kassa luki sitten niistä koodit ja vei myöhemmin tavarat takaisin paikalleen. 

Vierailija
35/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luki vielä että tilanne sislsi riehuntaa? Mitähän sekin tarkoittaa? Alkoiko heittäytyä hankalaksi?

Voi olla jotain henkisiä ongelmia.

Vierailija
36/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan käytä itsepalvelukassoja. On paljon mielekkäämpää mennä jonkun nuoren vapaan kassaneitosen palveltavaksi, heittää huulta ja iskeä silmää. Kyllä ne 20v kassaneitosetksin siitä silminnähden tykkää.

M45

Vierailija
37/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa en tiennyt, että tuokin naisen kanssa suhteessa. Varmaan joitakin ensioireita mielenterveydestä tuo näpistely.

Puolisoni äiti tekee tuota joskus mt-ongelmien pahetessa. Näpistää jotain hyvin pieniä juttuja kaupasta, vaikka ovat ihan varakkaita. No ei häntä nyt sitten enää ole kauppaan juuri yksin päästettykään. 

Vierailija
38/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämmöinen yleistä, että jännitystä kaipaavat varastavat?

Aika taktista jännityksenetsimistä, kun ruokaa varasti.

Vierailija
39/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.

Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.

Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.

Ei niiltä voi ostaa alkoholia ilman, että myyjä tulee paikalle.

Vierailija
40/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itselläni on joskus käynyt niin, että jokin pikkutavara on jäänyt kärryn pohjalle ja huomaan sen, kun olen jo maksanut. Palaan aina maksamaan, vaikka se onkin hankalaa etenkin jos on lasten kanssa liikkeellä.

En siksi, että kuvittelisin kaupan kaatuvan siihen yhden hammasharjan tai hiivapalan varkauteen, vaan ihan vain siksi, että minulla on paljon menetettävää. Jos nyt sattuisikin niin, että laittaisin sen hiivan vain kassiin ja myymäläetsivä sattuu juuri silloin seuraamaan minua, saisin oikeutetusti sakot ja hyvin todennäköisesti menettäisin uranäkymäni.

Työtehtävissäni on nuhteettomuusvaatimus ja poliisin rekistereihin on annettava pääsy asian toteamiseksi. Jokaisessa ylenemistilaisuudessa tämä asia tarkastetaan uudestaan. Jos minulla silloin näkyisi rekisterissä tuore näpistys, antaisin kyllä ihan järkyttävän etumatkan kilpailijoilleni ja elämäni saisi toisen suunnan.

Pidän hämmentävänä, miten monelle tällaiset eivät merkitse. Sen näkee myös liikennekäyttäytymisessä. Monella on jatkuvassa käytössä sellainen ajotapa, että jonkinlainen seuraamus tulee varmasti, jos valvontatilanne vain sattuu kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi