Pidätkö omasta työstäsi?
Lähdetkö huomenaamulla ihan suosiolla töihin? Kerro mitä teet?
Kommentit (15)
Ihan hyvillä mielin menen. Olen sossu.
Pidän työstäni, mutta en mene huomenna töihin. Olen lomalla koko tulevan viikon.
Kyllä 😍🤩
Tosin huomenna ei oo töitä, ku pikkuhiljaa vasta käynnistellään huvikautta 🎠
Rakastan työtäni! Työni on kivaa ja innostavaa ja yllän koko ajan hyviin tuloksiin. Syy on ehkä mahtava työympäristö, ihanat kollegat, hyvä palkka ja moderni tuote. Meillä ongelma on enemmänkin, kuinka ihmiset sadaab muistamaan, että töitä ei saa tehdä koko iltaa.
Olen rahoitusalalla, liiketoiminnan kehityksen ja ohjelmistokehityksen väliin sijoittuvassa tehtävässä. Nainen, ikä 49.
Lähden hyvillä mielin siivoamaan yhden kohteen ja sitten teen yhtä mielelläni vielä pari tuntia toisen alan toimistotöitä. Palkka on pieni, mutta töitä riittää. Se ilahduttaa aivan erityisesti.
Pidän, duunari tehdastyössä, ihan mun näköinen ja kokoinen työ. Hyvä palkka, ok työnantaja ja työkaverit.
No en pidä, mutta menettelee. Työllä elää eikä se ole mahdottoman vastenmielistä. Työstä itsessään pitäisi ellei kokoajan vedettäisi enemmän tai vähemmän alimiehityksellä.
T. Hoitaja
Periaatteessa teen koulutustani ja kiinnostustani vastaavaa työtäni hyvällä palkalla. Nyt olen kuitenkin sairaslomalla, joten en mene huomenna töihin. Ja jos ei olisi taloudellista tarvetta käydä töissä, niin kyllä minä muutenkin saisin aikani kulumaan.
Inhosin paskahommia 41 vuotta riitti.
En pidä nykyisestä työstäni yhtään. Asiakaspalvelua teen enimmäkseen tiivistettynä.
Omalla koulutusta vastaavalla alalla (rakennusala) ei vaan tunnu tärppäävän työn saaminen. Kokemusta 15v, olen liian kallis työntekijä niihin vähiin hommiin joita vielä on tarjolla. Toivottavasti muutaman vuoden sisään pääsen takaisin niihin hommiin.
Työt maittaa ja hyvä boogie. Nainen vaan puuttuu muutta kait sekin löytyy kun tilipussi kasvaa.
En todellakaan.
T. Sähköinsinööri
Jos olisi niin pitäisin. Mutta ei ole.