Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.
Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.
Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.Ei niiltä voi ostaa alkoholia ilman, että myyjä tulee paikalle.
No laittaa siihen ensin yhden erillisen tölkin, sitten tulee myyjä joka kuittaa iän, sitten sen jälkeen luetuttaa sen packin yhtenä tölkkinä?
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan käytä itsepalvelukassoja. On paljon mielekkäämpää mennä jonkun nuoren vapaan kassaneitosen palveltavaksi, heittää huulta ja iskeä silmää. Kyllä ne 20v kassaneitosetksin siitä silminnähden tykkää.
M45
Lähdetkö pois kaupasta, ostamatta mitään, jos siellä on mieskassa?
Veikkaan että hän valmistautuu johonkin rooliin ja halusi tuntumaa mitä on olla myymälävaras. Häpeä, nolous, vitutus, raivo, oveluus, koko ruma vyyhti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.
Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.Ei niiltä voi ostaa alkoholia ilman, että myyjä tulee paikalle.
No laittaa siihen ensin yhden erillisen tölkin, sitten tulee myyjä joka kuittaa iän, sitten sen jälkeen luetuttaa sen packin yhtenä tölkkinä?
"Vahingossa" vai? :-D
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että hän valmistautuu johonkin rooliin ja halusi tuntumaa mitä on olla myymälävaras. Häpeä, nolous, vitutus, raivo, oveluus, koko ruma vyyhti.
Luulin, että eläytymistaito kuuluu näyttelijän työkalupakkiin. Jos esittää murhaajaa, pitääkö murhata joku tieteääkseen, miltä se tuntuu?
Missä oikeusasteessa ko. henkilö tuomittiin?
Mikä oli rangaistus? Tuliko ehdotonta?
Onko tuomio lainvoimainen?
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että eläytymistaito kuuluu näyttelijän työkalupakkiin. Jos esittää surmaajaa, pitääkö surmata joku tietääkseen, miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että eläytymistaito kuuluu näyttelijän työkalupakkiin.
Huutista🤣
Nolouden huippu! On kyllä naisen pisteet laskenut kun lehmänhäntä muutenkin ja nyt vielä tämä.
Kiva liikkua missään kun on riehuvan varkaan maine 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jospa harjoitteli uutta roolia varten? Btw, Winona Ryder jäi myös kiinni varastamisesta😂
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan käytä itsepalvelukassoja. On paljon mielekkäämpää mennä jonkun nuoren vapaan kassaneitosen palveltavaksi, heittää huulta ja iskeä silmää. Kyllä ne 20v kassaneitosetksin siitä silminnähden tykkää.
M45
Hmm.. Viiskymppiset tädit vois tollasta arvostaa.
Paljon kuulee juttua kuinka faijaakin vanhemmat flirttaa ja itse joutuu vaan hymyilemaan koska asiakaspalvelija.
Vierailija kirjoitti:
M45
Ei ihme, että kassahenkilökunta on työlääntyneen näköistä, kun tällaiset tyrkyt kuvittelevat olevansa jotain maailman palkintoja naisväelle. Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaupassa, jossa itse käytän itsepalvelukassaa ei voi ollenkaan maksaa alkoholia niissä pisteissä. Kassojen luona lukee, että alkoholit, tupakat ja aletuotteet on maksettava normikassalle. Näin erään naisen yrittävän maksaa kertomallasi tavalla, myyjä sanoi hänelle, että mene normaalikassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ei ihme, että kassahenkilökunta on työlääntyneen näköistä, kun tällaiset tyrkyt kuvittelevat olevansa jotain maailman palkintoja naisväelle. Hyi hitto!
En minä mitään seurustelusuhdetta kassalta ole hakemassa vaan piristän vain päivääni nauttimallla kauniin neitosen palveluista samalla kun hankin tarpeelliset asiat kaupasta. Miksi naiset aina kuvittelevat viattoman flirtin olevan jotain muuhun kuin päivän piristykseksi tarkoittavaa.
Tuota se on kun villin naisen vuodet hiipuu, silloin on siirryttävä toisenlaisiin dopamiinitoimintoihin.
Seiska, tuo juorujen ja ilkeämielisyyden ehtymätön lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
En minä mitään seurustelusuhdetta kassalta ole hakemassa vaan piristän vain päivääni nauttimallla kauniin neitosen palveluista samalla kun hankin tarpeelliset asiat kaupasta. Miksi naiset aina kuvittelevat viattoman flirtin olevan jotain muuhun kuin päivän piristykseksi tarkoittavaa.
Naisilla ei ole itsellään käytössä " viatonta flirttiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Miten sinä kuvittelet, että se raskasta duunia tekevä kassaneiti/-rouva jaksaa katsella ja kuunnella sinunlaisiasi yksi toisensa jälkeen. Jos sinua tämä luulottelusi piristääkin, häntä ei. Hän on asiakaspalvelija ja ei valitettavasti voi ilmaista mielipidettään suoraan. Jätä hänet rauhaan, mokomakin mou**a!
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Itselläni on joskus käynyt niin, että jokin pikkutavara on jäänyt kärryn pohjalle ja huomaan sen, kun olen jo maksanut. Palaan aina maksamaan, vaikka se onkin hankalaa etenkin jos on lasten kanssa liikkeellä.
En siksi, että kuvittelisin kaupan kaatuvan siihen yhden hammasharjan tai hiivapalan varkauteen, vaan ihan vain siksi, että minulla on paljon menetettävää. Jos nyt sattuisikin niin, että laittaisin sen hiivan vain kassiin ja myymäläetsivä sattuu juuri silloin seuraamaan minua, saisin oikeutetusti sakot ja hyvin todennäköisesti menettäisin uranäkymäni.
Työtehtävissäni on nuhteettomuusvaatimus ja poliisin rekistereihin on annettava pääsy asian toteamiseksi. Jokaisessa ylenemistilaisuudessa tämä asia tarkastetaan uudestaan. Jos minulla silloin näkyisi rekisterissä tuore näpistys, antaisin kyllä ihan järkyttävän etumatkan kilpailijoilleni ja elämäni saisi toisen suunnan.
Pidän hämmentävänä, miten monelle tällaiset eivät merkitse. Sen näkee myös liikennekäyttäytymisessä. Monella on jatkuvassa käytössä sellainen ajotapa, että jonkinlainen seuraamus tulee varmasti, jos valvontatilanne vain sattuu kohdalle.
Kuinka vanha näpistyksen pitää olla, että tarkastus menee läpi? Ja onko tuo eri selvitys kuin turvallisuusselvitys? Sehän voi mennä läpi, vaikka olisi useampi näpistys rekisterissä.
Voihan epärehellisyyttä mielenterveysongelmanakin pitää. Parannuskeinoa vaan on vaikea löytää.