Väsynyt ja ärsyyntynyt ihmisiin ja yleiseen elämänmenoon
Oon 40 plus ikäinen ja jotenkin on alkanut ärsyttämään suurin osa ihmisistä. Politiikka ja sodat tuntuvat kuin pikkulasten hiekkalaatikolta ja kaikki valitukset sun muut netissä sun muualla, ei vain jaksa. En jaksa enää pitää oikein yhteyttä keneenkään, tekisi mieli erakoitua Lapin erämaamökkiin. Mutta ei voi, kun on lapset huollettavana, he ovatkin ainoat, joiden seurassa viihdyn.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ulkomaailma ei siis vastaa sinun odotuksiasi ja nyt harmittaa. Olet ulkoistanut onnellisuutesi itsesi ulkopuolelle ja ehdollistanut sen niin, että jos ulkoinen maailma ei, ole tietynlainen, se estää sinun onneksi.
Ja vastaus löytyy sinusta itsestäsi. Mediat kiinni ja omien ajatusten kanssa luontoon. Meditoi. Löydä voima itsestäsi.
Ei minua aiemmin tämä ärsyttänyt.
Nyt 40 plus iässä ei vaan jotenkaan enää jaksa ihmisiä. Onko tämä normaalia?
On ihan normaalia. Ihmiset ovat todella rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ulkomaailma ei siis vastaa sinun odotuksiasi ja nyt harmittaa. Olet ulkoistanut onnellisuutesi itsesi ulkopuolelle ja ehdollistanut sen niin, että jos ulkoinen maailma ei, ole tietynlainen, se estää sinun onneksi.
Ja vastaus löytyy sinusta itsestäsi. Mediat kiinni ja omien ajatusten kanssa luontoon. Meditoi. Löydä voima itsestäsi.
Sinä olet tietenkin uniikki, eikö. Onko 40 uus 14 kun kaikki muut on ihan tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on
Lopeta netissä roikkuminen, niin parannut.
Siis olet pakottanut lapsia ihmisten seuraan?
Sama muuten paitsi etten ole tehnyt tänne ketään kärsimään ja kuolemaan.
Miettikää mitä tätä on katsella kasarinuoruuden eläneenä viisikymppisenä.
Maailma on muuttunut liikaa. Sietoraja ylittyy.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mitä tätä on katsella kasarinuoruuden eläneenä viisikymppisenä.
Maailma on muuttunut liikaa. Sietoraja ylittyy.
Kuolemaa tässä odotellaankin muistellen nuoruutta. Tämä alkoi mennä ihan pilalle kaikki 2010 luvun jälkeen.
Ulkomailla on enemmän avarakatseisuutta ja ihmisiä. Suomessa aika nurkkakuntaista. Väärässä seurassa takuulla rasittuu, ellei se jotenkin ala toimimaan.
Suomen kulttuurissa on jo vähintään vuosikymmeniä ollut normaalia rikkoa lakia myös viranomaisten siunauksella. Kiusaajat ja persoonallisuushäiriöiset ovat vahvimmilla, koska he eivät välitä säännöistä. Yhteiskunta vähitellen muistuttaa sitä, millainen ajatusmaailma heillä on, koska heille kertyy raha ja valta. Hyviä tapoja tai moraalia ei vaadita missään.
Kisipäät auttavat vain muita kusipäitä. Jos et ole kuin he, et voi koskaan pärjätä elämässä yhtä hyvin. He eivät hyväksy muita kuin toisia väkivaltaisia hyväksikäyttäjiä.
Olen 40 enkä usko palaavani enää sosiaalisiin piireihin. Mies on, mutta hänestäkin haluan välillä taukoa.
Siinähän se viimeistään 40 korvilla alkaa motivaatio- ja energiahormoni estrogeeni hiipua. Eli kaikki tympäännys ei välttämättä johdu ympäröivästä maailmasta ja muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tietenkin uniikki, eikö. Onko 40 uus 14 kun kaikki muut on ihan tyhmiä?
Ihmiset on aina olleet tyhmiä. Sitä vain unohtaa sen hetkeksi kun on kiire.
Ihmisten itsekkyys ja lyhytnäköisyys on kyllä nykyään silmiinpistävää. Se oma napa ensin.