Te joilla on KISSOJA. Mikä on teidän mielestänne paras kissan lelu?
Onko teillä vinkkejä minkälainen lelu kannattaa hommata kissalle? Tällä hetkellä kiisu leikkuu koiran pallolla ja tykkää noutaa sitä...
Kommentit (546)
Multa ei paljon kysellä mistä leluista tykkäisin, mutta kissan lempilelut on kiipelytelineet ja kissatunneli, sekä tennispallo :D
Itse tehty on paras.
Kaupan lelut haisee muoville ja niissä on jotain ihme kilistimiä, ei kissaa kiinnosta.
Ehdottomasti pillit. Harmi kun niitä ei enää saa kaupoista mutta onneksi kaapin perältä löyty iso pussillinen muovipillejä ja kyllä on kissa taas onnellinen!
Minun ja kissan mielipiteet eroavat. Lelun tulisi olla ainakin myrkytön ja sellainen, ettei siitä irtoa mitään osia. Kissan mielestä kivoja ovat hiuslenkit, pussinsulkijat, vanupuikot, lahjapakettinaru, muovipussit yms, jotka eivät täytä em kriteereitä.
Kepakko, jossa on naru ja lelu, jota voi ( muka) pyytää. Osaa vaatia ja tarvitseekin lieikitystä vähintään kaksi kertaa päivässä.
Yhteenväliin oli pallo.
Saalina kissani tuo kissanmintulla täytettyjä lintuja. Löydän niitä esim sängystäni.
Vierailija kirjoitti:
Kissanminttu töppönen, ratiseva foliopallo. Laserlelu tai mikä se oli, no sellanen jolla voi liikutella sitä punasta laser valoa ja kissa juoksee. ÄLÄ osoita sillä kissan silmiin!!!
Laita se laser lelu pois.
Kissa. Paitaa saada myös se saalis kiinni. Laservalon ei saa koskaan.
Mielummin tämän tyyppinen lelu
https://www.mustijamirri.fi/jatkettava-kissan-onki-pawise-3-vaihtolelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanminttu töppönen, ratiseva foliopallo. Laserlelu tai mikä se oli, no sellanen jolla voi liikutella sitä punasta laser valoa ja kissa juoksee. ÄLÄ osoita sillä kissan silmiin!!!
Laita se laser lelu pois.
Kissa. Paitaa saada myös se saalis kiinni. Laservalon ei saa koskaan.
Mielummin tämän tyyppinen leluhttps://www.mustijamirri.fi/jatkettava-kissan-onki-pawise-3-vaihtolelua
Siis , kissan pitää saada se saalis kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minun ja kissan mielipiteet eroavat. Lelun tulisi olla ainakin myrkytön ja sellainen, ettei siitä irtoa mitään osia. Kissan mielestä kivoja ovat hiuslenkit, pussinsulkijat, vanupuikot, lahjapakettinaru, muovipussit yms, jotka eivät täytä em kriteereitä.
Meillä kissa oli pari päivää apea ja just kun piti viedä se lääkäriin, niin tää alkoi puskemaan takapuolesta ulos lahjanarua. Kerrasta se ei ulos tullut, eikä sitä voi oikein nykiäkään väkisin, vaan sen pitää antaa tulla omalla painollaan. Oli kyllä surkea seurata kun toinen menee naru takapuolessa pitkin kämppää
Olen sen jälkeen katsonut tarkkaan ettei lahjanaruja tai mitään muitakaan naruja ole kissan saatavilla
Meillä innostuu ruskeasta hiirilelusta, pitää olla häntä ja siis ehdottomasti ruskea, kuin aito hiiri. Kissa tekee huimia koreografioita ja hyppyjä:) Sininen hiiri on aivan käyttämätön verhon takana, ei välitä siitä lainkaan. Kissanmintusta ei innostu, kuten edellinen teki, oli hetken ihan maailmoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kissan lempilelu on tuollainen ääntelevä myyrä https://yleiskone.com/parhaat-kissan-lelut/ tuollainen pehmulelu siis vaikea selittää
meidän kissalla sama <3
Varokaa niitä laserosoittimia. Yhtä lailla leikkivät ihan tavallisen taskulampun valoa saalistaen.
Laitan toisinaan muutamaksi kuukaudeksi jotkut lelut kaappiin piiloon, niin kun ne taas otetaan esille, on pienten riemu suuri.
Kissanminttulelut virkistyvät, kun niitä pitää pari vuorokautta jääkaapissa 😺🐈🐱🐈💚
Mun kissojen lempparit oli sellaiset pehmeät vauvoille tarkoitetut pallot, pehmeät hyppynarut, pitkävartinen höyhenhuisku ja pehmeät kissanminttutäytteiset hiiret. Ai juu ja myös sellaiset vähän kovemmat, vinkuvat hiiret.
Edullinen ja toimiva vinkki, jota olen soveltanut useiden kissojen kanssa yli 20 vuotta: osta kaupasta piippurasseja. Niissä on vaalea "karvapinta". Niitä voi solmia yhteen, viäntää kippuralle, ja sitten vaan kissalle viskomaan. Ne kissamme, jotka ovat näistä tykänneet, eivät ole koskaan kyllästyneet niihin. Yksikään ei ole koettanut niitä syödäkään.
Vauva ja kissa leikkii yhdessä, on aika jännä seurata mitä ne keksii
Kaikenlaiset pahvilaatikot! Myös sellaiset "onkilelut" on olut mieluisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa oli pari päivää apea ja just kun piti viedä se lääkäriin, niin tää alkoi puskemaan takapuolesta ulos lahjanarua. Kerrasta se ei ulos tullut, eikä sitä voi oikein nykiäkään väkisin, vaan sen pitää antaa tulla omalla painollaan. Oli kyllä surkea seurata kun toinen menee naru takapuolessa pitkin kämppää
Olen sen jälkeen katsonut tarkkaan ettei lahjanaruja tai mitään muitakaan naruja ole kissan saatavilla
Meillä kävi samoin, paitsi että kissa ei oireillut mitenkään. Luulin että joku roska on tarttunut turkkiin ja yritin nypätä sen pois, mutta sitten sitä narua vaan tuli ja tuli... aaagh.
Kauan sitten puristeltiin sanomalehden sivusta pallo, ja kissa leikki sillä.
Pahvilaatikkolabyrintti. Teet laatikon laitaan koloja joista pääsee toisiin laatikoihin ja teippaat laatikot yhteen. Voit tehdä myös kattoon koloja joista heilutat langan pätkää.