Te joilla on KISSOJA. Mikä on teidän mielestänne paras kissan lelu?
Onko teillä vinkkejä minkälainen lelu kannattaa hommata kissalle? Tällä hetkellä kiisu leikkuu koiran pallolla ja tykkää noutaa sitä...
Kommentit (546)
Minun käytetty anustappi jolla kisuliini tykkää leikkiä ruokapöydällä varsinki vieraiden nähden, ilmeisesti jokin hoivavietti kyseessä.
t. Pekka ja Ansku
Vierailija kirjoitti:
Paras lelu kissalle ehdottomasti sellainen mato onki
Rapu merta on paljon parempi !
-Pentin poika Antti
Vierailija kirjoitti:
Meillä ykkössuosikiksi on noussut leipäpussin sulkijoina toimivat muovihärpäkkeet. Kaupan lelut eivät kiinnosta päivää kauempaa.
Varo etteivät mene kurkkuun.
Kissoille ei yleensä kannata ostaa hirveästi leluja. Useimmiten ne eivät kiinnosta kisua, kuten monista kommenteistakin huomaa. Kivoimpia leluja ovat aina ne, joita ei ole leluiksi tarkoitettu. Niissä ainoa ongelma on se, että menevät helposti suuhun ja on tukehtumisvaara. Minun kissani tykkäsi siitä, kun ihan yllättäen tein jonkin liikkeen ja rapistelin kädellä. Esim. Joskus heittäydyin yhtäkkiä mahalleni matolle ja rapistelin jollain lelulla mattoa vasten. Kissa meni heti hyökkäysmoodiin ja selkeästi tykkäsi. Kaupan leluhiiret kelpasivat ja ehkä joku pallo joskus. Kivoimpia olivat kaikki höyhenet, sellaiset joita heiluteltiin narun päässä.
Pingispallo toimii meilla parhaiten. Yöksi pitää vaan piilottaa. :)
Tuo ulkoa tullessas joku roska, käpy tms.
Viinirypäleen roskaoksat on meidän toisen kissa lemppari. Tykkää myös pyöritellä kyniä Tia meikkipurkkeja. Toinen kissa on hulluna kaikkiin karvoihin, pöllii meikki- ja maalaussudit, jos pääsee käsiksi. Lelutei kumpaakaan kiinnosta.
En tiedä onko lelu vai eväs, mutta noin 10 senttinen kaura oras saa meikäläisen kissan hyppimään ja maukumaan. Siinä on sormet vaarassa kun heinää heiluttelee.
Riikinkukon pyrstösulka. En tiedä voiko niitä tilata mistään, mutta mulla asuu lähistöllä naapuri jolla on riikinkukkoja. Kun niillä on sulkasato, olen ensimmäisenä paikalla niitä kerjäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ulkoa tullessas joku roska, käpy tms.
Viinirypäleen roskaoksat on meidän toisen kissa lemppari. Tykkää myös pyöritellä kyniä Tia meikkipurkkeja. Toinen kissa on hulluna kaikkiin karvoihin, pöllii meikki- ja maalaussudit, jos pääsee käsiksi. Lelutei kumpaakaan kiinnosta.
Viinirypäleet ja rusinat voivat aiheuttaa vakavia, jopa kuolemaan johtavia, munuaisvaurioita kissalla. On hyvin yksilöllistä, kuinka paljon kissat sietävät, mutta jotkin kissat ovat saaneet myrkytyksen niinkin pienestä annoksesta kuin yksittäisestä viinirypäleestä tai rusinasta. Oireet ilmenevät usein vasta muutaman tunnin kuluttua syömisestä. Usein ensimmäisenä oireena on oksentelu ja ripuli, ja myöhemmin munuaisten vajaatoiminta. Kissalla on usein oireita muutaman tunnin kuluessa, mutta munuaisten vaurioituminen voi selvitä vasta parin kolmen päivän kuluttua.
https://firstvet.com/fi/artikkeleita/8-tavallista-elintarviketta-jotka-…
Parhaat lelut on tasoa hiuslenksu, tulitikku, pullonkorkki, pinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ykkössuosikiksi on noussut leipäpussin sulkijoina toimivat muovihärpäkkeet. Kaupan lelut eivät kiinnosta päivää kauempaa.
Varo etteivät mene kurkkuun.
Meidän kissa kuoli tuolla tavalla
kulloinkin paras on se minkä kissa itse on valinnut, muutaman päivän ajan. Sitten taas joku muu.
Kollikissaa ei leikkiminen kiinnosta paljon mitään.