Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on KISSOJA. Mikä on teidän mielestänne paras kissan lelu?

Vierailija
25.04.2023 |

Onko teillä vinkkejä minkälainen lelu kannattaa hommata kissalle? Tällä hetkellä kiisu leikkuu koiran pallolla ja tykkää noutaa sitä...

Kommentit (546)

Vierailija
461/546 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollikissaa ei leikkiminen kiinnosta paljon mitään.

Vierailija
462/546 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun  käytetty anustappi jolla kisuliini tykkää leikkiä ruokapöydällä varsinki vieraiden nähden, ilmeisesti jokin hoivavietti kyseessä.

t. Pekka ja Ansku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/546 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras lelu kissalle ehdottomasti sellainen mato onki

Rapu merta on paljon parempi !

-Pentin poika Antti

Vierailija
464/546 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ykkössuosikiksi on noussut leipäpussin sulkijoina toimivat muovihärpäkkeet. Kaupan lelut eivät kiinnosta päivää kauempaa.

Varo etteivät mene kurkkuun.

Vierailija
465/546 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoille ei yleensä kannata ostaa hirveästi leluja. Useimmiten ne eivät kiinnosta kisua, kuten monista kommenteistakin huomaa. Kivoimpia leluja ovat aina ne, joita ei ole leluiksi tarkoitettu. Niissä ainoa ongelma on se, että menevät helposti suuhun ja on tukehtumisvaara. Minun kissani tykkäsi siitä, kun ihan yllättäen tein jonkin liikkeen ja rapistelin kädellä. Esim. Joskus heittäydyin yhtäkkiä mahalleni matolle ja rapistelin jollain lelulla mattoa vasten. Kissa meni heti hyökkäysmoodiin ja selkeästi tykkäsi. Kaupan leluhiiret kelpasivat ja ehkä joku pallo joskus. Kivoimpia olivat kaikki höyhenet, sellaiset joita heiluteltiin narun päässä.

Vierailija
466/546 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikokoiset pahvilaatikot.

Vierailija
467/546 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingispallo toimii meilla parhaiten. Yöksi pitää vaan piilottaa. :)

Vierailija
468/546 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ulkoa tullessas joku roska, käpy tms.

Viinirypäleen roskaoksat on meidän toisen kissa lemppari. Tykkää myös pyöritellä kyniä Tia meikkipurkkeja. Toinen kissa on hulluna kaikkiin karvoihin, pöllii meikki- ja maalaussudit, jos pääsee käsiksi. Lelutei kumpaakaan kiinnosta.

Vierailija
469/546 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko lelu vai eväs, mutta noin 10 senttinen kaura oras saa meikäläisen kissan hyppimään ja maukumaan. Siinä on sormet vaarassa kun heinää heiluttelee.

Vierailija
470/546 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikinkukon pyrstösulka. En tiedä voiko niitä tilata mistään, mutta mulla asuu lähistöllä naapuri jolla on riikinkukkoja. Kun niillä on sulkasato, olen ensimmäisenä paikalla niitä kerjäämässä.

Vierailija
471/546 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ulkoa tullessas joku roska, käpy tms.

Viinirypäleen roskaoksat on meidän toisen kissa lemppari. Tykkää myös pyöritellä kyniä Tia meikkipurkkeja. Toinen kissa on hulluna kaikkiin karvoihin, pöllii meikki- ja maalaussudit, jos pääsee käsiksi. Lelutei kumpaakaan kiinnosta.

Viinirypäleet ja rusinat voivat aiheuttaa vakavia, jopa kuolemaan johtavia, munuaisvaurioita kissalla. On hyvin yksilöllistä, kuinka paljon kissat sietävät, mutta jotkin kissat ovat saaneet myrkytyksen niinkin pienestä annoksesta kuin yksittäisestä viinirypäleestä tai rusinasta. Oireet ilmenevät usein vasta muutaman tunnin kuluttua syömisestä. Usein ensimmäisenä oireena on oksentelu ja ripuli, ja myöhemmin munuaisten vajaatoiminta. Kissalla on usein oireita muutaman tunnin kuluessa, mutta munuaisten vaurioituminen voi selvitä vasta parin kolmen päivän kuluttua.

https://firstvet.com/fi/artikkeleita/8-tavallista-elintarviketta-jotka-…

Vierailija
472/546 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näistä nyt on se paras kissan lelu? Sitähän kysyttiin.

Vierailija
473/546 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät hiiret.

Vierailija
474/546 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lelut on tasoa hiuslenksu, tulitikku, pullonkorkki, pinni.

Vierailija
475/546 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kissan lelu ehdottomasti pajunkissa

Vierailija
476/546 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun mielestä vai minkä minä luulen kissan mielestä olevan?

Vierailija
477/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ykkössuosikiksi on noussut leipäpussin sulkijoina toimivat muovihärpäkkeet. Kaupan lelut eivät kiinnosta päivää kauempaa.

Varo etteivät mene kurkkuun.

Meidän kissa kuoli tuolla tavalla

Vierailija
478/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulloinkin paras on se minkä kissa itse on valinnut, muutaman päivän ajan. Sitten taas joku muu.

Vierailija
479/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikähän toäuo nyt olisi ...😗

Vierailija
480/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pihalla hiippailu on meidän kissan mieleen