Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on KISSOJA. Mikä on teidän mielestänne paras kissan lelu?

Vierailija
25.04.2023 |

Onko teillä vinkkejä minkälainen lelu kannattaa hommata kissalle? Tällä hetkellä kiisu leikkuu koiran pallolla ja tykkää noutaa sitä...

Kommentit (546)

Vierailija
481/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä hiiri

Vierailija
482/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kissa. Kattisiskoksilla on seuraa ja iloa toisistaan. Ja juoksukilpailujen seurauksena kaikki matot mytyssä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen pieni pallo, keppi, jonka päässä on naru ja ikean kassi, jonka alla kissa lymyää.

Vierailija
484/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvilaatikko jota saa repiä kappaleeksi tai naru jonka perässä juosta 

Vierailija
485/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen parikymmentä senttiä pitkä, pehmeähkö, halkaisijaltaan noin 5 cm, kangaspintainen, täytetty "makkara", jonka sisältä kuuluu ikäänkuin sanomalehden rapinaa, kun siihen koskettaa. Kiinnostaa jatkuvasti jopa kollivanhusta! Pahvilaatikot tietysti myös ja paperikassit, joihin aina piiloutuvat. Jos kisu lähtee karkuteille, mutta ei ole vielä ehtinyt kauas, laita sanomalehden sivun ympärille naru ja vedä sitä perässäsi, niin että rapina kuuluu, kisu seuraa perässä.

Vierailija
486/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen hiuspanta, luffasienenpalasta ja villalangasta tehty "hiiri", pätkä kaapeliputkea. Mikä tahansa minkä keksii leluksi itse. 

Vierailija
487/546 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallilanka. Aina toimii. Näyttää narulta, mutta kuulu myös kiva ääni.

Vierailija
488/546 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi hylsy

Vierailija
489/546 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko metsästys-miehiä.suvussa?

Jäniksenkäpälä.

Vierailija
490/546 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratiseva hiirilelu oli lemppari, kunnes hajosi.

Vierailija
491/546 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt ollut bengalin pentu pari viikkoa. Rapiseva hiiri on ehdoton ykkönen, sen kanssa jaksaa leikkiä pitkään. Pentu on välillä osoittanut koiramaisia piirteitä. Heitän hiiren ja pentu singahtaa hakemaan sen ja kipittää sen takaisin mun jalkoihin. Vilkaisee ja jos en reagoi niin MAU!. Sitä jatketaan kunnes minä väsyn :)

Laserosoitin (pistemäinen) on myös hyvä keino purkaa pennun energiaa. Rallia ympäri eteisen mattoa. Eikä tarvitse sanoa ettei silmiin saa osoittaa...

Noita rapisevia pieniä hiiriä ei tahdo löytää, nyt olevat ovat jo pari vuotta sitten edesmenneen Norskin jäämistöä. Myös hänenkin ykköslelunsa. Tiedättekö mistä niitä löytäisi?

Laita se laserosoitin roskiin. Sinulla on jopa rotukissa ja et ole kaiketi lukenut yhtäkään opusta, koska muuten tietäisit, että laservalon on se vihon viimeinen kissan lelu.    Tai ei voi sanoa edes leluksi.

Vierailija
492/546 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lelut näyttää olevan niitä ihan yksinkertaisimpia joita kissa löytää itse. Kerran minulta putosi kirsikkatomaatti lattialle ja siitä kissani sai iloa pitkään kunnes se hajosi.  Mikään pallo ei ole ollut niin mieluinen.

Ne sellaiset joustavat hiuslenkit on 100% varmoja suosikkeja. Ne viedän heti jos jonnekin unohdat ja niistä saa iloa pitkään. Löytyy sitten jostain sohvan alta siivotessa kymmenen kadoksissa ollutta.

Vierailija
493/546 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvilaatikko

Vierailija
494/546 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussinsulkija klipsi

Vierailija
495/546 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivinpaperista rypistetty tollo. Sitä tykkää pomputtaa.

Vierailija
496/546 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia pieniä palloja jotka helisee, se keppisulkajuttu ja kissan minttu pahvinen kartio! 

Oma misu on aina rakastanut näitä

Vierailija
497/546 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserkynän punainen piste. Molemmat menee ihan sekaisin ja juoksee sen pisteen perässä päättömästi. Helppoa liikuntaa läskipyllyille.

Vierailija
498/546 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni parhaat ovat kalliit hienonnäköiset kissanlelut. Kissan mielestä pahvilaatikot ja rutatut paperitollot.

Vierailija
499/546 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laserkynän punainen piste. Molemmat menee ihan sekaisin ja juoksee sen pisteen perässä päättömästi. Helppoa liikuntaa läskipyllyille.

En tiedä, vieläkö jaksan oikaista,

kun pitäisi olla kaikille kissan hankkineille itsestään selvää, että ne laservalot on vihon viimeinen kissalle !

sitä laservaloa, kun kissa ei koskaan saa kiinni, mutta kissan kannalta saalistaminen ja saalis on todella tärkeää.

On parempi vaikka narun päässä oleva höyhen-kimppu jota kissa saa saalistaa, kun kissan omistaja sitä liikuttaa.

Vierailija
500/546 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan ehdoton ykkössuosikki on ollut pallo missä oli höyheniä.

puolet pallosta on painavampaa materiaalia ja puolet on kangasta. Kangas puolen keskeltä  nousee sulkia.

sitä voi heittää ja se jää heilumaan ja kissa voi helposti kuljettaa kuin saalista sitä.

oon korjannut tämän noin neljä kertaa ja taas pitäis korjata kun sulat on lähteneet.