Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan te ymmärrätte, että tämä omikron on oireiltaan ihan eri tauti kuin 2020 covid? Ihan tutkitusti rokotetut sairastivat lievemmin niitä ensimmäisiä variantteja. Puhuttiin läpäisyinfektioista. Tauti myös tarttui heihin heikommin. Omikronin jälkeen ei vastaavaa eroa tainnut enää olla.
Mitä tarkoitat tällä?
Sairastuimme helmimaaliskuun taitteessa 2020 ihan järkyttävään tautiin. Oireiltaan sen hetken koronaan. Testeihin emme päässeet silloin. Kummalliset oireet (olettavasti long covid) kesti reilun vuoden. Kokonaisuudessa elämäni kauhein sairastelu, monta kertaa olin varma että henki lähtee.
Rokotteelle en uskaltanut, koska kokemus oletetusta koronasta oli järkyttävä. Ehkä ristiriitaista, mutta se pelko/ahdistus tuntematonta rokotetta kohtaan ei ollut luotettava ja tauti oli jo todennäköisesti kerran koettu.
Sen jälkeen sairastettu 3 kertaa korona hyvin lievin oirein. Ovat selvinneet testeissä kun töiden vuoksi joutunut tekemään paljon.
Sairastettu korona kai on parhaita "rokotteita" jos siitä selviää ilman pitkiä oireita tai mitään vielä vakavempaa. Tämä lienee fakta, jonka kaikki myöntävät.
Lääkemafian palkkaamat lobbarit väittävät että vain rokotteella saa suojan, näin mm. professori Juhani Knuuti, maksettu lobbari. Näin alettiin väittämään vasta kun koronaplandemia alkoi.
Tuo Juhani "narratiivi" Knuuti on yksi pahimmista. Täysin ostettu ja lahjottu tapaus. Aina kun tuon narisijan narisevan äänen kuuluu, niin tulee ensimmäisenä mieleen että paljonkohan taas tienasi lausunostaan ja kuka maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Koronapassi pitäisi ottaa uudelleen käyttöön ja ostaa lisää rokotteita.
Paljonko sulle nasse-lasse maksetaan täällä lobbaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitella että noilla vainoojilla ei ole muuta tekemistä kuin tutkia profiilejä ja tehdä omat mustavalkoiset päätöksensä millainen joku on joka esim äänestää muutakuin vasemmistoa/persuja, ei ota rokotetta/ottaa rokotteen, on koulutettu/ei ole koulutettu jne.
Vai että oikein vainoojilla? Mene tuonne naapurimaahan (enkä tarkoita Ruotsia) katsomaan, mitä vaino on....
Kyllähän suomessa oli korona aikana kunnon rokottamattomien vainoaminen käynnissä, rokottamattomia sai haukkua ja pelotella miten halusi. Oli hyväksyttävää myös rajoittaa rokottamattomien elämää.
Tätä palstaa lukiessa osa ihmisistä yhä vainoaa rokottamattomia ihmisiä.
Rokote nousi aivan liian suureen rooliin koronassa mitä se oikeasti oli.
Mediat varmaan suurimpia syyllisiä tähän kun ne jatkuvasti haukkui sekä pelotteli rokottamattomia, uutisia jos joku luki korona aikana niin viesti oli "hae rokote ja jos et hae rokotetta niin olet uhka muille ihmisille" ja "rokottamattomat ovat tehohoidossa koronan takia". En nähnyt kertaakaan uutisia missä olisi kerrottu edes se totuus että korona vie äärimmäisen harvoin ihmistä teholle vaikka se oli totuus.
Nyt näin jälkikäteen kun asiaa mietitään niin oliko siitä rokotteesta muuta hyötyä kuin että se pudotti riskiä päätyä sairaalaan koronan takia kun se riski rokottamattomilla oli myös hyvin pieni?
Perustuuko tuo kommenttisi ihan todelliseen dataan, vai olisiko ihan omaa harrastelijavirologi/epidemiologi pohdintaasi.
Milläs koulutuksella sinä lobbaat näitä piikkejä? Elämämkoululla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin jaksatte vääntää asiasta :D
Koronarokote oli varsin turha rokote, koronarokottseen harva menehtyi ja harva rokottamaton joutui koronan takia sairaalaan.
Teidän jankutukset rokotteista ja rokottamattomista on täysin merkityksetöntä koska sillä ei nyt loppujen lopuksi ollut mitään merkitystä otitko rokotetta vai et.- -
"Koronarokote oli varsin turha rokote"
- Mitä nyt 1. rokotusvuoden aikana arvioitiin säästetyn 20 miljoonaa ihmishenkeä kiitos rokotuksien.
Haluatkos linkin aiheeseen?
...ja riippuu miten ahtaasta tynnyrintapinreiästä maailmaa katselee...
https://www.theguardian.com/world/2020/apr/30/brazil-manaus-coronavirus…
Koronarokote oli hyödyllinen vain todella iäkkäille ihmisille. Koronaan menehtyneiden keski-ikä on 80 vuotta ja 90% menehtyneillä oli useita sairauksia.
Jos rokote olisi ollut hyödyllinen muille niin miksi ne rokottamattomat ei sinne sairaalaan sitten päätynyt suurin joukoin kuten peloteltiin?
Teidän koronarokotemyönteisien ja koronarokotevastustajien keskinäinen kinaaminen on hauskaa seurattavaa. Kuitenkin suuri enemmistö on niitä jotka ei kuulu kumpaakaan ryhmään vaan heille koronarokote oli luokkaa "ihan sama".Minä ja minun napani. Rokotus vähensi kuolemia väestötasolla. Jokainen elämä on tärkeä jopa sen syöpäsairaan lapsen omaiset ottivat koronarokotteen suojellakseen läheisiä. Suurin osa suomalaisista ajattelivat myös läheisiään kun ottivat rokotteen.
Koronarokote ei estä virusta leviämästä. Koronarokotteen ottamalla levität sitä virusta samalla tavalla kuin ihminen joka ei koronarokotetta ottanut.
Samaa mieltä olen siitä että koronarokote pelasti ihmishenkiä eli ilman koronarokotetta koronaan olisi luultavasti menehtynyt vielä enemmän niitä todella iäkkäitä ihmisiä joilla on useita muitakin sairauksia.
Maski oli oikeastaan ainoa keino jolla pystyi estämään edes jotenkin koronaviruksen leviämistä siten että yhteiskunta voi olla auki.-
"Koronarokote ei estä virusta leviämästä. Koronarokotteen ottamalla levität sitä virusta samalla tavalla kuin ihminen joka ei koronarokotetta ottanut."
Ei estä kokonaan, mutta asiat eivät elävassä elämässä ole kovin usein täydellisen mustavalkoisia. Lienee maalaisjärjelläkin ymmärrettävissä, että jos sairastat lievemman taudin, myös viruskuormasi jää silloin pienemmäksi.
NBC News:
"Vaccinated people are less likely to spread Covid, new research finds
British scientists examined how the Pfizer-BioNTech and the AstraZeneca vaccines affected the spread of the virus if a person had a breakthrough infection."
Eli rokotettu ja rokottamaton levittää virusta yhtälailla. Ihminen kenellä korona on lieväoireinen niin hän sitä virusta levittää vähemmän, rokotteella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Rokotettujen ja rokottamattomien koronasairastelussa ei ole eroavaisuuksia.
Sinun viestisi vain korostaa sitä että rokote ei estä virusta leviämästä.On valitettavaa, että korkeintaan toisen asteen koulutuksen saaneelle tutkimustulosten ymmärtäminen on ylivoimaisen vaikeaa.
Todista sitten että rokote estää virusta leviämästä!
Ihan voit itse selailla tätä palstaa muutamia kymmeniä kommentteja taaksepäin niin sieltäkin näitä tutkimuksia löytyy.
Ei löydy. Kaikki tutkimukset osoittaa että rokotettu levittää virusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia kohdeltiin kyllä ala-arvoisesti pandemian ajan ja vielä sama meno jatkuu kun tuollaisia uutisia julkaistaan :D Miten hemmetissä ihmisiä voi vainota noin pelkästään sen perusteella ettei ottanut koronarokotetta joka nyt oli varsin turha rokote kaikille muille paitsi riskiryhmäläisille?
Olisitte tyytyväisi siihen ettei rokotetut siihen rokotteeseen menehtyneet ja rokottamattomat ei sinne teholle joutunu koronan takia kuten peloteltiin :D
Minä olen itse rokottamaton ja rokotteen olisin ottanut jos olisin kuulunut riskiryhmään koska minun mielestä riskiryhmäläisille se on hyödyllinen rokote, ei muille. Hyvä että isovanhempani sen rokotteen otti vaikka heillä yhä on vielä koronapelko jonka ymmärrän koska heille korona voi olla kohtalokas.
Lähtekää vaikka juhlimaan vappua tonne ulos jos ette muuta tekemistä keksi, huomaatte siellä ulkona ollessanne että ketään ei kiinnosta se onko teillä rokotteita vai ei :D
Tutkitun tiedon julkaiseminen ei ole vainoamista. Tutkimus ei väitä, että kaikki rokottamattomat ovat sitä tai tätä. Se vain kertoo, millaiset taustatekijät ovat rokottamattomilla yleisiä. Ei siitä kannata hermostua, jos on syystä tai toisesta erehtynyt väärään seuraan.
Mutta luotatko sinä tuohon tutkimustietoon? Itse en oikein luota enää noihin tutkimuksiin enkä myöskään uutisiin. Uutisista on tullut mielipidevaikuttamista kuten myös tutkimuksista.
Jos se on yliopiston julkaistu ja vertaisarvioitu tutkimus niin tietenkin luotan. Ei kaikkea voi, eikä tarvitse, tarkistaa itse. Ylen uutisiin voit luottaa Foxiin et.
En luota ylen uutisiin, en luota foxin uutisiin, en luota mv uutisiin enkä venäjän uutisiin.
Jokaisen uutisen luen varauksella koska uutiset eivät ole mikään totuuden äänitorvi.
Mutta luotatko vertaisarvioituihin korkena IF:n omaaviin tiedejulkaisuihin (joita se YLEkin yleensä referoi). Jos rt niihinkään niin et kaiketi usko yhtään mihinkään. Lienee ongelmallista elämää.
Luotatko sinä vain lääkefirmojen tuottamiin tutkimuksiin?
Te molemmat hörhöryhmät(eli rokotevastaiset ja rokotemyönteiset) olette väärässä, rokote ei tappanut ihmisiä pahemmin eikä korona vienny pahemmin rokottamattomia sairaalaan. Koronarokote oli hyödytön rokote koska se ei tappanut kuin muutamamia ihmisen eikä korona viennyt ihmisiä sairaalaan kuin ihan muutamia. Teidän juupas eipäs kinastelu ei johda mihinkään koska te korotevastaiset ja rokotemyönteiset ette tajua sitä tosi asiaa että koronarokote ei muuttanut asioita oikeastaan millään tapaa eli sillä ei ollut merkitystä otitko vai etkö ottanut koronarokotteita. Ainoa asia missä koronarokote oli hyödyllinen oli se että ei päässyt paikkoihin johon vaadittiin koronapassia.
Rokotevastaisia on varmaan 1% väestöstä ja rokotemyönteisiä myös 1% väestöstä ja loput 98% väestöstä miettii asiaa neutraalisti eli rokote ehkä auttoi tai sitten ei auttanut mitään.
Voisitteko koronarokotteen sijaan väitellä vaikka influenssarokotteesta? Influenssaan menehtyy vuosittain aika paljon ihmisiä joten lyökää luvut pöytään monta influenssarokotettua on sairaalassa ja monta influenssarokottamatonta on sairaalassa, siitä voitte sitten väitellä seuraavat 5 vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote oli varsin turha rokote, koronarokottseen harva menehtyi ja harva rokottamaton joutui koronan takia sairaalaan.
Teidän jankutukset rokotteista ja rokottamattomista on täysin merkityksetöntä koska sillä ei nyt loppujen lopuksi ollut mitään merkitystä otitko rokotetta vai et.Ei ollut merkitystä.
Ehkä rokotteista jankuttajia ketuttaa eniten se, etteivät kaikki olekaan laumaihmisiä tai tarpeeksi vahvoja sanoakseen juuri koronarokotteelle ei.
Että jotkut ajattelevat itse ja ottavat asioista selvää monelta taholta ennenkuin nostavat hihansa. He eivät ole käskytettävissä. Laumaihmiset menee käsi pitkällä ja ottaa kaiken mitä annetaan ajattelematta asiaa sen kummempin ja olettavat että kun hekin, niin kaikkien pitää ottaa.
Heitä pelottaa ja ehkä potuttaakin ajatus itsenäisesti ajattevista, omat ratkaisunsa tekevistä ihmisistä.
Heitä on alkanut myös pelottamaan mitä se otettu rokotus aiheuttaa kun ylikuolleisuus on noussut ja rokotetut sairastaa vaikka mitä.
Sinulla tuskin on tietoa siitä, mitä se ylikuolleisuus olisi ilman rokotteita?
Sama kuin v. 2020, -1%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän jankutukset rokotteista ja rokottamattomista on täysin merkityksetöntä koska sillä ei nyt loppujen lopuksi ollut mitään merkitystä otitko rokotetta vai et.- -
- Mitä nyt 1. rokotusvuoden aikana arvioitiin säästetyn 20 miljoonaa ihmishenkeä kiitos rokotuksien.
Koronarokote oli hyödyllinen vain todella iäkkäille ihmisille. Koronaan menehtyneiden keski-ikä on 80 vuotta ja 90% menehtyneillä oli useita sairauksia.
Jos rokote olisi ollut hyödyllinen muille niin miksi ne rokottamattomat ei sinne sairaalaan sitten päätynyt suurin joukoin kuten peloteltiin?
Teidän koronarokotemyönteisien ja koronarokotevastustajien keskinäinen kinaaminen on hauskaa seurattavaa. Kuitenkin suuri enemmistö on niitä jotka ei kuulu kumpaakaan ryhmään vaan heille koronarokote oli luokkaa "ihan sama".Minä ja minun napani. Rokotus vähensi kuolemia väestötasolla. Jokainen elämä on tärkeä jopa sen syöpäsairaan lapsen omaiset ottivat koronarokotteen suojellakseen läheisiä. Suurin osa suomalaisista ajattelivat myös läheisiään kun ottivat rokotteen.
Millä logiikalla oma rokote suojelee muita? Suojeleeko oma kierukka muita naisia raskaudelta?
Et ole tainnut miettiä asiaa kovin pitkälle?
Olet siis miettinyt ja päätynyt tulokseen että minun kierukkani suojelee naapurin naisia raskaudelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ne rokottamattomat sitä koronaa levittää kun koronaa yhä on...? Miksi ne rokottamattomat ihmiset ei nyt sinne sairaalaan päätyneet sankoin joukoin...?
Tuon minäkin haluan tietää, miksi ne rokotetut siellä sairaalassa on. Miksi siellä ei ole rokottamattomia? Löytyisikö ketään asiantuntijaa joka mediassa kertoisi tästä, kun ihmisiä kiinostaa tämä.
Tällä hetkellä sairaalassa olevista noin 200 potilaasta rokottamattomien osuus kolmasosa eli rokottamattoman riski joutua sairaalaan suurempi, kuten on ollut koko ajan.
En usko tuohon 30:n prosenttiin.
-
Sairaalahoitoa vaatineiden tartuntojen lukumäärä
01.01.2023-31.03.2023
rokottamattomat 101
rokotetut 809
-
maaliskuu 2023
rokottamattomat 30
rokotetut 279
-
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…
Hyvin suuri osa tämänhetkisistä sairaalapotilaista, joilla todettu Covid, ovat sairaalassa ihan muun syyn vuoksi .
Tiedetään; rokotehaittojen.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan alkkisen näköinen (Janne)Rymy-Riiheläinen setämies, kirjoitti Ylellä kännipäissään kolumnin aiheesta pari päivää sitten. Tämän Rymy-Reetun mielestä kaikki muu, kuin massamedioitten väitökset, ovat vain "salaliittoteorioita"! Varmaan on myös sitä mieltä, että ylensyönti ja erittäin runsas alkoholin käyttökin vain parantaa kirjoituksensa laatua. Olisi ollut kova luu entisessä Neuvostoliiitossa propagandan levittäjänä. Siellä tuo runsas viinan juonti olisi ollut enemmän suositus kuin haitta!
Tuo legendaarinen neukku-kolumnisti Janne "rysky" Riiheläinen taas kännipäissään propagandaa levittämässä. Korvaus tulee itärajan takaa. Pysypäähän viinoissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän jankutukset rokotteista ja rokottamattomista on täysin merkityksetöntä koska sillä ei nyt loppujen lopuksi ollut mitään merkitystä otitko rokotetta vai et.Ei ollut merkitystä.
Ehkä rokotteista jankuttajia ketuttaa eniten se, etteivät kaikki olekaan laumaihmisiä tai tarpeeksi vahvoja sanoakseen juuri koronarokotteelle ei.
Että jotkut ajattelevat itse ja ottavat asioista selvää monelta taholta ennenkuin nostavat hihansa. He eivät ole käskytettävissä. Laumaihmiset menee käsi pitkällä ja ottaa kaiken mitä annetaan ajattelematta asiaa sen kummempin ja olettavat että kun hekin, niin kaikkien pitää ottaa.
Heitä pelottaa ja ehkä potuttaakin ajatus itsenäisesti ajattevista, omat ratkaisunsa tekevistä ihmisistä.
Ninhän sinä toivo...
Mitä tulee itsenäiseen ajatteluun, oman elämänsä virologit ovat tuskin sen paremmin varustettuja omaan ajatteluun kuin keskiverto suomalainen. Info rokotteesta otetaan vaan jostain Roganilta tai MVlehdestä mieluummin kuin THL:ltä tai FDA:lta.
'
THL:n tiedän mutta mitä noi muut on?
Mä tein päätöksen etten ota rokotetta itse omassa päässäni ajattelemalla.
Jenkkien FIMEA on FDA
Kai sinulla nyt jotain syötettä päätökseen oli, tuskin sinulla on (koti)labraa, jossa pystyit analysoimaan rokotetta tai sellaista virologian tuntemusta, että covid19 dna on selvää pässinlihaa ?Tässä perusteet, jonka pohjalta kieltäydyin koronarokotteesta. Haluan ne kertoa välttyäkseni vääriltä tulkinnoilta:
- olen kerran elämäni aikana ottanut influenssarokotteen ja siitä 2 viikon kuluttua alkoi 6 kk jatkuva sairastelukierre. Aiemmin harvoin sairastaneesta tuli kävelevä virusimuri joka sairasti 6 kk aikana kaikki liikkeellä olevat virukset kahteen kertaan. Olin tosi sairas. Ilmeisesti influessarokote vaikutti puolustuskykyyni/immuniteettiini siten että se romahti pitkäksi aikaa. On yksilöllistä, miten rokote kunkin immuteettin vaikuttaa. THL:n Nohynek on tämän vahvistanut.
Oli myös vahva tunne että kestän perusterveenä 6-kymppisenä koronan jos tartunnan saan, etenkin jos saan "vain" muunnoksen. Käytin maskia tunnollisesti ja vältin ihmismassoja.
Kun mietin rokotteen ottamista, olin lähes varma että se romahduttaa puolustukseni ja sairastelukierre alkaa.
Että rokote on minulle terveydellisesti isompi riski kuin taudin sairastaminen.
Nämä edellä kerrotut vaikutti siihen etten hihaani nostanut, enkä nosta.
- - - -
"Että rokote on minulle terveydellisesti isompi riski kuin taudin sairastaminen."
Tuossa hiukan mittatikkua ja analogiaakoronarokotteen vaarallisuudesta suhteutettuna muihin ihmiselämän riskitekijöihin:
AstraZenecan rokotteen haittavaikutuksen aiheuttama kuoleman riski on sama kuin:
-Auton kyydissä istuminen 72 km matkan verran
-Vajaan yhden savukkeen polttaminen
-Passiiviselle tupakoinnille altistuminen 1,5 h tunnin ajan (siis yhden kerran)
-Työskentely tehtaassa 1 viikon ajan
-Kalastaminen merellä alle 1 h tunnin ajan
-Ehkäisyvalmisteen käyttäminen 1,5 viikon ajan
-1/3 viinipullollisen nauttiminen
--Haluatko linkin tri & proffa Juhni Knuutin TS blogiin ”Terveys & tiede”? Hän osaa kertoa perustellusti, miksi rokotetta ei kannata järttää ottamatta.
Etkö tiedä kuinka paljon lääkefirmat on maksaneet Knuutille?
Lähes yhtä paljon kuin nasse-Lasselle.
Oletko kysynyt nasse-Lasselta koronarokotetodistuksen kuvakaappausta. Jos olet, niin tiedät että hän estää kaikki sen kyselijät. Ja syy: ei ole ottanut koronapiikkiä, ei voi esitellä todistusta.
Aika helppo tapa kumota kaikki asiantuntijan kommentit, on väittää, että Big Pharma on lahjonut. Jos olet tutustunut tuohon prof. Knuutin blogiin, niin huomaat, että siellä on kyllä varsin vakuuttavat lähdetiedot asioille. Tietysti voit edelleen väittää, että kaikki tutkijat on lahjottu, mutta kun oikein alat laskemaan, niin kaikkien lääkefirmojen kaikki rahat eivät riittäisi kaikkien maailman tuitkijoitten lahjomiseen. Lapsellista vihjailua.
Näistä löytyy dokumentit netistä, kuinka paljon kullekin asiantuntijalle lääkefirmat ovat maksaneet, ovat julkista tietoa. Eniten saanut sai yli 20 miljoonaa euroa! Knuutikin muistaakseni muutaman millin. Ei tartte lahjoa kaikkia, riittää kun lahjoo päättävät tahot.
Mie olen saanut jo viisi ilmaista koronapiikkiä ja sairastanut hyvin lievän koronan (noin 5 vrk) kotioloissa ja yhden ilmeisesti täysin oireettoman koronan huomaamattani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan te ymmärrätte, että tämä omikron on oireiltaan ihan eri tauti kuin 2020 covid? Ihan tutkitusti rokotetut sairastivat lievemmin niitä ensimmäisiä variantteja. Puhuttiin läpäisyinfektioista. Tauti myös tarttui heihin heikommin. Omikronin jälkeen ei vastaavaa eroa tainnut enää olla.
Mitä tarkoitat tällä?
Sairastuimme helmimaaliskuun taitteessa 2020 ihan järkyttävään tautiin. Oireiltaan sen hetken koronaan. Testeihin emme päässeet silloin. Kummalliset oireet (olettavasti long covid) kesti reilun vuoden. Kokonaisuudessa elämäni kauhein sairastelu, monta kertaa olin varma että henki lähtee.
Rokotteelle en uskaltanut, koska kokemus oletetusta koronasta oli järkyttävä. Ehkä ristiriitaista, mutta se pelko/ahdistus tuntematonta rokotetta kohtaan ei ollut luotettava ja tauti oli jo todennäköisesti kerran koettu.
Sen jälkeen sairastettu 3 kertaa korona hyvin lievin oirein. Ovat selvinneet testeissä kun töiden vuoksi joutunut tekemään paljon.
Sairastettu korona kai on parhaita "rokotteita" jos siitä selviää ilman pitkiä oireita tai mitään vielä vakavempaa. Tämä lienee fakta, jonka kaikki myöntävät.
Lääkemafian palkkaamat lobbarit väittävät että vain rokotteella saa suojan, näin mm. professori Juhani Knuuti, maksettu lobbari. Näin alettiin väittämään vasta kun koronaplandemia alkoi.
Voisitko jotenkin todistaa, että prof. Knuuti on noin väittänyt. Esim. mistä hänen blogistaan tuollainen väite löytyy. Jos et löydä tällaista kommenttia niin lienee sanottava ettet ymmärrä edes suomenkielistä lääketieteeseen liittyvää tekstiä. Tällöin sinun kannattaisi tietysti askarrella itsellesi paremmin sopivien aiheitten parissa.
Löytyy mm. sen Turun sanomien blogista, jossa näin väittää. Jos jaksat lukea läpi niin sieltä se löytyy. Blogin nimi joku Koronarokotteiden jälkeen kuolee ihmisiä tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ne rokottamattomat sitä koronaa levittää kun koronaa yhä on...? Miksi ne rokottamattomat ihmiset ei nyt sinne sairaalaan päätyneet sankoin joukoin...?
Tuon minäkin haluan tietää, miksi ne rokotetut siellä sairaalassa on. Miksi siellä ei ole rokottamattomia? Löytyisikö ketään asiantuntijaa joka mediassa kertoisi tästä, kun ihmisiä kiinostaa tämä.
Tällä hetkellä sairaalassa olevista noin 200 potilaasta rokottamattomien osuus kolmasosa eli rokottamattoman riski joutua sairaalaan suurempi, kuten on ollut koko ajan.
En usko tuohon 30:n prosenttiin.
-
Sairaalahoitoa vaatineiden tartuntojen lukumäärä
01.01.2023-31.03.2023
rokottamattomat 101
rokotetut 809
-
maaliskuu 2023
rokottamattomat 30
rokotetut 279
-
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…
Hyvin suuri osa tämänhetkisistä sairaalapotilaista, joilla todettu Covid, ovat sairaalassa ihan muun syyn vuoksi .
Nyt tietämätön kysyy asian sinulta kun sinä luultavasti tiedät. Eikö korona aikana ihmisiä ollut muun syyn takia sairaalassa mutta ne ilmoitettiin koronapotilaiksi jos ne oli koronapositiivisia? Eikö todellisuudessa koronan takia siis sairaalaan ole päätynyt huomattavasti vähemmän ihmisiä kuin mitä viralliset tilastot kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä tehdyssä tutkimuksessa rokotteen väisti todennäköisimmin kouluttamattomattomat sekä toisen ääripään edustajat eli tohtorit. Saman olen huomannut Suomen yhteiskuntakriittisistä piireistä eli näkyvin osa kouluttamattomia öyhöttäjiä, mutta seassa on myös tämän maan älykkäintä väkeä.
On totta että maalaisjärjellä osa kansasta osasi olla varovaisia. Loppujoukko rokottamattomia osaavia tiedonhakijoita.
Rokotteen ottaneet valitettavan sinisilmäisiä, usein hyvin auktoriteettiorientoituneita, korkeastikin koulutettuja hölmöjä. Suokaa anteeksi sanavalinta. Mutta olihan aivopesukin kovaa. Ei voi siksi syyttää. Paitsi niitä jotka painostivat muita.
Olisi ollut mukava säilyttää oma äitini terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä tehdyssä tutkimuksessa rokotteen väisti todennäköisimmin kouluttamattomattomat sekä toisen ääripään edustajat eli tohtorit. Saman olen huomannut Suomen yhteiskuntakriittisistä piireistä eli näkyvin osa kouluttamattomia öyhöttäjiä, mutta seassa on myös tämän maan älykkäintä väkeä.
On totta että maalaisjärjellä osa kansasta osasi olla varovaisia. Loppujoukko rokottamattomia osaavia tiedonhakijoita.
Rokotteen ottaneet valitettavan sinisilmäisiä, usein hyvin auktoriteettiorientoituneita, korkeastikin koulutettuja hölmöjä. Suokaa anteeksi sanavalinta. Mutta olihan aivopesukin kovaa. Ei voi siksi syyttää. Paitsi niitä jotka painostivat muita.
Olisi ollut mukava säilyttää oma äitini terveenä.
Tässä täytyy muistaa myös se että keskiluokka on usein sitä työväestöä ja monet työpaikat vaativat ottamaan koronarokotteet. Suomessahan oli myös monilla työpaikoilla rokotepakko koska passia piti näyttää tehtaiden porteilla eli hoitoala ei ollut ainoa ala missä oli rokotepakko. Hoitoalalta pistettiin tuhansia hoitajia palkattomalle lomalle kun ne ei rokotetta ottanut, monet heistä vaihtoi alaa ja nyt 1.1.2023 ne rokottamattomat hoitajat pääsivät takaisin töihin kun enää ne ei ole uhka muille.
Ja samalla hoitoala valitteli hoitajapulasta kun palkattomalle lomalle pistettiin hoitsajia rokottamattomuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.Höpöhöpö taas.
Tutkitusti siitä on ollut hyöty, ettei sairastu vakavasti.
Höpöhöpö
Nyt olisi aika päivittää tiedot. Sinua viilattiin linssiin suhteellisella teholla. Aivan onneton tutkimus mutta sopi agendaan.
Nyt sitten korjataan piikkien satoa. Piikit eivät ehkäisseet tartuntaa, eivätkä vakavaa sairastumista eivätkä kuolemaa.
No ja sitten sivussa aiheuttaneet syöpien ryöpsähdyksen, sydänongelmat, hedelmättömyyttä ja keskenmenoja, epämuodostumia, pots ym jatkuva sairastelu.
Kelan sairaspäivärahojen nousuakin voit tarkastella. No miksi, koska ne laskivat immuniteettia ja piikkiproteiinit kerääntyivät elimiin. Historian karmein huijaus.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/225132b9-bafa-4741-bcf6-f5358ef…
"Suomalainen Beck-näyttelijä Stina Rautelin on kuollut
Rautelin oli kuollessaan 59-vuotias."
Olisi ihan oikeasti syytä tutkia miksi nyt on ylikuolleisuutta ja sen jo huomaa ihan siitä että lähes päivittäin saa lukea että joku julkkis tai urheilija menehtyy.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/225132b9-bafa-4741-bcf6-f5358ef…
"Suomalainen Beck-näyttelijä Stina Rautelin on kuollut
Rautelin oli kuollessaan 59-vuotias."
Olisi ihan oikeasti syytä tutkia miksi nyt on ylikuolleisuutta ja sen jo huomaa ihan siitä että lähes päivittäin saa lukea että joku julkkis tai urheilija menehtyy.
Eivät halua ja uskalla tutkia. Mutta päivänselvää että johtuu piikeistä. Korreloi piikkikierroksiin ja ylikuolleisuus korkeinta siellä missä piikitetty eniten.
Ja muuten. Miksi ei verrata rokottamattomien ja rokotettujen terveydentilaa..
Nyt se olisi vielä akateeminen itsemurha. Eivätkä lehdet julkaisisi. Niin syvällä on korruptio.
Kenkää tuli Suomessakin lääkäreille jos uskalsivat kirjoittaa alle adressin Pelastetaan Suomen lapset..
Sanoin: lakia ajetaan läpi, lobataan ympäri maailmaa, monessa Euroopan maassakin jo mennyt läpi.