Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3847)

Vierailija
1481/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein junttimaisinta mitä tiedän on leimata ihminen rokotevastaiseksi jos ei koronarokotetta ottanut. Rokotevastaisia ihmisiä kyllä on suomessa mutta erittäin vähän.

En tunne tai tiedä yhtään rokotevastaista ihmistä mutta tiedän useamman jotka jätti korona rokotteen ottamatta.

Väitättekö te oikeasti että ihmiset jotka eivät koronarokotetta ottanut, ovat rokotevastaisia eli he eivät ota mitään muitakaan rokotteita?

Joko nuo rokotevastaiseksi huutelijat on trolleja tai sitten he ovat niitä ei niin fiksuja ihmisiä kun ne eivät tiedä edes mitä rokotevastaisuus tarkoittaa.

Tämäpä juuri. Minä olen ottanut kaikki jäykkäkouristusrokotteet,hinkuyskärokotteet yms mutta koronarokotetta en ottanut.

Armeijassa sain rokotukset myös ja työterveydessä sain hepatiitti a rokotuksen kun työskentelin sellaisissa olosuhteissa joissa sitä tarvitsi.

Olenko minä nyt siis rokotevastainen kun en ottanut koronarokotetta jonka koin turhaksi?

Toistetaan:

Voidaan korjata muotoon koronarokotevastainen, jos se sinua lämmittää. Kovin moni tosiaan ei ole kaikkia rokotteita vastaan tyyliin Linda Karlström, joka aiheutti kotiseudullaan pienimuotoisen tuhkarokkoepidemian. Ja toki Linda vastustaa koronarokotteitakin.

Toisaalta voi miettiä, että jos ei ole koronarokotevastainen, miksi riehua täällä? Jos kokee rokotteen tarpeettomaksi, jättää vain ottamatta eikä tee asiasta numeroa.

Miksi minä sitten täällä vastustan koronarokotevastaisia? Koska en pidä disinformaatiosta ja ihmisten turhasta pelottelusta (kuolema n päivän päästä, rokotteessa on siruja jne jne).

En ottanut koronarokotteita enkä vastusta koronarokotteita. En ottanut koronarokotteita koska koin kyseiset rokotteet turhiksi itselleni.

Minun mielestä esimerkiksi riskiryhmäläisten oli hyvä ottaa koronarokotteet.

Miksi sinä leimaat minut koronarokotevastaiseksi vaikka en ole koronarokotevastainen?

Menikö jakeluun?

Koska toiminnallasi lisäät riskiä levittää virusta enemmän kuin levittäisit rokotukset otettuasi (jos silloin ylipäätään saisit lainkaan tartuntaa). J.F.Kennedykin kysyi kuuluisassa puheessaan: Älä kysy, mitä maa voi tehdä sinun puolestasi vaan mitä sinä voit tehdä maasi puolesta (jos ymmärrät mitä tarkoitan).

Mutta kun se rokote ei toiminut kuvailemallasi tavalla. Rokotetut levitti yhtälailla virusta ja yhtälailla rokottamattomat sekä rokotetut sen koronan sairasti.

Jos se rokote olisi ollut toimiva ja korona vaarallinen tauti niin ihmiset olisivat ihan ilman painostusta hakenu sen rokotteen.

Sinulta löytyy varmaan joitain tutkimuksia, joista ilmenee että rokotetut levittäisivät virusta yhtälailla kuin rokotetut.  Esim aika jona tartuttanut levittää virusta on rokotetuilla selvästi lyhyempi kuin rokottamattomilla.

Lähde?

Missä on tutkittu, milloin, ketkä ovat tutkineet asiaa, kuinka monta tutkittavaa oli?

Oliko vertailuryhmä mukana?

Löytyy vertaisarvioiduista lääketieteellisistä julkaisuista. Taisi olla mm BMJssä, jonka jutuissa luonnollisesti on myös vertailuryhmä. Näiitten laadukkaitten vertaisarvioitujen julkaisujen n-luku on aina riittävä luotettavan tiedon saamiseksi. Tämäkin asia on näillä palstoilla useita kertoja esitetty lähdetietojen kanssa ja voit vapaasti artikkeleja etsiä jos epäilet. Myös THL on tämän faktan kertonut. 

No sittenhän sä voit näyttää sen vertaisarvioidun julkaisun?

- eri

"Vaccinated people are less likely to spread Covid, new research finds

British scientists examined how the Pfizer-BioNTech and the AstraZeneca vaccines affected the spread of the virus if a person had a breakthrough infection"

Maailma ei ole tässäkään mustavalkoinen.

- mustavalko-televisio ei ole mustavalkoinen, itse asiassa kumpaakaan väriä siitä ei löydy.

- talvirenkaat eivät 100% varmuudella pelasta ojaan ajosta lumisateella

- turvavyö ei 100% varmuudella pelasta kolarissa

- kortsu ei 100% varmuudella suojaa ei-toivotulta raskaudelta. Silti niitä käytetään maailmassa milojoonia.

KAikki edellä oleva on tiedossa ja OK.

Sitten kun tulee koronarokote, joka ei rokotteiden tavalliseen tapaan annakaan 100,0% suojaa, asiasta  nousee tietyllä kansanosalla helvetinmoinen parku.

Tietämättömyyttä vai narrattuja?

Vierailija
1482/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Aina te puhutte tuosta 20%.... Fakta on se, että tuosta 20% joukosta 98% ei ottanut rokotetta mitenkään tietoisena päätöksenä vaan joko ei välitttänyt asiasta, heimon poppamies tai perheen pää kielsi, oli hankala mennä rokotukseen. Katso esimerkiksi Kristallipuolueen tai VKKn kannatusta jonkinlaisena mittarina

Joo noinhan se pää piirteittäin on. Toinen hyvä mittapuu ovat nuo mielenosoitukset. Niissä oli jokunen kymmenen ihmistä ja se paljon puhuttu convoykin meni kännivoiksi.

Convoy Suomessa oli melko vaatimaton, mutta Kanada nuo convoyt aloitti se oli ensimmäinen iso ja näkyä miekkari Kanadassa, jossa totalitaariset keinot menivät muutamaa astetta korkeammalle kuin Suomessa.

World Wide Rally for Freedom-miekkareissa taas oli todella paljon väkeä Suomessakin.

Minä jotenkin arvasin, että tulee ekana viittaus ulkomaille. SInä et tiedä todennäköisesti juuri mitään Kanadan silloisesta tilanteesta tai edes konvoyn taustoista. Kuulin noista paikan päältä sukulaisilta....

Palataan Suomeen: miksi puolesta miljoonasta saitte vain pari promillea mobilisoitua? Oliko kuitenkin niin, että "aktiiveja" oli se muutama kymmenen ja muut olivat vain laiskoja tai välinpitämättömiä?

Todellakin tiedän Kanadan tilanteen ja lähtökohdat convoyn järjestämiseen, kun sitä alusta asti tiiviisti seurasin. Ja luonnollisesti aloitan Kanadasta, koska se sytytti kipinän muiden maiden convoylle. Jostain Latvian maaseudulta jotkut lähetti kuvaa jossa tyyliin kaks traktoria oli hengessä mukana.

Ja sehän sen suurin merkitys olikin: kansan yhdistyminen hallinnon mielivaltaa vastaan.

Kansan = muutama kymmenen kännistä örveltäjää, joista osa ei edes tiedä, miksi on paikalla. 

koko kännivoi ilmentymähän oli rysssän organisoima hajaannnusta aiheuttamaan kaikkialle länsimaihin. Tuo selvitett jo pitkän aikaa sitten.

Tuo on vale ja sinä levität valetta. Kuka sinulle on valehdellut?

Luulin minäkin tuota valeeksi - ajattelin ammattimaisen tiedusteluorganisaation (SVR/GRU) osaavan paremmin junailla tuollaisin, mutta sitten tuli helmikuu 2022. Tuon jälkeen en ole enää pitänyt mitään rysyn toimintaa kovin ammattimaisena.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on shedding?

Se on jumalattoman typerä väite siitä, että rokotetut viljelisivät rokotuksen piikkiproteiinia ympäriinsä vähän siihen tyyliin kuin märkä koira ravistaa turkkiaan kuivaksi. 

Fakta josta Pfizer varoitti ennen rokotuksia.

Joopa joo, Pfizerhän julkaisi tästä kokonaisen artikkelisarjan tokentubessa ja mvlehdessä...

-

Hitto,olin jo vaatimaisillani linkkiä (tokentubeen ja mv-lehteen)😂

Vierailija
1484/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla koronan oireet kesti muistaakseni 3 päivää. Yhtenä päivänä oli kuumetta hiukan ja huimasi, kaksi seuraavaa päivää meni vähän normaalia väsyneempänä. Koronarokotteita en ottanut enkä kuulu riskiryhmään. Rokotteista ei minulle olisi ollut hyötyä kun noin lievänä sen koronan sairastin kuten lähes kaikki muutkin. Älkää tuomitko minua valinnastani koska en minäkään tuomitse teitä jotka koronarokotteita otti.

Hyvää tulevaa vappua kaikille!

Sinulla kävi mäihä. Suomessa oli ainakin 7000 koronapotilasta, jotka eivät ole täällä tarinaansa kertomassa koska ovat mullan alla.

Joista 91% oli rokotettuja.

Lähde: THL:n tilastot

Vierailija
1485/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa lukea tutkimus, jossa todettaisiin, kuinka moni jätti rokotteen eka piikkiin sivuvaikutusten takia. Esimerkiksi 97-vuotias isäni otti vain yhden piikin, koska piikin ottamisen jälkeen hän alkoi nähdä uudestaan sotapainajaisia, jotka olivat olleet poissa pitkään. Niistä tulikin nyt hänen myöhäisvuosiensa piina. Hän ei halunnut enempää piikkejä.

Kuule, ei tämä kelpaa syyksi. Tässäkin ketjussa fa sis tit huutavat, kuinka niitä veritulppia ja kuukautishäiriöitä ja keskenmenoja ja painajaisia voi tulla muutenkin, ne ovat niin valtavan yleisiä! Ei voi johtua rokotteesta!

Fa sis tin päätä ei käännä mikään. Siksi kannattaa vain toivoa, että he saavat itse kaikki ne oireet, joita he muilla vähättelevät. Mikään muu niihin ei tehoa.

Siis syyksi mille?

Itse sairastin korona rokottamattomana, viikko meni lusiessa sängyssä, toinen toipuessa kovasta väsymyksestä. Olen useampia influenssoja sairastanut 66 ikävuoteeni mennessä, mutta tässä viruksessa oli kyllä jotain toisenlaista. Mentaalisesti oudot vaikutukset. Sairauteni jälkeen vahvistui näkemykseni, että tämä virus ei ole syntynyt Luontoäidin tekemisenä vaan ihmisten labrassa. Keiden, kiinalaisten vai amerikkalaisten vai yhteistyönä, se ehkä jonain päivänä selviää. Vahingossa kumminkin varmaan, vaikea uskoa tarkoituksellisuuteen näin arvaamattoman asian tiimoilta.

USA on kyllä ottanut isoja riskejä ennenkin, esim. syöttämällä LSD:tä sotilailleen (MK Ultra-koe).

Rokottamaton. Helmikuussa sairastin ekan koronan. Se kurkkukipu oli jotain omituista, nieleminen sattui niin paljon! Siitä muistui mieleeni lapsuudessani sairastettu tuhka- tai vihurirokko kun siinäkin kurkku olo samalla tavoin kipeä (erilaista kipua kuin flunssassa). Sitten katosi haju- ja makuaisti sekä ääni täydellisesti 3 viikoksi. Kuumetta ei ollut kuin ekalla viikolla sekä väsymystä. Korvat oli täysin tukossa. Nenä ei vuotanut, yskää ei ollut mutta otsa- sekä poskionteloita särki. Päivää ennenkuin sairastuin, tunsin ulkoillessani (helmikuussa) voimakkaan sireenin kukan tuoksun! Tuoksuja en käytä.

En mennyt heikkoon kuntoon missään vaiheessa.

Olen täysin varma että virus on laboratoriossa luotu. Jonkun rokon sekä inflfuenssan sekoitus, koe-eläimen kautta torimyyntiin päätynyt. Virus on ohjelmoitu etsimään jokaisen ihmisen elimistöstä se heikon kohta ja pureutumaan siihen. Jopa niin,että se saattaa heikoilta vielä hengen.

Sinä lienet sitä porukkaa, joka uskoo myös liskoihmisiin.

Sinä lienet sitä porukkaa, joka käy ihan tuulella.

Uskon siihen mitä tunnen ja koen, Olen niitä ihmisiä joilla on muita parempi itsetuntemus (sairaushistoriastani johtuen) ja osaan myös hyvin yhdistää tietoa. Minulla toimii "tunne"muisti erinomaisesti. Niiden perusteella osaan tehdä usein oikeita johtopäätöksiä.

Mutta turhaan tätä sinulle selitän, ihmiselle jolta puuttuu yhteys omaan kehoonsa joka joka ei osaa sanoittaa/yhdistää tuntemuksiaan vaan uskoo ulkopuolisten tahoihin jotka kertoo sulle miten voit.

Sinä siis ihan itse tunnistat mikä virus on luonnosta ja mikä laboratoriosta. Taidatkin itse olla niitä liskoihmisiä.

Hakeudu hoitoon noiden liskoihmisjuttujesi kanssa.

Vierailija
1486/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietomyönteinen kirjoitti:

Minä olen rokotemyönteinen (polio, tetanus), mutta RNA-ruiskekielteinen (kokeellisuus, perimän sorkkiminen, pitkäaikaisvaikutuksista tietämätön).

Minäkin näin mrna-teknologian lähes testaamattomassa massakäytössä hurjia riskejä. Ihmisten epigenetiikka on niin yksilöllinen, ja lääketiede on aivan vauvatasolla kroonisten autoimmuuni- ja infektiosairauksien hoitamisessa. Ollessani jo valmiiksi autoimmuunitautinen, jolle puhkeaa jatkuvasti yllättäviä sivusairauksia, en uskaltanut ottaa riskiä.

Olet niin oikeassa!

Ymmärrätkö, että Covid-virus aiheuttaa sinulle sen autoimmuunitaudin huomattavasti suuremmalla riskillä  kuin rokote. Testaamattomasta massakäytöstä ei oikein voi enää puhua kun parin vuoden aikana on annettu miljardeja pistoksia. Rokotusten vakavat haitat eivät koskaan ilmaannu vuosien kuluttua vaan muutaman kuukauden kuluessa ja mitä enemmän pistoksia annetaan, sitä nopeammin vakavat haitat havaitaan (vrt AZ ja sinustromboosit, jotka norjalaiset havaitsivat parissa kuukaudessa).

Miten terveydenhuolto keräsi rokotetuilta tietoa sivuvaikutuksista? Annettiinko mukaan kaavake, joka piti palauttaa tai oliko jossain sivusto, jonne saattoi sivuvaikutuksistaan pankkitunnusten avulla suojatusti ilmoittaa?

Minusta tämä jälkiseuranta on kaikessa rokottamisessa niin huonosti toteutettu, että rokotusten haitoista on vaikea saada luotettavaa tietoa. Useimmiten ihmiset jättävät ilmoittamatta välittömästi tulleet pienet oireet, ja esim. jonkin autoimmuunisairauden puhkeaminen saattaa taas tapahtua sen verran viiveellä, että rokotettu ei tajua yhteyttä eikä ilmoita. Jos tiedot kerättäisiin systemaattisesti, saattaisi datan tarkastelun kautta ilmetä jotain.

Eikä terveydenhuoltoon jaettu yhtäkään ohjeistusta siitä mitä rokottamisen jälkeen pitäisi tarkkailla (poislukien normaalit rokoteprotokollat). Olen useasti yrittänyt tiedustella miten tätä turvallisuutta tutkittiin, kun etulinja ei ainakaan ollut tietoinen mistään.

Ja näin nopeasti kehitettyjen rokotteiden kohdalla tavallista kiinteämpi seuranta olisi ollut välttämättömyys. Siihen ei haluttu mennä. Miksi. Luulin, että lääketiedekin on tiedettä, ja tiedehän haluaa kaivaa totuuden esiin asiassa kuin asiassa.[/quote

Kaivaa totuuden kyllä, mutta jos totuus ei miellytä tiettyjä tahoja tai ole sellainen kuin sen oletettiin olevan, sellainen tutkimus haudataan hiljaisuudessa ja todetaan että tulos oli väärä.

Eläinkokeilla testattiin rokotetta ja se oli suuri menestys. Kaikki koe-eläimet kuoli.

Tieto on lähtöisin jenkkien humpuukikanavilta ja selitetty jo 2 v sitten pötypuheeksi. Tietyntyyppisiin vajavaisiin ja oppimattomiin tällainenkin voi upota.

Eläimet ei kuolleetkaan? Lähde tuolle väitteelle!

- - -

Se on totta, kaikki koe-eläimet kuolivat.  Ne tapettiin, kuten koe eläimille aina käy.

Vai luulitkos, että koe-eläimet:

- kokeiden jälkeen annetaan lemmikki-eläinkuppoihin myytäviksi

- kokeiden jälkeen rakennetaan koe-eläinten vanhainkoti, jossa sadat tuhannet rotat ja hiiret viettävät ansaittua eläkettä?-

On vissi ero, sanooko että 'koe-eläimet kuolivat' tai että 'koe-eläimet tapettiin'.

Kuten on helppo arvata, tämäkin kivi kääönnettiin kun yritettiin luoda epäluotettavuuden varjoa koronarokotteille.

Vierailija
1487/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tubia ei olisi pakkorokoitettu ja velvoitettu ihmisiä käymään määräajoin nk läpivalaisussa meillä vieläkin riehuisi tubi.

Se oli pakollinen se määräaikaistarkastus.

Jos ja jos. Tämä ei ole vertailukelpoinen.

Joku tulevaisuuden tauti voi olla. Mutta ethän sää ota ebolabiikkiä ( jos semmonen olisi) kun vaan tyhmät lampaat jotka itse osaa ajatella ottavat.

Itse ajattelevia varten nyt in mahdollisuus pakkoon tulevaisuudessA.

Työpaikat voivat valita työntekijänsä kriteereidensä mukaisiksi.

Vierailija
1488/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla koronan oireet kesti muistaakseni 3 päivää. Yhtenä päivänä oli kuumetta hiukan ja huimasi, kaksi seuraavaa päivää meni vähän normaalia väsyneempänä. Koronarokotteita en ottanut enkä kuulu riskiryhmään. Rokotteista ei minulle olisi ollut hyötyä kun noin lievänä sen koronan sairastin kuten lähes kaikki muutkin. Älkää tuomitko minua valinnastani koska en minäkään tuomitse teitä jotka koronarokotteita otti.

Hyvää tulevaa vappua kaikille!

Sinulla kävi mäihä. Suomessa oli ainakin 7000 koronapotilasta, jotka eivät ole täällä tarinaansa kertomassa koska ovat mullan alla.

Joista 91% oli rokotettuja.

Lähde: THL:n tilastot

- - - -

Testikysymys edelliselle:

Jos Suomessa olisi 100,0% rokotekattavuus, ja silti ilmaantuisi rokotekuolemia, olisiko se merkki epäonnistuneta rokotteesta?

Vierailija
1489/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Aina te puhutte tuosta 20%.... Fakta on se, että tuosta 20% joukosta 98% ei ottanut rokotetta mitenkään tietoisena päätöksenä vaan joko ei välitttänyt asiasta, heimon poppamies tai perheen pää kielsi, oli hankala mennä rokotukseen. Katso esimerkiksi Kristallipuolueen tai VKKn kannatusta jonkinlaisena mittarina

Joo noinhan se pää piirteittäin on. Toinen hyvä mittapuu ovat nuo mielenosoitukset. Niissä oli jokunen kymmenen ihmistä ja se paljon puhuttu convoykin meni kännivoiksi.

Convoy Suomessa oli melko vaatimaton, mutta Kanada nuo convoyt aloitti se oli ensimmäinen iso ja näkyä miekkari Kanadassa, jossa totalitaariset keinot menivät muutamaa astetta korkeammalle kuin Suomessa.

World Wide Rally for Freedom-miekkareissa taas oli todella paljon väkeä Suomessakin.

Melko vaatimaton? Naurettava se oli... Ei yhtä ainoaa rekkaa, muutama kymmenen kännistä ihmistä pyörimässä Kiasman ja Eduskunnan edessä.

Suomessa saa osoittaa mieltä, se on täysin laillista, ei rikollista. Venäjällä voi käydä huonosti jos lähtee osoittamaan mieltä.

Ihminen onneksi saa olla mitä mieltä hyvänsä ja vaikka julkisesti sen käydä osoittamassa kaiken kansan nähden.

Kiitos sotiemme veteraaneille.

<3

Näin juuri. Silti vaikka koronarokotevastaiset sanovat olevansa joukkoliike, mielenosoituksiin osallistui muutamia kymmeniä ihmisiä. Meillä ei edes tarvitse pelätä mielenosoituksissa (pitkiä vankilatuomioita tai poliisin silmitöntä väkivaltaa) kuten muualla, kiitos veteraanien, joiden päivä tänään on. 

5000 on mielestäsi sama kuin muutama kymmenen???

Vierailija
1490/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko vaatimaton? Naurettava se oli... Ei yhtä ainoaa rekkaa, muutama kymmenen kännistä ihmistä pyörimässä Kiasman ja Eduskunnan edessä.

Suomessa saa osoittaa mieltä, se on täysin laillista, ei rikollista. Venäjällä voi käydä huonosti jos lähtee osoittamaan mieltä.

Ihminen onneksi saa olla mitä mieltä hyvänsä ja vaikka julkisesti sen käydä osoittamassa kaiken kansan nähden.

<3

Näin juuri. Silti vaikka koronarokotevastaiset sanovat olevansa joukkoliike, mielenosoituksiin osallistui muutamia kymmeniä ihmisiä. Meillä ei edes tarvitse pelätä mielenosoituksissa (pitkiä vankilatuomioita tai poliisin silmitöntä väkivaltaa) kuten muualla, kiitos veteraanien, joiden päivä tänään on. 

Mikä ihmeen 5000?

Vierailija
1491/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä isovanhemmat ja puoli sukua asuu Ranskassa. Siellä nähtiin aikansa suurimmat mielenosoitukset, kun "pass sanitaire" aka "rokotepassi" tuli voimaan. Pariisi oli yhtä mellakkaa. YouTubesta voi katsella videoita. Poliisit käyttivät erittäin kovia otteita rauhanomaisia mielenosoittajia vastaan, mm. Kyynelkaasua ja vesitykkejä. Jopa rokotetut ranskalaiset vastustivat näitä rokotepasseja.

Se, mikä itseä hämmensi oli se että en juuri nähnyt suomalaisissa uutisissa juttua näistä mellakoista ja syyksikin mainittiin epämääräisesti "tyytymättömyys koronapolitiikkaan". Suomessa yritettiin saada Ranskan rauhanajan suurimmat mielenosoitukset vaikuttamaan "pikkukähinöiltä" ja niistä uutisoitiin vasta kun ne oli jatkunut jo useamman päivän. Sama koskee rekka-convoytä. Uutisissa mainittiin se vasta kun sitä ei oikein voinut salatakkaan, kun se oli jo youtubessa valloillaan. Silloinkin se leimattiin vain bensan hinnan takia rähinöinniksi vaikka oikea syy oli rokotepakon ja demokratian vastaisen totalitarismin vastustaminen.

Ethän viitsi taas väännellä totuutta? Tiedät kyllä, että Ranskassa on perinteitä mielenosoituksiin, lakkoihin ja mellakohin. Silti nuo mielenosoitukset olivat pientä esim. juuri olleisiin eläkeiän korotusta vastustaneisiin. 

Ihan pääuutislähetyksessä Suomessa sanottiin convoyn alkusyy eli rajaliikenteessä olevien kanadalaisten ja USAlaisten rekkakuskien rokotuspakko.   

Miljoonat ihmiset olivat kaduilla ympäri Eurooppaa, ei pelkästään Ranskassa.

Vierailija
1492/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä isovanhemmat ja puoli sukua asuu Ranskassa. Siellä nähtiin aikansa suurimmat mielenosoitukset, kun "pass sanitaire" aka "rokotepassi" tuli voimaan. Pariisi oli yhtä mellakkaa. YouTubesta voi katsella videoita. Poliisit käyttivät erittäin kovia otteita rauhanomaisia mielenosoittajia vastaan, mm. Kyynelkaasua ja vesitykkejä. Jopa rokotetut ranskalaiset vastustivat näitä rokotepasseja.

Se, mikä itseä hämmensi oli se että en juuri nähnyt suomalaisissa uutisissa juttua näistä mellakoista ja syyksikin mainittiin epämääräisesti "tyytymättömyys koronapolitiikkaan". Suomessa yritettiin saada Ranskan rauhanajan suurimmat mielenosoitukset vaikuttamaan "pikkukähinöiltä" ja niistä uutisoitiin vasta kun ne oli jatkunut jo useamman päivän. Sama koskee rekka-convoytä. Uutisissa mainittiin se vasta kun sitä ei oikein voinut salatakkaan, kun se oli jo youtubessa valloillaan. Silloinkin se leimattiin vain bensan hinnan takia rähinöinniksi vaikka oikea syy oli rokotepakon ja demokratian vastaisen totalitarismin vastustaminen.

Ethän viitsi taas väännellä totuutta? Tiedät kyllä, että Ranskassa on perinteitä mielenosoituksiin, lakkoihin ja mellakohin. Silti nuo mielenosoitukset olivat pientä esim. juuri olleisiin eläkeiän korotusta vastustaneisiin. 

Ihan pääuutislähetyksessä Suomessa sanottiin convoyn alkusyy eli rajaliikenteessä olevien kanadalaisten ja USAlaisten rekkakuskien rokotuspakko.   

Berliinin mielenosoitukset:

- koronahörhöjen arvio: 400 000

- poliisin dronelaskenta: reilu 15 000

Saksassa sentään saivat tuon verran porukkaa liikkeelle, meillä jäi muutamaan säälittävään VKK vetoiseen yritykseen ja kännivoihin.

Vierailija
1493/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassa sentään saivat tuon verran porukkaa liikkeelle, meillä jäi muutamaan säälittävään VKK vetoiseen yritykseen ja kännivoihin.

natalia ei tule koskaan ymmärtämään.

Käsi sydämelle: uskaltaisitko mennä länsimaassa mielenosoitukseen?

Vierailija
1494/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

Jos tarkoitat miekkareita, Suomessa mitään 5000 hengen miekkaria ole ollut näiden asioiden tiimoilta. Ehkä viidenkymmenen...

Vierailija
1495/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

natalia ei tule koskaan ymmärtämään.

Käsi sydämelle: uskaltaisitko mennä länsimaassa mielenosoitukseen?

Taas yrität kääntää asian nurin. Minä uskallan mennä ja olen ollutkin esimerkiksi Ukrainan puolesta mielenosoituksissa.

Täällä ei tarvitse pelätä pamppua eikä 15 vuoden tuomiota kuten teillä siellä Pietarissa, Sergei!

Vierailija
1496/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on shedding?

Se on jumalattoman typerä väite siitä, että rokotetut viljelisivät rokotuksen piikkiproteiinia ympäriinsä vähän siihen tyyliin kuin märkä koira ravistaa turkkiaan kuivaksi. 

Joopa joo, Pfizerhän julkaisi tästä kokonaisen artikkelisarjan tokentubessa ja mvlehdessä...

Pfizer varoitti 2-faasi tutkimukseen osallistuvia raskaana olevia olemasta lähellä rokotettuja shedding-riskin takia. Tämä on fakta.

Vierailija
1497/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

Jos tarkoitat miekkareita, Suomessa mitään 5000 hengen miekkaria ole ollut näiden asioiden tiimoilta. Ehkä viidenkymmenen...

Onhan, kun laskee kaikki yhteen eri 'tapahtumissa' olleet ja sen koirankin.

Ehkä

Vierailija
1498/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on shedding?

Pfizer varoitti 2-faasi tutkimukseen osallistuvia raskaana olevia olemasta lähellä rokotettuja shedding-riskin takia. Tämä on fakta.

Jospa antaisit linkin tuohon varoitukseen, mieluusti Pfizerin omilta sivuilta. .......... Niin, sitä minäkin.

Vierailija
1499/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jotenkin arvasin, että tulee ekana viittaus ulkomaille. SInä et tiedä todennäköisesti juuri mitään Kanadan silloisesta tilanteesta tai edes konvoyn taustoista. Kuulin noista paikan päältä sukulaisilta....

Palataan Suomeen: miksi puolesta miljoonasta saitte vain pari promillea mobilisoitua? Oliko kuitenkin niin, että "aktiiveja" oli se muutama kymmenen ja muut olivat vain laiskoja tai välinpitämättömiä?

Todellakin tiedän Kanadan tilanteen ja lähtökohdat convoyn järjestämiseen, kun sitä alusta asti tiiviisti seurasin. Ja luonnollisesti aloitan Kanadasta, koska se sytytti kipinän muiden maiden convoylle. Jostain Latvian maaseudulta jotkut lähetti kuvaa jossa tyyliin kaks traktoria oli hengessä mukana.

Ja sehän sen suurin merkitys olikin: kansan yhdistyminen hallinnon mielivaltaa vastaan.

Kansan = muutama kymmenen kännistä örveltäjää, joista osa ei edes tiedä, miksi on paikalla. 

koko kännivoi ilmentymähän oli rysssän organisoima hajaannnusta aiheuttamaan kaikkialle länsimaihin. Tuo selvitett jo pitkän aikaa sitten.

Tuo on vale ja sinä levität valetta. Kuka sinulle on valehdellut?

Luulin minäkin tuota valeeksi - ajattelin ammattimaisen tiedusteluorganisaation (SVR/GRU) osaavan paremmin junailla tuollaisin, mutta sitten tuli helmikuu 2022. Tuon jälkeen en ole enää pitänyt mitään rysyn toimintaa kovin ammattimaisena.....

'

kuukkelilla ihan löytyy nuo venäjä yhteydet ja jos enemmän haluaa, niin kv alustoilta

Vierailija
1500/3847 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

Mikä ihmeen 5000?

Miekkareihin osallistuneiden määrä Helsingissä yhdessä miekkarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi