Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3846)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo yksi tyyppi puhuu Natalioista, taitaa olla periryssäläiseen tyyliin itse Natalia. Sille taitaa olla sanakin, olikos se maskirovka?
Sanotaan nyt vielä kerran: rokotemyönteisyys ei tule idästä. Sieltä tulee pikemminkin rokotevastaisuus, ei kuitenkaan sen itsensä vuoksi vaan pyrkimyksenä repiä railoja yhteiskuntaan.
Sekä rysy että te hyödylliset avustavat idiootit epäonnistuitte surkeasti.
Onneksi ei ole mitään yhteyksiä r y s s i i n. En suostuisi edes "ystävyyteen." En ole ikinä käynyt venäjällä enkä mene vaikka maksettaisiin. Edes lukuisissa sukututkimuksissa ei ole paljastunut pisaraakaan r y s s än verta. En voi kertakaikkiaan sietää r y s s i ä, joten tervetuloa oikeistohallitus.
Minulla on niistä äärimmäisen huonot kokemukset. Hyppivät silmille jopa kaupassa.
TästäKIN ja kaikista r y s s i t t e l y s tä ym. herjauksista tulen vaatimaan korkeimmat vahingonkorvaukset mikäli tästä tulee joskus oikeudenkäynti. Mitään sääliä en tunne isänmaanpettureita kohtaan jotka nimittivät syyttömiä ihmisiä putinisteiksi tm.
Onneksi Suomi pääsi Natoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo yksi tyyppi puhuu Natalioista, taitaa olla periryssäläiseen tyyliin itse Natalia. Sille taitaa olla sanakin, olikos se maskirovka?
Sanotaan nyt vielä kerran: rokotemyönteisyys ei tule idästä. Sieltä tulee pikemminkin rokotevastaisuus, ei kuitenkaan sen itsensä vuoksi vaan pyrkimyksenä repiä railoja yhteiskuntaan.
Onneksi ei ole mitään yhteyksiä r y s s i i n. En suostuisi edes "ystävyyteen." En ole ikinä käynyt venäjällä enkä mene vaikka maksettaisiin. Edes lukuisissa sukututkimuksissa ei ole paljastunut pisaraakaan r y s s än verta. En voi kertakaikkiaan sietää r y s s i ä, joten tervetuloa oikeistohallitus.
Minulla on niistä äärimmäisen huonot kokemukset. Hyppivät silmille jopa kaupassa.
TästäKIN ja kaikista r y s s i t t e l y s tä ym. herjauksista tulen vaatimaan korkeimmat vahingonkorvaukset mikäli tästä tulee joskus oikeudenkäynti. Mitään sääliä en tunne isänmaanpettureita kohtaan jotka nimittivät syyttömiä ihmisiä putinisteiksi tm.
Jos ei ole rssä, ei kannata alkaa käyttämään rssän metodeita tai leimautuu sellaiseksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä surkeasti toimivasta koronarokotteesta oli koronaa vastaan kun ilman rokotettakin oli erittäin epätodennäköistä saada vaikea tautimuoto koronasta? Mikä hyöty siitä koronarokotteesta nyt edes oli?
Jos korona olisi ollut vaarallinen tauti ja rokote olisi ollut toimiva niin kyllä minä sen olisin hakenut ilomielin. Nyt en vaivautunut ottamaan koska siitä ei ollut mitään hyötyä.
Korona aikana oli kunnon ajojahti menossa meitä rokottamattomia kohtaan ihan päättäjien toimesta ja vieläkin mediat pyrkii meitä kiusaamaan. Kyllä minä teidän kiusaamiset kestän ja vaikka minulta olisi evätty työnteko rokottamattomuuden takia niin sitten olisin ollut työtön.
T: Vakitöissä käyvä, korkeakoulutettu,raitis,mt-ongelmaton ja ei riskiryhmään kuuluva mieshenkilö.
- - -
”Mitä hyötyä surkeasti toimivasta koronarokotteesta oli koronaa vastaan kun ilman rokotettakin oli erittäin epätodennäköistä saada vaikea tautimuoto koronasta? Mikä hyöty siitä koronarokotteesta nyt edes oli?”
-
On tieteelllisin perustein arvioitu, että ensimmäisen rokotusvuoden aikana noin 20 miljoonaa ihmishenkeä säästettiin kiitos koronarokotteiden.
-
Haluatko linkkeja? Kelpaiskos The Lancet?
-
”Jos korona olisi ollut vaarallinen tauti ja rokote olisi ollut toimiva niin kyllä minä sen olisin hakenut ilomielin. Nyt en vaivautunut ottamaan koska siitä ei ollut mitään hyötyä. ”
- USA menetti WW2:ssa noin 420.000 kaatuneina.
- USA:ssa koronaan kuolleiden määrä oli viimeksi kun tsekkasin luokkaa 1.150.000. (lähes 3X)
Jos korona ei ole vaarallinen, niin sitten Toinen maailmansotakaan ei ollut vaarallinen amerikkalaisille sotilaille
-
Titteliesi perään voisit lisätä vielä ”tietämätön pölvästi”
-
"On tieteelllisin perustein arvioitu, että ensimmäisen rokotusvuoden aikana noin 20 miljoonaa ihmishenkeä säästettiin kiitos koronarokotteiden."
Kuka tuon tutkimuksen on tehnyt ja rahoittanut ja mihin se perustuu? Helppo kirjoittaa tuommoista lehdessä ilman sen parempia perusteluja. Valtava joukko puolueettomia asiantuntijoita kuitenkin pitänyt mRNA-piikkejä huonoina ja vaarallisina.
Kyllä nuo tutkimukset tehdään täysin avoimesti lähteet kertoen jotta tulokset voidaan varmentaa.
Joillekin totuus vain koskee kun huomaa että on hypännyt väärään junaan.
Denialisti on poliittinen termi.
Nämä käyttävät määrättyjä termejä.
Jäljet johtavat sylttytehtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole rssä, ei kannata alkaa käyttämään rssän metodeita tai leimautuu sellaiseksi....
En ole rssä vaikka kuinka sitä yrität itsellesi uskotella. Se asia ei muuksi muutu vaikka itkisit ja raivoaisit.
Kyllä nuo tutkimukset tehdään täysin avoimesti lähteet kertoen jotta tulokset voidaan varmentaa.
Joillekin totuus vain koskee kun huomaa että on hypännyt väärään junaan.[/quote]
Avoin tutkimus, jossa on lähteet, ei ilmaise dataa, jolla tulokset voi varmistaa. Selvää on, että kun tutkitaan "säästettyjä henkiä", se perustuu aina oletuksiin, ei faktaan.
Vierailija kirjoitti:
Pfizer huijasi rokotetutkimuksissaan, kertoo Seura -lehti:
"Saksalainen Die Welt -lehti on saanut haltuunsa asiapapereita, jotka herättävät huolestuttavia kysymyksiä Biontech-Pfizerin-rokotteen niin sanotun viimeisen vaiheen tutkimuksista Argentiinassa.
Die Weltin näkemien dokumenttien perusteella vaikuttaa siltä, että Pfizer ei ole ilmoittanut vakavia haittavaikutuksia saaneiden potilaiden tietoja oikein. Tämä on vastoin lääketieteellisten tutkimusten menettelytapaa, eikä haittavaikutuksista saada oikeaa tietoa."https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/salasiko-pfizer-koronarokotteensa-…
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000154736.html
"Euroopan neuvoston mukaan Maailman terveysjärjestö WHO liioitteli suuresti sikainfluenssan uhkaa, mikä johti julkisten varojen haaskaamiseen ja lääketeollisuuden jättivoittoihin."
Jotkut muistaa vielä nämä aiemmat tapaukset ja mitä rokotteista seurasi, siksi(kään) eivät ehkä halua hypätä ensimmäiseen kelkkaan kun uudesta rokotteesta kyse, vaan harkitsevat pidempään riskejä puntaroiden.
En ottanut yhtäkään cortsu-piikkiä mutta ei kyllä tauti tarttunutkaan !
Missäs vastaava tutkimus 4 krt rokotetuista?
Tällaista hassua leimaamista, onneksi kaikki rokotteita ottaneet on älykkäämpiä hyvän mielenterveyden omaavia tohtoreita...
Käyttäjä43258 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei apukoulun piikkipelkoiset! Mites kun kaikkien piti jo moneen kertaan kupsahtaa näihin avaruusliskojen juonimiin rokotteisiin? Mikä nykyään on aikataulu?
Etkö itse huomaa miten rokotteen mainospuheet on muuttuneet, ensin sen piti olla joku ihmeaine joka pelastaa maailman, mutta nyt rokotetut kehuu sillä että eivät ole kuolleet siihen rokotteeseen.
Sinänsähän se on kehun aihe ettei kuollut tai vammautunut rokotteesta, koska niin moni kuoli ja vammautui siitä. Voittohan se sekin on tältä kantilta katsottuna 🤪
Todisteita peliin? Miljardeja on rokotettu ja haitat ovat jääneet marginaaliin.
Onko näyttöä siitä että rokote todellakin estää vakavan tautimuodon? Etenkin kun on kyse muunnoksista jotka ovat joka tapauksissa kaikille lievempiä kun se ensimmäinen virus.
Olen yli 6-kymppinen. Rokottamaton, keskiluokkainen, ei mt- eikä päihdeongelmaa. Käyn työssä, maksan laskuni sekä veroni. Asun omakotitalossa.
Elämäni ensimmäisen koronan sairastin tämän vuoden helmikuussa. Ei ollut vaikea tauti, en mennyt huonoon kuntoon.
Jos olisin ottanut rokotteen - voisin todeta että rokotteen ansiosta tauti oli lievä.
Mutta olen rokottamaton ja tauti oli lievä.
Mikä hyöty rokotteesta siis olisi kohdallani ollut? Rokote estää vakavan tautimuodon (on jo vanha väittämä). Ei tullut vakavaa tautia vaikka ei olekaan rokotettu.
Immuniteettini olisi nuukahtanut jos olisin rokotteet ottanut ja olisin todennäköisesti sairastanut jo monta koronaa sekä kaikki muut liikkeellä olevat virukset.
Muistapa miten paljon oli teholla vuonna 2020 porukkaa, ihan työikäisiä. Rokottamaton nettipappi oli viime vuonna teholla ja sairaalassa kuukauden. Vaimobaa myös. Viiskymppisiä.
Oletko lukenut siitä jääkiekkovalkasta, viiskymppisestä, jostain länsi_suomesta?
Olet hyvin lukenut tietyn valistuksen ja huonomuistinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä surkeasti toimivasta koronarokotteesta oli koronaa vastaan kun ilman rokotettakin oli erittäin epätodennäköistä saada vaikea tautimuoto koronasta? Mikä hyöty siitä koronarokotteesta nyt edes oli?
Jos korona olisi ollut vaarallinen tauti ja rokote olisi ollut toimiva niin kyllä minä sen olisin hakenut ilomielin. Nyt en vaivautunut ottamaan koska siitä ei ollut mitään hyötyä.
Korona aikana oli kunnon ajojahti menossa meitä rokottamattomia kohtaan ihan päättäjien toimesta ja vieläkin mediat pyrkii meitä kiusaamaan. Kyllä minä teidän kiusaamiset kestän ja vaikka minulta olisi evätty työnteko rokottamattomuuden takia niin sitten olisin ollut työtön.
T: Vakitöissä käyvä, korkeakoulutettu,raitis,mt-ongelmaton ja ei riskiryhmään kuuluva mieshenkilö.
- - -
”Mitä hyötyä surkeasti toimivasta koronarokotteesta oli koronaa vastaan kun ilman rokotettakin oli erittäin epätodennäköistä saada vaikea tautimuoto koronasta? Mikä hyöty siitä koronarokotteesta nyt edes oli?”
-
On tieteelllisin perustein arvioitu, että ensimmäisen rokotusvuoden aikana noin 20 miljoonaa ihmishenkeä säästettiin kiitos koronarokotteiden.
-
Haluatko linkkeja? Kelpaiskos The Lancet?
-
”Jos korona olisi ollut vaarallinen tauti ja rokote olisi ollut toimiva niin kyllä minä sen olisin hakenut ilomielin. Nyt en vaivautunut ottamaan koska siitä ei ollut mitään hyötyä. ”
- USA menetti WW2:ssa noin 420.000 kaatuneina.
- USA:ssa koronaan kuolleiden määrä oli viimeksi kun tsekkasin luokkaa 1.150.000. (lähes 3X)
Jos korona ei ole vaarallinen, niin sitten Toinen maailmansotakaan ei ollut vaarallinen amerikkalaisille sotilaille
-
Titteliesi perään voisit lisätä vielä ”tietämätön pölvästi”
-
"On tieteelllisin perustein arvioitu, että ensimmäisen rokotusvuoden aikana noin 20 miljoonaa ihmishenkeä säästettiin kiitos koronarokotteiden."
Kuka tuon tutkimuksen on tehnyt ja rahoittanut ja mihin se perustuu? Helppo kirjoittaa tuommoista lehdessä ilman sen parempia perusteluja. Valtava joukko puolueettomia asiantuntijoita kuitenkin pitänyt mRNA-piikkejä huonoina ja vaarallisina.
Muutama sata tai tuhat saattaa vaikuttaa "valtavalta joukolta" mutta jo Suomessa on yksinomaan lääkäreitä 28 000
Tiedätkö mitä lääkärin työuralle käy Suomessa jos julkisesti vastustaa mRNA-piikkejä?
Jos viittaat Kivivuoreen niin hänhän itse sanoi että tarvitsee latausta aina silloin tällöin
Onhan noita muitakin k-rokotevastaisia lääkäreitä, elomaa, kuopion timonen, persuja molemmat, valtuustossa ja aluevaltuustossa. Ja muitakin. Mutta muut eivät ole heittäytyneet pelleiksi toreilla viisi gee ja maskimato ja pissanjuonti-porukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43258 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei apukoulun piikkipelkoiset! Mites kun kaikkien piti jo moneen kertaan kupsahtaa näihin avaruusliskojen juonimiin rokotteisiin? Mikä nykyään on aikataulu?
Etkö itse huomaa miten rokotteen mainospuheet on muuttuneet, ensin sen piti olla joku ihmeaine joka pelastaa maailman, mutta nyt rokotetut kehuu sillä että eivät ole kuolleet siihen rokotteeseen.
Sinänsähän se on kehun aihe ettei kuollut tai vammautunut rokotteesta, koska niin moni kuoli ja vammautui siitä. Voittohan se sekin on tältä kantilta katsottuna 🤪
Onko näyttöä siitä että rokote todellakin estää vakavan tautimuodon? Etenkin kun on kyse muunnoksista jotka ovat joka tapauksissa kaikille lievempiä kun se ensimmäinen virus.
Olen yli 6-kymppinen. Rokottamaton, keskiluokkainen, ei mt- eikä päihdeongelmaa. Käyn työssä, maksan laskuni sekä veroni. Asun omakotitalossa.
Elämäni ensimmäisen koronan sairastin tämän vuoden helmikuussa. Ei ollut vaikea tauti, en mennyt huonoon kuntoon.
Jos olisin ottanut rokotteen - voisin todeta että rokotteen ansiosta tauti oli lievä.
Mikä hyöty rokotteesta siis olisi kohdallani ollut? Rokote estää vakavan tautimuodon (on jo vanha väittämä). Ei tullut vakavaa tautia vaikka ei olekaan rokotettu.
Immuniteettini olisi nuukahtanut jos olisin rokotteet ottanut ja olisin todennäköisesti sairastanut jo monta koronaa sekä kaikki muut liikkeellä olevat virukset.
Muistapa miten paljon oli teholla vuonna 2020 porukkaa, ihan työikäisiä. Rokottamaton nettipappi oli viime vuonna teholla ja sairaalassa kuukauden. Vaimobaa myös. Viiskymppisiä.
Oletko lukenut siitä jääkiekkovalkasta, viiskymppisestä, jostain länsi_suomesta?Olet hyvin lukenut tietyn valistuksen ja huonomuistinen
Minä olen eri kenelle vastasit mutta minun mielestä tehohoidossa oli koko pandemian aikana varsin vähän väkeä.
Suomalaisia on 5,5 miljoonaa ihmistä ja oliko tehohoidossa nyt edes koronan takia 1000 ihmistä edes? Monet sairasti koronan oireettomasti myös.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43258 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut siitä jääkiekkovalkasta, viiskymppisestä, jostain länsi_suomesta?Olet hyvin lukenut tietyn valistuksen ja huonomuistinen
Oletko huomannut, tuosta on aikaa jo 3 vuotta. Menossa ainakin 6. muunnos ja virus laimenee ajan saatossa. Mutta yhtä rokoteuskovaiset paasaavat rokotteen tärkeydestä vaikka Rämetkin mediassa eilen totesi että rokote enää tarpeellinen ainoastaan monisairaille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on se, että kukaan ei vaivaudu edes ilmoittamaan tätä ketjua asiattomaksi. Hyvää viihdettä tarjoaa taas hybridivaikuttajat. Mutta jatkakaa vaan, ei suomalaiset näin mitättömän asian takia toisiaan vastaan käy. Johan sekin on tutkittu, ettei tämä propaganda mennyt Suomessa läpi.
Onhan tää huuhaa naurettavaa, että nuo rysssän masinoimat rokotevastaiset vaan yhä viitsii turhaa hommaansa jatkaa.
Mutta sehän johtuu vaan siitä, että huomio pois huonosti menevästä 3 päivän operaatiosta
Ei kai kukaan vaivaudu poistamaan, koska kaikki katsoo viihteen kannalta nuo rokotevalheet nykyään. Aiemmin oli toisin, joku saattoi jopa uskoa niihin, nyttemmin ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43258 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut, tuosta on aikaa jo 3 vuotta. Menossa ainakin 6. muunnos ja virus laimenee ajan saatossa. Mutta yhtä rokoteuskovaiset paasaavat rokotteen tärkeydestä vaikka Rämetkin mediassa eilen totesi että rokote enää tarpeellinen ainoastaan monisairaille ihmisille.
Olit kuitenkin kriittisten leirisdä silloinkun kun teho-osastot ja sairaalat kuormittuivat. Toki sait olla. Viime keväästä on vuosi kun tämä pariskunta sivunsa mukaan oli vakavasti sairas.
Itse en ole sairastanut vuoden 2016 jälkeen flunssan poikastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran jo etukäteen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.Tää oli aivan mahtava!
Jatkossa, kun tulee uusia tauteja, tai sairastut muuten, jätä ihmeessä lääkkeet ottamatta.
Se on aidon sankarin meininki, että antaa piupaut koko modernille lääketieteelle.
Mitä lie harrastelijoita ja wannabe alkemisteja.
Sulla on luvassa upea tulevaisuus
Moderni lääketiede; Ota rokotus, se ei suojaa sinua taudin tarttumiselta, eikä tartuttamiselta, mutta ota rokotus.
Jos ei ota kokeellista ja testaamatonta rokotetta, antaako silloin piupaut koko modernille lääketieteelle?
Sinä todennäköisesti otit rokotteet, kun järkesi katosi aggressioiden alle. Sinusta tuli semmoinen wannabe asiantuntija, joka ei tiedä mistään mitään. Onneksi olkoon.
Tekstistäsi jäi puuttumaan lause: Ota rokotus, se pienentää huomattavasti riskiäsi saada vakava tauti tai kuolla siihen . Tämä on kaiketi se oleellisin pointti.
Oliko tuo kuolema oma lisäys?
Vaikutat asiantuntijalta. Kerrotko mikä se vakava tautimuoto on ja miten se rokotus estää sitä?
Vakava tautimuoto voi viedä sinut esim 3 kuukaudeksi hengityskonehoitoon. Seurasitko esim. jääkiekkovalmentaja Pekka Virran tarinaa?
En seurannut. Tuossa Pekka Virta esimerkissä ei ole ilmeisesti rokotetta ollenkaan, saati rokotteen toiminnasta mitään informaatiota.
Kelpaako sinulle tuollainen vaihtoehtoinen, käänteinen, rokotteeton esimerkki rokoteen terveysväitteen todisteeksi?
Eikö rokotteen väitetty vakavaa tautimuotoa estävä kyky ole mielestäsi sellainen terveysväite, että se vaatisi vähän enemmän selvennyksiä ja todisteita?
- - -
"Kelpaako sinulle tuollainen vaihtoehtoinen, käänteinen, rokotteeton esimerkki rokoteen terveysväitteen todisteeksi?"
Yhden ainoan tapauksen perusteella? Sanoisin, että olet täydellisesti kuutamolla, mitä tulee rokotteiden tehon arviointeihin.
Sinähän se vaikutat asiaa tuntevalta. Kerro sinä mikä se vakava tautimuoto on ja miten rokote estää sitä.
Olen eri, mutta viruksia vastaan ei voi rokottaa. Miksi edes yritettiin??? Suurta bluffia.
miksi sitten joka vuosi on influenssarokotukset....hmmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43258 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eri kenelle vastasit mutta minun mielestä tehohoidossa oli koko pandemian aikana varsin vähän väkeä.
Suomalaisia on 5,5 miljoonaa ihmistä ja oliko tehohoidossa nyt edes koronan takia 1000 ihmistä edes? Monet sairasti koronan oireettomasti myös.
En tiedä. Meidän kaupungista kuitenkin joutuivat tehohoitolaisia viemään muihin sairaaloihin muualle 2020.
Kuitenkin, vanhuksia ei tehohoideta. Se oli kovempi tauti silloin.
Itse yritän olla nöyrä elämän edessä, en kehuisi vaikka olisin nuori ja terve ja immuunit kunnossa ja lappaisin vitsmiinia urakalla suuhuni että minähän en sairastu koskaan mihinkään kun en ottanut rokotetta.
Meidän perheessä ketään ei ole rokotettu, kas kummaa kun ei ollakaan vuosiin sairastettu kertaakaan. Kai meillä sitten on paremmat geenit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran jo etukäteen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.Tää oli aivan mahtava!
Jatkossa, kun tulee uusia tauteja, tai sairastut muuten, jätä ihmeessä lääkkeet ottamatta.
Se on aidon sankarin meininki, että antaa piupaut koko modernille lääketieteelle.
Mitä lie harrastelijoita ja wannabe alkemisteja.
Sulla on luvassa upea tulevaisuus
Moderni lääketiede; Ota rokotus, se ei suojaa sinua taudin tarttumiselta, eikä tartuttamiselta, mutta ota rokotus.
Jos ei ota kokeellista ja testaamatonta rokotetta, antaako silloin piupaut koko modernille lääketieteelle?
Sinä todennäköisesti otit rokotteet, kun järkesi katosi aggressioiden alle. Sinusta tuli semmoinen wannabe asiantuntija, joka ei tiedä mistään mitään. Onneksi olkoon.
Tekstistäsi jäi puuttumaan lause: Ota rokotus, se pienentää huomattavasti riskiäsi saada vakava tauti tai kuolla siihen . Tämä on kaiketi se oleellisin pointti.
Oliko tuo kuolema oma lisäys?
Vaikutat asiantuntijalta. Kerrotko mikä se vakava tautimuoto on ja miten se rokotus estää sitä?
Vakava tautimuoto voi viedä sinut esim 3 kuukaudeksi hengityskonehoitoon. Seurasitko esim. jääkiekkovalmentaja Pekka Virran tarinaa?
En seurannut. Tuossa Pekka Virta esimerkissä ei ole ilmeisesti rokotetta ollenkaan, saati rokotteen toiminnasta mitään informaatiota.
Kelpaako sinulle tuollainen vaihtoehtoinen, käänteinen, rokotteeton esimerkki rokoteen terveysväitteen todisteeksi?
Eikö rokotteen väitetty vakavaa tautimuotoa estävä kyky ole mielestäsi sellainen terveysväite, että se vaatisi vähän enemmän selvennyksiä ja todisteita?
- - -
"Kelpaako sinulle tuollainen vaihtoehtoinen, käänteinen, rokotteeton esimerkki rokoteen terveysväitteen todisteeksi?"
Yhden ainoan tapauksen perusteella? Sanoisin, että olet täydellisesti kuutamolla, mitä tulee rokotteiden tehon arviointeihin.
Sinähän se vaikutat asiaa tuntevalta. Kerro sinä mikä se vakava tautimuoto on ja miten rokote estää sitä.
Miksi haluat lähestulkoon yleistiedon tasoa olevaan asiaan lisäselitystä nettifoorumilla? Varsinkin kun tosiaan näytät tai annat ymmärtää olevasi aivan harvinaisen tietämätön koko asiasta ja vaikuttaa sille, ettei kyseessä ole kohdallasi aito tiedonhalu vaan trollimainen jonninjoutava länkötys asiasta, jota et edes ymmärrä etkä kaikesta päätellen edes halua ymmärtää.
Totta puhuen on kohdallasi aivan täydellistä idiotismiä hirttäytyä jankkaamaan "mikä on koronan vakava tautimuoto". Ja vielä, jos tyttärenpoikani kysyisi samaa asiaa läksyjä tehdessään, vastaisin hänelle mieluusti ja perustellen. Ihmettelen, miksi aikuinen miesoletettu jankkaa moista lapsellisuutta ja helposti selvitettävissä olevaa asiaa?
Sinä et sitten varmaan ota mitään teollisia lääkkeitä kun ne on kaikki todettu vaarallisiksi ja kokeellisiksi.