Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3846)
Oman perheen ja lähisuvun rokottautumiseen ja taudinkuvaan vedoten väitän, että rokottautumisesta ei ole ollut suurtakaan hyötyä. Itse jouduin rokotteesta ensiapuun samoin lähisukulaisia, itse tauti oli lievä. Tauti oli lievä myös sukulaisillani, jotka eivät rokotetta ottaneet lainkaan. Toisaalta tauti oli lievä myös isolla osalla rokottautuneista. Pari täysin rokotettua taas oli hyvinkin sairaina, yli 40 kuumeessa ja hengitysvaikeuksia. Ihan tuuripeliä.
yhtä turha kuin sikapiikki, mutta monin verroin vaarallisempi
Vierailija kirjoitti:
Kerran suurin osa ei saa palkkaa niin saavat valtiolta/kunnalta tukia, maksaja saa laatia ehdot maksamilleen etuuksilleen eli rokote vaatimuksena, kyllä alkaisi rokottautuminrn maistamaan kun ilman tukia ei voi elää (elleivät mene töihin) eli valtiolle tilanne olisi win-win.
Miksi se rokote pitäisi ottaa? Mitä hyötyä siitä on? Sehän ei estä yhtään mitään tautia tarttumasta
En tiedä miten kouluttamaton pitää olla, ettei ymmärrä niinkin yksinkertaista seikkaa, että rokotteet ei estä tartuntaa, vaan lieventävät taudin oireita.
Ja nämä hokee, ettei kannata ottaa, kun tauti tarttuu kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.
Se on juurikin näin ja nyt tutkitaan sitä paljonko koronarokotteet ovat aiheuttaneet kuolemia ja muita vammoja eri maissa...
Jätin ottamatta koska en sairastanut sikainfluenssaakaan vaikka en ottanut rokotetta. Yhtään kausi-influenssaakaan en ole sairastanut enkä ole ottanut niihin rokotteita. Koronaakaan en ole sairastanut.
Olen perusterve ja hyvin harvoin sairastan edes tavallista flunssaa.
Ihan sama miten joku taho haluaa minut profiloida. Perustin rokottamattomuuteni olemattomalle sairaushistorialleni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten kouluttamaton pitää olla, ettei ymmärrä niinkin yksinkertaista seikkaa, että rokotteet ei estä tartuntaa, vaan lieventävät taudin oireita.
Eivät lievennä edes taudin oireita. Samanlainen taudinkuva on ollut lähisukulaisillani, oli rokotetta tai ei.
Rokotteesta on jo kolme sukulaistani joutunut ensiapuun. Rokottamattomilla tauti on ollut yhtä lievä kuin rokotetuilla. Itseasiassa täysin rokotettu serkkuni on ollut kaikkein kipein, vaikka on vielä nuori ja perusterve.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.Entä kun salaliittoteorikoiden mukaan meidän rokotettujen piti kuolla vuoden sisällä ? 😂
Jos mietitään mitä tehtiin kaksi vuotta niin kerrottiin että kaikki kuolevat koronaan jos eivät ota koronarokotetta ja jos et ottanut koronarokotetta sinua ajettiin takaa kuin saaliseläintä ja mustamaalattiin kaikissa medioissa... sitten kun koronalla rahastus saatiin tehtyä lääketehtaiden toimesta niin koko vainonta katosi myös ja kas kummaa rokottamattomat eivät kuolleetkaan vaikka 2 vuotta näin väitettiin tapahtuvan... kyseessä oli siis maailman suurin rahastushuijaus...
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Tullut nähtyä ja koettua ihan liikaa työssäni mitä nämä piikit aiheuttaa. Mutta hysshyss.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat unohtavat aina mieluusti sen, että he ovat säästyneet taudilta nimenomaan rajoitusten ja suositusten vuoksi. Esimerkiksi maskinkäytöllä suojataan muita ihmisiä mahdollisilta omilta viruksilta. Homma perustuu siihen, että mahdollisimman moni käyttää oikein maskia niin tauti ei pääse leviämään.
Terveisin vieläkin maskeja ja hengityssuojaimia käyttävä rokotettu
Ei se liity rokotteisiin mitenkään. Itse olin ensimmäinen joka käytti maskia töissä/julkisissa paikoissa ja alkoi pitää turvavälejä. En ottanut yhtään korona-rokotetta enkä myöskään tunkenut samaan taukotupaan tai hissiin muiden ihmisten kanssa. Se että olisin ottanut rokotteita ei olisi auttanut ketään muuta. Sen sijaan se miten aloin käyttäytyä todennäköisesti auttoi.
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.Entä kun salaliittoteorikoiden mukaan meidän rokotettujen piti kuolla vuoden sisällä ? 😂
No nuo on juuri niitä öyhöttäjien juttuja, mistä ei voi kukaan sanoa ennakkoon miten käy poikkeusluvan saaneen injektion kanssa. Perusterveälykäs siis puntaroi minimaalisen koronariskin ja epämääräisen piikkiriskin välillä.
Nythän (2022) kuolleisuus on historiallisen korkea ja syntyvyys matala. Lisäksi epämääräiset sydänvaivat ja muut sairaudet ovat lisääntyneet. Syytä on vielä vaikea sanoa täysin varmaksi, mutta jokainen joka kykenee ajattelemaan objektiivisesti, huolestuu tuosta. Ajallinen yhteys kun on ilmiselvä.
Paljastat hölmöytesi viimeistään tuossa viimeisessä lauseessa - ajallinen yhteys ei ole minkäänlainen todiste kausaliteetista. Jos kahdella asialla on vain ajallinen yhteys, ne voivat liittyä toisiinsa tai sitten eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Tullut nähtyä ja koettua ihan liikaa työssäni mitä nämä piikit aiheuttaa. Mutta hysshyss.
Jaa jaa, ja sinäkö malttaisit olla hiljaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät lievennä edes taudin oireita. Samanlainen taudinkuva on ollut lähisukulaisillani, oli rokotetta tai ei.
Rokotteesta on jo kolme sukulaistani joutunut ensiapuun. Rokottamattomilla tauti on ollut yhtä lievä kuin rokotetuilla. Itseasiassa täysin rokotettu serkkuni on ollut kaikkein kipein, vaikka on vielä nuori ja perusterve.
Olen tuhat kertaa sanonut, että teidän koronan kieltäjien lähipiirissä on vaarallista olla kun porukkaa lakoaa kuin heinää teidän ympäriltä
En ottanut koronarokotteita. Missään en ole nähnyt mahdollisuutta osallistua tällaiseen tutkimukseen. En välttämättä pistäisi kovin paljon painoarvoa tuloksille ennen kuin tiedetään, miten tutkittavat on valittu.
Omassa lähipiirissäni on paljon terveydenhuollon alalla työskenteleviä, jotka eivät ottaneet rokotteita. Esim. lääkäreitä, fysioterapeutteja, kiropraktikkoja, osteopaatteja, ambulanssikuskeja. Ei todellakaan vähätuloisia, mielenterveysongelmaisia eikä salaliittoteorioihin uskovia henkilöitä. Itse en ottanut rokotteita, koska lääkärini eivät niitä minulle suositelleet. Tämä ryhmä on unohdettu ilmeisesti ihan kokonaan tutkimuksen tuloksista, kun meistä ei ollut mitään mainintaa. Asiasta uutisointi haluaa antaa taas sen kuvan, että rokotteista kieltäytyjillä on isoja ongelmia, mikä on täysin väärin.
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopas ylikuolleisuustilastoja. Aika hurjaa luettavaa keväästä 2021.
Kuolleiden ikä, rokotettuja vai rokottamattomia? Vanhat saattoi säästyä eristystoimenpiteiden vuoksi kunnes välttämätön saavutti. Sairastuneet kertoi hyvin pahoista oireista, ja olihan ne yhteiskunnalliset pakotkin kun vain rokotetut pääsi tiettyihin paikkoihin. Lopputulemana rokote enemmän säästi terveyttä ja elinvuosia kuin aiheutti haittoja. Ellei tässä vielä jotain kamalaa tule ajan mittaan ilmi.
Vierailija kirjoitti:
olen matalasti koulutettu henkilö työkyvyttömyys eläkkeellä. olen ottanut kolme annosta kyseistä juttua.
Olen pätkätöitä tekevä päihdeongelmainen ja otin kaksi rokoteannosta. Yksi ystäväni joka on päihteetön pienen pojan äiti jätti rokotteet ottamatta.
Minä otin kaksi rokotetta ja sitten jäin pois siitä kelkasta. Alkoi näyttää vähän siltä, ettei tiede ollutkaan kovin hyvin perillä että mistä koko hommassa on kyse ja uusien rokotteiden kiirehtiminen markkinoille ei ole ihan ideaalinen tilanne turvallisuuden kannalta.
Koronaa minulla ei tietääkseni vielä ole ollut. Tavalliselta tuntuvaa kuumetta oli jossain kohti, liekö sitten mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuo on juuri niitä öyhöttäjien juttuja, mistä ei voi kukaan sanoa ennakkoon miten käy poikkeusluvan saaneen injektion kanssa. Perusterveälykäs siis puntaroi minimaalisen koronariskin ja epämääräisen piikkiriskin välillä.
Nythän (2022) kuolleisuus on historiallisen korkea ja syntyvyys matala. Lisäksi epämääräiset sydänvaivat ja muut sairaudet ovat lisääntyneet. Syytä on vielä vaikea sanoa täysin varmaksi, mutta jokainen joka kykenee ajattelemaan objektiivisesti, huolestuu tuosta. Ajallinen yhteys kun on ilmiselvä.
Paljastat hölmöytesi viimeistään tuossa viimeisessä lauseessa - ajallinen yhteys ei ole minkäänlainen todiste kausaliteetista. Jos kahdella asialla on vain ajallinen yhteys, ne voivat liittyä toisiinsa tai sitten eivät.
Tähän liittyen klassikkoesimerkkejä, kärjessä "jätskin suurempi kulutus aiheuttaa haihyökkäyksiä rannoilla " (tai päinvastoin;)):
https://www.statology.org/correlation-does-not-imply-causation-examples/
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset jättivät kertomatta koronan sairastaneiden sydänongelmista ja muista hermoihin liittyvistä sairauksista. tämä raportti oli aikaa ennen rokotuksia, jota he eivät susotuneet toimittamaan.
miten mieheni koulutus vaikuttaa mun kielioppivirheisiin? Itse en ole edes akateeminen.