Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3846)

Vierailija
41/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän, miksi en tuntenut ketään, joka ei ottanut rokotetta.

Sama täällä. Vain toisen käden tuttavuuksia. Esim naapurin mummon lähihoitajatytär jätti väliin, eikä voinut jatkaa työssään. En ole häntä koskaan tavannut.

Näiden lähihoitajien koulutustaso ei ole kovinkaan korkea. Heissähän on paljon näitä "rokote tappaa" jne. Työnsä jättäneitä ja netissä mesoavia. Tiedän lähihoitajan joka jätettyään työnsä ihan kirjaimellisesti meni sekaisin, yritti kaikkia estää ottamasta rokotuksia , sekavaa uskonnollisuutta lisänä, hysteerinen kuolemanpelko, pommitti viranomaisia "ettekö te tiedä" jutuilla ja omaiset hankki hoitoon nyt joku kuukausi sitten kun alkoi opettamaan erdogania ja ukrainan sodan osapuolia. Nato taisi olla viimeinen niitti.

Vierailija
42/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ottanut koronarokotetta, viides-osa jätti ottamati ja loput ottivat joko plaseboa tai kokeellista mrna:ta, yhden tai useemman kerran, jotkut molempia ja ehkä vielä jotain kolmattakin, ei liene tutkittu mitä kaikkia niissä oli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokka koki eniten painetta rokotteen ottamiseen. Ei haluttu menettää omaa asemaa yhteisössä (rokottamaton on "kansan vihollinen" ja" hylkiö") ja monilla työpaikoilla rokote oli vähintään sosiaalisen hyväksynnän kannalta pakollinen. Köyhemmillä ja "statuksettomilla" oli enemmän liikkumavaraa tehdä päätöksiä ilman tätä painetta.

Vierailija
44/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat unohtavat aina mieluusti sen, että he ovat säästyneet taudilta nimenomaan rajoitusten ja suositusten vuoksi. Esimerkiksi maskinkäytöllä suojataan muita ihmisiä mahdollisilta omilta viruksilta. Homma perustuu siihen, että mahdollisimman moni käyttää oikein maskia niin tauti ei pääse leviämään.

Terveisin vieläkin maskeja ja hengityssuojaimia käyttävä rokotettu

Vierailija
45/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä tehdyssä tutkimuksessa rokotteen väisti todennäköisimmin kouluttamattomattomat sekä toisen ääripään edustajat eli tohtorit. Saman olen huomannut Suomen yhteiskuntakriittisistä piireistä eli näkyvin osa kouluttamattomia öyhöttäjiä, mutta seassa on myös tämän maan älykkäintä väkeä.

oma mies on tohtori alallaan eikä ottanut rokotetta kuten ei moni muukaan työpaikallaan...naurattaa vähän kun tradenomi tuttu vaahtosi somessa kuinka kouluttamattomat jättävät rokotteen ottamatta kun eivät ymmärrä mitään tieteestä.

Minun jälkikasvussani on kaksi tohtoria ja ovat pitäneet huolen muistuttelemalla että kaikilla on rokotukset kunnossa.

Mutta he eivät ole mitään mvlehti-tohtoreita eivätkä luontoistuote/uskomushoitoalalla. Eivät vkk eikä vl.

Vierailija
46/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariini uhkasi että kaikki rokottamattomat perataan. Oli jokaisen oma valinta jättää ottamatta ja joutua valtiovallan toimenpiteitten armoille.

Vierailija
47/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäti myös maskit, nenätikut, turvavälit, käsidesit ja koronat ottamatta

Vierailija
48/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.

Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.

Entä kun salaliittoteorikoiden mukaan meidän rokotettujen piti kuolla vuoden sisällä ? 😂

Katsopas ylikuolleisuustilastoja. Aika hurjaa luettavaa keväästä 2021.

Vierailija
49/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat unohtavat aina mieluusti sen, että he ovat säästyneet taudilta nimenomaan rajoitusten ja suositusten vuoksi. Esimerkiksi maskinkäytöllä suojataan muita ihmisiä mahdollisilta omilta viruksilta. Homma perustuu siihen, että mahdollisimman moni käyttää oikein maskia niin tauti ei pääse leviämään.

Terveisin vieläkin maskeja ja hengityssuojaimia käyttävä rokotettu

Eipä noita maskeja näy käytössä kuin ihan harvoin joku yksittäistapaus. Mahtaa olla joku rokottamaton joka suojelee ettei tartuta tautia rokotettuihin.

Vierailija
50/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotetta enkä myöskään ole koskaan sairastanut koronaa. Työpaikalla huomannut että ne jotka rokotteita on ottanut 1, 2, 3 tai enemmän ovat koronassa useamman kerran vuodessa.

Sain toki soiton työterveydestä että rokotetta olisi mahdollista saada, kieltäydyin. Työnantaja vaatii kesälomien jälkeen jokaiselle negatiivisen testituloksen, jotta voi tulla töihin. En tehnyt testejä ja tulin silti töihin, saikkua ei ole päivääkään 8 vuoden aikana ollut.

Olen viisas kun et ota tuntematonta ainetta elimistööni. Jokainen toki tekee oman päätöksen ja sitä kunnioitan, samaa odotan jokaiselta muultakin.

Niin ja mitä koulutustasoon ja tulotasoon tulee, olen asiantuntija ja tulotasosta voin sanoa että veroja tulee maksettua ihan riittävästi.

Olet kuitenkin ollut altis niinkutsutulle Tiihosen propagandalle. Korkea koulutus ei suojaa uskomasta jopa ihan hassuja juttuja, sen somesta huomaa hyvin.

En ole somessa. Minä teen päätökset aivan omien ajatusten valossa, en mitä muut sanovat tai kehottavat tekemään.

Vierailija
51/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer huijasi rokotetutkimuksissaan, kertoo Seura -lehti:

"Saksalainen Die Welt -lehti on saanut haltuunsa asiapapereita, jotka herättävät huolestuttavia kysymyksiä Biontech-Pfizerin-rokotteen niin sanotun viimeisen vaiheen tutkimuksista Argentiinassa.

Die Weltin näkemien dokumenttien perusteella vaikuttaa siltä, että Pfizer ei ole ilmoittanut vakavia haittavaikutuksia saaneiden potilaiden tietoja oikein. Tämä on vastoin lääketieteellisten tutkimusten menettelytapaa, eikä haittavaikutuksista saada oikeaa tietoa."

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/salasiko-pfizer-koronarokotteensa-…

Vierailija
52/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariini uhkasi että kaikki rokottamattomat perataan. Oli jokaisen oma valinta jättää ottamatta ja joutua valtiovallan toimenpiteitten armoille.

Tämä on hyvää harjoitusta tulevaa antikristillistä dystopia-aikaa varten, niille kutka siinhen jäävät ja tahtovat vastaanpanna

Vierailija
53/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli persut jättivät ottamatta. Olen muuten huomannut tuon ihan oikeassa elämässäkin 😁

Vierailija
54/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotetta enkä myöskään ole koskaan sairastanut koronaa. Työpaikalla huomannut että ne jotka rokotteita on ottanut 1, 2, 3 tai enemmän ovat koronassa useamman kerran vuodessa.

Sain toki soiton työterveydestä että rokotetta olisi mahdollista saada, kieltäydyin. Työnantaja vaatii kesälomien jälkeen jokaiselle negatiivisen testituloksen, jotta voi tulla töihin. En tehnyt testejä ja tulin silti töihin, saikkua ei ole päivääkään 8 vuoden aikana ollut.

Olen viisas kun et ota tuntematonta ainetta elimistööni. Jokainen toki tekee oman päätöksen ja sitä kunnioitan, samaa odotan jokaiselta muultakin.

Niin ja mitä koulutustasoon ja tulotasoon tulee, olen asiantuntija ja tulotasosta voin sanoa että veroja tulee maksettua ihan riittävästi.

Olet kuitenkin ollut altis niinkutsutulle Tiihosen propagandalle. Korkea koulutus ei suojaa uskomasta jopa ihan hassuja juttuja, sen somesta huomaa hyvin.

En ole somessa. Minä teen päätökset aivan omien ajatusten valossa, en mitä muut sanovat tai kehottavat tekemään.

Olet sitten niitä oman elämän virologian professoreita autotallilabroineen.... Onnea "itsenäiseen" ajatteluun ;)

Vierailija
55/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen eliitin mukaan dille kuin piikin takia haudassa tai osa-invaliidi tai jatkuvassa kuumotuksessa

Vierailija
56/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta vuotta naurattanut lukea näitä "olette lampaita, kun uskotte mediaa", "luette vääriä uutisia, kun otatte piikin" ja "media huijaa!"

Pystyy lukemaan rivien välistä, että siellä syrjäytynyt pönkittää itsetuntoaan kaivamalla netin likaämpäristä jotain minkä luulee olevan se ultimaattinen totuus.

Vierailija
57/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä tehdyssä tutkimuksessa rokotteen väisti todennäköisimmin kouluttamattomattomat sekä toisen ääripään edustajat eli tohtorit. Saman olen huomannut Suomen yhteiskuntakriittisistä piireistä eli näkyvin osa kouluttamattomia öyhöttäjiä, mutta seassa on myös tämän maan älykkäintä väkeä.

oma mies on tohtori alallaan eikä ottanut rokotetta kuten ei moni muukaan työpaikallaan...naurattaa vähän kun tradenomi tuttu vaahtosi somessa kuinka kouluttamattomat jättävät rokotteen ottamatta kun eivät ymmärrä mitään tieteestä.

Minun jälkikasvussani on kaksi tohtoria ja ovat pitäneet huolen muistuttelemalla että kaikilla on rokotukset kunnossa.

Mutta he eivät ole mitään mvlehti-tohtoreita eivätkä luontoistuote/uskomushoitoalalla. Eivät vkk eikä vl.

juu ei ole mun mieskään. ihan raakaa tiedettä tekee työseen ja ammattina tutkija. ehkä kun itse tekee työkseen tutkimusta ei niele kaikkea uutta samantien kun tietää itse virhemarginaalit tutkimuksissa eikä ilman kritiikkiä niele kaikkea heti ja haluaa tutustua lisätutkimuksiin ja tuloksiin ensin. erikoista sinulta että heti leimaat muut mv lehti tohtoriksi jos eivät ole samaa mieltä kanssasi.no se kertoo sinusta enemmän kuin muista.

Vierailija
58/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi enemmän skippaajien äo, kuin tulot tai koulutustausta. Onkohan missään maassa tutkittu sitä?

Vierailija
59/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä suurin osa on tohtoreita, ja ottivat rokotteet ensimmäisten joukossa.

Vierailija
60/3846 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö kukaan MISTÄ nämä tiedot on kaiveltu? No soten tietokannoista tietenkin-selkeitä tietourkintarikoksia tehty ja kukaan ei sano mitään.