Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu
Olet tällainen:
Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.
Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…
Kommentit (3846)
Katsokaa SDP:n taustoja, Vieläkin E. Tuomioja oli ulkoasiainvaliokunnassa töissä.
Stasi-taustaisia ovat mm. Tuomioja, Haloska, Lipponen, Heinäluoma...nimiä riittää.
Kiuru ynnä muut ovat tällaisten tyyppien kollegoja samassa puolueessa.
Kiuru on muutenkin puhetyyliltään ja asenteiltaan kuin menneisyyden neuvostoihminen.
Aalto-yliopistossahan on se hysteerinen tilastotieteilijä, joku Pauliina jotain, joka piti lapsensakin kotona eristyksissä koko ekan koronakevään niin, ettei tämä parka saanut nähdä kavereita edes ulkona. Hullu akka, ja kehtasi vielä kertoa sen tv-lähetyksessä. Muut hullut nyökyttelivät onnessaan, juu juu, näin tulee toimia. Jossain vaiheessa kanavatkin ymmärsivät lopettaa hullun kutsumisen koronaohjelmiin, eihän sitä jaksanut enää kuunnella.
Mistä yleensäkään sikiää näitä ihmisiä jotka on aina ja joka paikassa rajoittamassa kaikkea? ei liity vain korona-aikaan.
Ja näin puhuu Järvinen:
Paras suoja koronaa vastaan ovat rokotukset ja sairastettu korona. Perusterveillä alle 65-vuotiailla pitäisi tällä hetkellä olla kolme rokotusta, alle 65-vuotiailla riskiryhmäläisillä ja yli 65-vuotiailla pitäisi olla 45 rokotusta. Sairastettu korona korvaa yhden rokotuksen.
Järvinen huomauttaa, että tärkeintä suojautumisessa on rokotteiden määrä, eikä se, saako jonkin uusimman rokotetyypin.
Nyt rokotetaan viime kesän ja syksyn variantteja vastaan. Ne eivät anna sen parempaa suojaa uusia virustyyppejä vastaan kuin alkuperäiset rokotukset.
Rokotteiden avulla ei onnistuta hävittämään koronaa, mutta niiden avulla suojaudutaan vakavilta tautimuodoilta.
Jos omat rokotukset eivät ole kunnossa, niin nyt kipin kapin niitä hankkimaan.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/husin-infektioylilaakari-asko-jarv…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia kohdellaan mediassa, ihan liioittelematta, samoin kuin juutalaisia saksassa 30-luvulla. Likaisia, huonoja, loisia, vääränlaisia. Seuraavaksi ne haluttaisiin merkitä (rokotuspassi) ja eristää (et pääse mihinkään ilman passia).
Sitä seuraavana on leirit, joihin jo muutamassa maassa ryhdyttiin. Toki sieltä pääsi paluujunalla takaisin.
Vaarallista leikkiä.
Mitä ihmettä meuhkaat? Esimerkiksi kukaan naapurisi ei tiedä, onko sinut rokotettu ellet itse ole kertonut. Ei se rokottamattoman elämä voi sen puoleen kovin vaikeaa olla.
En mä mitään meuhkaa, olen vallan rauhallinen.
Panin vaan merkille, että rokottamattomista puhutaan suomalaisessa mediassa samoin, kuin juutalaisista saksassa 30-luvulla, likaisina loisina. Katso nyt vaikka AP:n linkki.
Mua huvitti, kun kolmesti rokotetut sairastivat koronan ja päivittivät siitä someen näillä sanoilla "Huhhuh, kyllä on kova tauti tämä korona, en halua kuvitellakaan minkälainen olisi ollut jos en olisi rokotettu". Ja samaan aikaan minä ja moni muu rokottamaton sairasti koronan pienenä flunssana. Kyllä oon pahempiakin tauteja kokenut. Lisäksi sairastin sen tasan kerran, kun hakemalla hain taudin itselleni, jotta saan koronapassin. Ei oo sen jälkeen koronaa näkynyt, vaikka en ole maskeja tai käsidesejä käyttänyt, enkä ole välttänyt ihmisjoukkoja. Rokotetut ihmiset tuntuvat sairastavan edelleen koronaa uudelleen ja uudelleen. Kyllä oli hyvä, etten mitään piikkejä ottanut vaan luotin mun elimistön omaan vastustuskykyyn ja terveellisiin elämäntapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.
Totta. Epidemian aivan alkuvaiheessa ajattelin että otan ehkä myöhemmin katsellaan tilannetta itsellä autoimmuunisairaus ja olin varovainen. Ensin uutisoitiin v. 2020 keväällä että on haitallinen vain iäkkäille ja perussairauksia sairastaville ja muille ei haittaa. Kerrottiin myös ettei autoimmuunisairauksia sairastavien tule ottaa rokotetta koska rokote tehostaa immuunipuolustusta entisestään joka saattaa olla vaarallista ko. tauteja sairastaville.
No kesään mennessä ja erityisesti syksyllä 2020 ja vuodenvaihde 2021 uutisointi muuttui melkoisesti. Miksi? Jäin ihmettelemään koska esim. autoimmuunisairaudesta kärsiville ei varmasti edelleenkään ollut suotavaa rokotetta ottaa.
Sitten alkoi suoranainen pelottelu ja hysteria kun rokotteet saapuivat. Lisäksi lasten rokottamiseen painostaminen vaikka aiemmin lapset eivät uutisoinnin mukaan tarvinneet rokotetta lainkaan ja selviäisivät taudista kuin tavallisesta flunssasta. Myös lääkäri Asko Järvinen HUS:sta oli aiemmin kieltänyt jyrkästi lasten rokottamisen vielä alkuvaiheessa mutta ei enää myöhemmin, miksi?
Tämä oli niin omituista ja kummallista että väistämättä alkoi epäilyttää rokotteenotto. Milloinkaan ei tieteellisesti perusteltu sitä takinkääntöä miksi ykskaks kaikkien piti ottaa rokote vauvasta vaariin. Nohynek ilmoitti jossain vaiheessa epäillyn ja jo puhutun tiedon ettei rokotetta oltu testattu riittävästi ja se olikin kokeellinen rokote??? Mitä ihmettä??
Mitä enemmän aikaa kului sitä oudommaksi homma meni. Uutisointi meni rokotetta ottamattomien ajojahdiksi vielä senkin jäljeen kun uutisoitiin ettei rokote estäkään tartunnan saamista eikä myöskään siis sen levittämistä?? siis mitä hyötyä siitä olisi jos sen tartunnan saaminen oli se riski. No sitten alkoi uutisointi että vaikka rokottamaton saisikin tartunnan hän selviäisi siitä vähemmällä kuin rokottamaton? Sairastin itse koronan rokottamattomana ja oireet olivat kuivaa yskää ja haju- ja makuaistin menetys pariksi viikoksi eikä muuta. Ei nuhaa ei kuumetta ei pärskimistä tein etänä töitä koronan aikana kun ei kuumetta eikä niin huono olo ettei voisi töitä tehdä.
Nyt tilanne se, että rokotetut työkaverit, sukulaiset ja tutut sairastelee vähän väliä ja sairastelun aikana ovat todella kipeitä. Toiset ovat kuolleet tai ovat sairaalassa pitkiä aikoja. Uutisoidaan myös äkillisistä kuolemista, sydän-, ja muista infarkteista??
Että mitenkäs tää nyt näin meni?
Jännää. Itsellä 5 rokotusta. En ole sairastanut koronaa, edes oireettomana (katsottu verinäytteestä) enkä ole sairastanut yhtään mitään infektiotautia tai muuta sairautta sitten vuoden 2019. En vaikka, nämä rokotteet oon kuulemma tuhonnut mun immuunipuolustuksen ja infarktiakin pukkaa jatkuvalla syötöllä. Taitaapa olla niin, että se on se korona joka niitä sydänongelmia aiheuttaa. On kiistaton fakta että korona sekoittaa immuunipuolustuksen ja riski veritulpille missä tahansa päin elimistöä on koholla jopa vuoden lievänkin koronan jälkeen. Tätä satoa nyt korjataan.
natalia otti ihan 5 rokotetta?
Vaikka Husin infektiotautien ylilääkäri sanoi, että 4. rokote on poliittinen piikki, että sillä rokotetaan pelkoa, ei tautia vastaan.
Järvinen lisäsi, että sen takia ei voida rokottaa, että joillekin tulisi hyvä mieli.
Hyvä natalia. Kunnon neuvostonainen!
Et taida tietää, että riskiryhmille on annettu 5 rokotetta ja immuunipuutteisille 6 ja heillä myös mahdollisuus 7. rokotteeseen nyt keväällä lääkärin päätöksen mukaan. Et myöskään taida tietää, että Järvinen tarkoitti 4. rokotusta perusterveille ihmisille. Riskiryhmille hän on suositellut otettavaksi kaikki tarjolla olevat rokotteet. Jos et tiedä mistä puhut, niin paras pitää suu kiinni, sillä nolaat itsesi. Lisäksi nimeni ei ole Natalia vaan Meri.
Älä puhu pskaa. Järvinen itse kertoi miten Kiuru oli soitellut kotiin ja painostanut heitä. Oli tosi väsynyt koko naiseen. Järvinen sanoi ihan suoraan, että vehkeily kulissien takana jatkuu yhä.
Sanoi suoraan, että politiikka meni lääketieteen edelle.
Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Järvinen on suositellut riskiryhmäläiset ottamaan koronarokotukset ja suosittaa yhä, viimeksi eilen. Joten äläpä nyt rupea sekoilemaan. Se mistä nousi kohu, on se että 4. rokotuksia haluttiin myös perusterveille, joten ei, en puhunut p*skaa.
Olet puhunut vuosikaudet pskaa. Ellet ole tietoisesti r y s s ä n kätyri, sinun on korkea aika tajuta kaikki venäjän vaikuttamiskeinot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis tutkijoilla on ollut pääsy ihmisten terveystietoihin ja muihinkin tätä profilointia varten..meniköhän ihan oikein henkilötietojen käsittely ja sen tarpeellisuus...
TÄMÄ! Tästä pitäisi nostaa meteli.
Esitätkö ihan vakavissasi, että THL:n tutkijoilla ei saisi olla pääsyä terveystilastoihin? Terveyden-sairaanhoidon kehittäminen olisi sellaisissa maissa kovin hankalaa.
Esitän ihan vakavissani, ettei THL:n tutkijoilla ole mitään asiaa tulorekisteriin (ei sinänsä haittaa, tienasin 72 000 euroa palkkatuloja 2019, enkä rokottautunut) eikä yhdistellä perheenjäseniä toisiinsa (eiväthän he edes tiedä, millaisissa väleissä nämä ovat keskenään). Jotenkin voisin ymmärtää, että ajettaisiin data rokottamattomien diagnooseista kannasta, mutta en yhtään sitä, että ristiinajetaan eri rekesterejä keskenään.
Ehkä tämä on vähän sellainen koepallo, katsotaan miten homma menee? Sehän on vain tekoäly mikä yhdistelee rekisterejä.
Elikkä uutisen sanoma on se että koronarokotteen ottaneet ihmiset on parempia ihmisiä kuin ne ihmiset jotka eivät ottaneet koronarokotetta? 😁
Eikö koronarokottamattomia olla vielä tarpeeksi haukuttu,syrjitty ja uhkailtu?
Eikö meidän päättäjät puhunu että koronarokottamattomat on uhka muille, no olikos ne nyt uhka? Ei ollut ja ei ne edes sinne sairaalaan päätynyt.
Jännää, että nyt nämä rokotevastaiset hörhöt taas aktivoituivat. Olen seurannut senverran jenkkien uutiskanavia, että näen kyllä mistä nämä kaikki mielikuvitukselliset teoriat kumpuavat. Yksi huvittavimmista asioista on tuo tri Faucin mollaaminen. Suomessa ei ole yhtään virologiakaan, joka pystyisi Faucin kyseenalaistamaan saatikka maallikkotietäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja propaganda uppoaa tyhmiin, ei osata itse ajatella ja luoda omia mielipiteitä. Itse jätin ottamatta koska tiesin että on kokeellinen ja otin selvää mitä tuo ns rokote sisältää,ihan täyttä myrkkyä koko rokote ja nyt useampi sairastunut ja jatkuvassa sairaskierteessä.
Totta. Epidemian aivan alkuvaiheessa ajattelin että otan ehkä myöhemmin katsellaan tilannetta itsellä autoimmuunisairaus ja olin varovainen. Ensin uutisoitiin v. 2020 keväällä että on haitallinen vain iäkkäille ja perussairauksia sairastaville ja muille ei haittaa. Kerrottiin myös ettei autoimmuunisairauksia sairastavien tule ottaa rokotetta koska rokote tehostaa immuunipuolustusta entisestään joka saattaa olla vaarallista ko. tauteja sairastaville.
No kesään mennessä ja erityisesti syksyllä 2020 ja vuodenvaihde 2021 uutisointi muuttui melkoisesti. Miksi? Jäin ihmettelemään koska esim. autoimmuunisairaudesta kärsiville ei varmasti edelleenkään ollut suotavaa rokotetta ottaa.
Sitten alkoi suoranainen pelottelu ja hysteria kun rokotteet saapuivat. Lisäksi lasten rokottamiseen painostaminen vaikka aiemmin lapset eivät uutisoinnin mukaan tarvinneet rokotetta lainkaan ja selviäisivät taudista kuin tavallisesta flunssasta. Myös lääkäri Asko Järvinen HUS:sta oli aiemmin kieltänyt jyrkästi lasten rokottamisen vielä alkuvaiheessa mutta ei enää myöhemmin, miksi?
Tämä oli niin omituista ja kummallista että väistämättä alkoi epäilyttää rokotteenotto. Milloinkaan ei tieteellisesti perusteltu sitä takinkääntöä miksi ykskaks kaikkien piti ottaa rokote vauvasta vaariin. Nohynek ilmoitti jossain vaiheessa epäillyn ja jo puhutun tiedon ettei rokotetta oltu testattu riittävästi ja se olikin kokeellinen rokote??? Mitä ihmettä??
Mitä enemmän aikaa kului sitä oudommaksi homma meni. Uutisointi meni rokotetta ottamattomien ajojahdiksi vielä senkin jäljeen kun uutisoitiin ettei rokote estäkään tartunnan saamista eikä myöskään siis sen levittämistä?? siis mitä hyötyä siitä olisi jos sen tartunnan saaminen oli se riski. No sitten alkoi uutisointi että vaikka rokottamaton saisikin tartunnan hän selviäisi siitä vähemmällä kuin rokottamaton? Sairastin itse koronan rokottamattomana ja oireet olivat kuivaa yskää ja haju- ja makuaistin menetys pariksi viikoksi eikä muuta. Ei nuhaa ei kuumetta ei pärskimistä tein etänä töitä koronan aikana kun ei kuumetta eikä niin huono olo ettei voisi töitä tehdä.
Nyt tilanne se, että rokotetut työkaverit, sukulaiset ja tutut sairastelee vähän väliä ja sairastelun aikana ovat todella kipeitä. Toiset ovat kuolleet tai ovat sairaalassa pitkiä aikoja. Uutisoidaan myös äkillisistä kuolemista, sydän-, ja muista infarkteista??
Jännää. Itsellä 5 rokotusta. En ole sairastanut koronaa, edes oireettomana (katsottu verinäytteestä) enkä ole sairastanut yhtään mitään infektiotautia tai muuta sairautta sitten vuoden 2019. En vaikka, nämä rokotteet oon kuulemma tuhonnut mun immuunipuolustuksen ja infarktiakin pukkaa jatkuvalla syötöllä. Taitaapa olla niin, että se on se korona joka niitä sydänongelmia aiheuttaa. On kiistaton fakta että korona sekoittaa immuunipuolustuksen ja riski veritulpille missä tahansa päin elimistöä on koholla jopa vuoden lievänkin koronan jälkeen. Tätä satoa nyt korjataan.
No sehän on hyvä jos ei vielä ole tullut haittoja. Toivotaan ettei jatkossakaan tässähän on vasta pari vuotta tätä hullunmyllyä läpi käyty.
Mutta jos et ole vielä saanut haittoja se ei ole sen todiste ettei rokote olisi haitallinen kun sairaalat täyttyy nimenomaan niistä rokotetuista joilla niitä infarkteja ym. on tullut. Se vaan on aika vahva todiste siitä että joku mättää pahasti.
Toiseksi se että sinunlaisillesi meni kaikki täydestä läpi on ikävää ja surullista. Näin sivusta seuraavana ei voi kuin ihmetellä miten kauan kestää että nämä vähemmän fiksut havahtuvat todellisuuteen. Todennäköisesti sitten kun on liian myöhäistä ja olet vakavasti sairastunut niihin rokotehaittoihin.
Hei älä viitsi, et aidosti toivo, ettei tule haittoja jatkossakaan. Mustassa mielessäsi toivot, että porukkaa alkaa lakoamaan, että saisit ruumiskasan päältä huutaa olleesi oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on hyvä jos ei vielä ole tullut haittoja. Toivotaan ettei jatkossakaan tässähän on vasta pari vuotta tätä hullunmyllyä läpi käyty.
Mutta jos et ole vielä saanut haittoja se ei ole sen todiste ettei rokote olisi haitallinen kun sairaalat täyttyy nimenomaan niistä rokotetuista joilla niitä infarkteja ym. on tullut. Se vaan on aika vahva todiste siitä että joku mättää pahasti.
Toiseksi se että sinunlaisillesi meni kaikki täydestä läpi on ikävää ja surullista. Näin sivusta seuraavana ei voi kuin ihmetellä miten kauan kestää että nämä vähemmän fiksut havahtuvat todellisuuteen. Todennäköisesti sitten kun on liian myöhäistä ja olet vakavasti sairastunut niihin rokotehaittoihin.
Yhä edelleen, se on se korona joka niitä infarkteja yms. aiheuttaa. Myös rokotetut kun koronan suurelta osin ovat sairastaneet ja koska suurin osa kansasta rokotettuja, niin tottakai se näkyy myös sairaalassa. Tosin 30 % sairaalassa olevista on rokottamattomia eli ovat siinä suhteessa yliedustettuja. Ei tarvitse olla minun älykkyydestä huolissaan, olen FT ja ihan tarpeeksi älykäs tutkimusten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään profiiliin istuvaa henkilöä. Tunnen silti noin kymmenen rokotteet väliinjättänyttä.
So? Mikä on sanomasi? Sinulla on oma tutkimuksesi n-luvulla 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia kohdellaan mediassa, ihan liioittelematta, samoin kuin juutalaisia saksassa 30-luvulla. Likaisia, huonoja, loisia, vääränlaisia. Seuraavaksi ne haluttaisiin merkitä (rokotuspassi) ja eristää (et pääse mihinkään ilman passia).
Sitä seuraavana on leirit, joihin jo muutamassa maassa ryhdyttiin. Toki sieltä pääsi paluujunalla takaisin.
Vaarallista leikkiä.
Mitä ihmettä meuhkaat? Esimerkiksi kukaan naapurisi ei tiedä, onko sinut rokotettu ellet itse ole kertonut. Ei se rokottamattoman elämä voi sen puoleen kovin vaikeaa olla.
En mä mitään meuhkaa, olen vallan rauhallinen.
Panin vaan merkille, että rokottamattomista puhutaan suomalaisessa mediassa samoin, kuin juutalaisista saksassa 30-luvulla, likaisina loisina. Katso nyt vaikka AP:n linkki.
Ihan oikein niin, joko on yhteiskunnassa tai sitten ei
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.
Tää oli aivan mahtava!
Jatkossa, kun tulee uusia tauteja, tai sairastut muuten, jätä ihmeessä lääkkeet ottamatta.
Se on aidon sankarin meininki, että antaa piupaut koko modernille lääketieteelle.
Mitä lie harrastelijoita ja wannabe alkemisteja.
Sulla on luvassa upea tulevaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis tutkijoilla on ollut pääsy ihmisten terveystietoihin ja muihinkin tätä profilointia varten..meniköhän ihan oikein henkilötietojen käsittely ja sen tarpeellisuus...
TÄMÄ! Tästä pitäisi nostaa meteli.
Esitätkö ihan vakavissasi, että THL:n tutkijoilla ei saisi olla pääsyä terveystilastoihin? Terveyden-sairaanhoidon kehittäminen olisi sellaisissa maissa kovin hankalaa.
Esitän ihan vakavissani, ettei THL:n tutkijoilla ole mitään asiaa tulorekisteriin (ei sinänsä haittaa, tienasin 72 000 euroa palkkatuloja 2019, enkä rokottautunut) eikä yhdistellä perheenjäseniä toisiinsa (eiväthän he edes tiedä, millaisissa väleissä nämä ovat keskenään). Jotenkin voisin ymmärtää, että ajettaisiin data rokottamattomien diagnooseista kannasta, mutta en yhtään sitä, että ristiinajetaan eri rekesterejä keskenään.
Ehkä tämä on vähän sellainen koepallo, katsotaan miten homma menee? Sehän on vain tekoäly mikä yhdistelee rekisterejä.
Se data on jossain. Siinä datassa on yhdistävänä tekijänä henkilön henkilöllisyys, eikös? Ja siihen dataan voi hakkeroitua tai sitä voidaan tutkimuksessakin käsitellä huolimattomasti/väärin jne.
Olen korkeasti koulutettu, en ollut palkkatöissä vaan opiskelija ja en ottanut ensimmäistäkään rokotetta, koska olin sairastanut taudin lievänä. Sen jälkeen olen uudelleenkin sairastanut taudin lievänä enkä saanut vakavaa tautia, vaikka olen köyhä ja rokottamaton. Töissä kyllä olen ja on tuloja niin ehkä siksi en saanut vakavaa tautia, kun sairastuin uudelleen.
Nauran jo etukäteen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas. Säälittävää selittelyä.
Ne 20 % jotka jättivät ottamatta olivat selkeästi muita viisaampia. Rokotuksesta kun ei tutkitusti ollut mitään hyötyä.Tää oli aivan mahtava!
Jatkossa, kun tulee uusia tauteja, tai sairastut muuten, jätä ihmeessä lääkkeet ottamatta.
Se on aidon sankarin meininki, että antaa piupaut koko modernille lääketieteelle.
Mitä lie harrastelijoita ja wannabe alkemisteja.
Sulla on luvassa upea tulevaisuus
Olen eri, mutta käytän ihan normaalisti lääkkeitä sairauksiin, vaikka en otakaan korona- tai influenssarokotteita tai söisi kolesteroli- tai mielialalääkkeitä kovin kevyin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
natalia otti ihan 5 rokotetta?
Vaikka Husin infektiotautien ylilääkäri sanoi, että 4. rokote on poliittinen piikki, että sillä rokotetaan pelkoa, ei tautia vastaan.
Järvinen lisäsi, että sen takia ei voida rokottaa, että joillekin tulisi hyvä mieli.
Hyvä natalia. Kunnon neuvostonainen!
Et taida tietää, että riskiryhmille on annettu 5 rokotetta ja immuunipuutteisille 6 ja heillä myös mahdollisuus 7. rokotteeseen nyt keväällä lääkärin päätöksen mukaan. Et myöskään taida tietää, että Järvinen tarkoitti 4. rokotusta perusterveille ihmisille. Riskiryhmille hän on suositellut otettavaksi kaikki tarjolla olevat rokotteet. Jos et tiedä mistä puhut, niin paras pitää suu kiinni, sillä nolaat itsesi. Lisäksi nimeni ei ole Natalia vaan Meri.
Älä puhu pskaa. Järvinen itse kertoi miten Kiuru oli soitellut kotiin ja painostanut heitä. Oli tosi väsynyt koko naiseen. Järvinen sanoi ihan suoraan, että vehkeily kulissien takana jatkuu yhä.
Sanoi suoraan, että politiikka meni lääketieteen edelle.
Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Järvinen on suositellut riskiryhmäläiset ottamaan koronarokotukset ja suosittaa yhä, viimeksi eilen. Joten äläpä nyt rupea sekoilemaan. Se mistä nousi kohu, on se että 4. rokotuksia haluttiin myös perusterveille, joten ei, en puhunut p*skaa.
Olet puhunut vuosikaudet pskaa. Ellet ole tietoisesti r y s s ä n kätyri, sinun on korkea aika tajuta kaikki venäjän vaikuttamiskeinot.
Ai minä olen kätyri kun puolustan rokotteita? 🤣🤣🤣 Eiköhän ne kätyrit ole juurikin niitä jotka mollaavat rokotteita, ainakin tutkimusten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jonniijoutava tutkimus, ketä tuo tieto auttaa??
Leimaava tutkimus, jos edes oikeasti on tutkittu.
En ole ottanut sitä piikkiä, enkä ota!
Ymmärryksesi on aika heikkoa, jos et tajua, mitä hyötyä tuosta tutkimuksesta on. Ei tutkimuksia voi sen takia jättää tekemättä, että saatu data ei kaikkia miellytä.
Voit hyvinkin olla oikeassa, sillä nyt tutkijat ovat alkaneet varovaisesti kyseenalaistaa rokotteen antoa henkilöille joilla on ongelmia immuniteetin suhteen. Eli riskiryhmille, joille sitä piikkiä on tyrkytetty.
Yksi hyvä uutinen on paljastunut! Ne, jotka ovat ottaneet rokotteen sen jälkeen, kun he ovat jo sairastaneet koronan, eli heillä on jäljellä luonnollista immuniteettia, niin rokotteen immuniteettia sekoittava vaikutus ei näyttäisi vaikuttavan heihin.