Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, toivoisitko, että naisellasi olisi tiukempi pillu?

Vierailija
25.04.2023 |

Haluaisitko tiukempaa?

Mies, toivoisitko, että naisellasi olisi tiukempi pillu?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne oikeestaa mitään kun menen sisään ja mällikin irtoaa silleen varkain tuntuu vähänen orkku ja se että tulee   aika toivotonta

Vierailija
22/30 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiukka edelleenkin ja lisäksi ryhdikkäät 85E tissitkin. Kyllä kelpaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä on järkyttävän tiukka ja onhan se hyvä. Ex vaimollani oli kaikkea muuta, mutta eipä se isommin haitannut kun oli muuten aivan jumalattoman kaunis että seisoi kuin kivi pelkästä näystä.

Vierailija
24/30 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla löysempi niin ei tarvitsisi varoa satuttamista niin paljoa.

Vierailija
25/30 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisi pimppa tiukempikin olla, mutta taas toisaalta ihan hyvä näin. Välillä vaihdamme peppuun, kun naiseni haluaa minulle todella ahtaan kokemuksen. Siinä ei sitten kauaa kestäkään. Hän osaa tämän erinomaisesti, joskin useimminkin voisimme sekstailla

Vierailija
26/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellä hehtaari toosassa ei ole mitään puristusta ja persereikää jostakin syystä ei anna enää ,seurustelun alkuvaiheissa sitä kyllä tuli

Vierailija
27/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole naista, mutta tuskin on olemassa niin tiukkaa pillua, jossa kynämunani tuntuisi edes joltain.

En siis herättele turhia toiveita.

Vierailija
28/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljempää, laukean liian nopeasti. Tai sitten vehkeestä tuntoa pois.

Vierailija
29/30 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On täydellinen omalle kullille ja 3 synnytystä ei sitä muuttanut. Ihanasti tuntee puristuksen koko varren mitalla.

Vierailija
30/30 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on mielestäni täydellinen pillu. On pitänyt myös lantionpohjan lihakset kunnossa ja pystyy hyvin puristamaan, kun olen sisällä.

Kaluni on vain turhan pieni, varsinkin paksuutta saisi olla reilusti lisää, niin vaimokin varmasti nauttisi enemmän.

Se hyöty pienuudesta tosin on, etten laukea kovin helposti, ja vaimo saa yleensä monta orgasmia, ennenkuin minä laukean. Sormiaan tietenkin apuna käyttäen. Mutta näillä mennään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme