Mies, toivoisitko, että naisellasi olisi tiukempi pillu?
Kommentit (30)
On tiukka edelleenkin ja lisäksi ryhdikkäät 85E tissitkin. Kyllä kelpaa.....
Nykyisellä on järkyttävän tiukka ja onhan se hyvä. Ex vaimollani oli kaikkea muuta, mutta eipä se isommin haitannut kun oli muuten aivan jumalattoman kaunis että seisoi kuin kivi pelkästä näystä.
Saisi olla löysempi niin ei tarvitsisi varoa satuttamista niin paljoa.
Periaatteessa voisi pimppa tiukempikin olla, mutta taas toisaalta ihan hyvä näin. Välillä vaihdamme peppuun, kun naiseni haluaa minulle todella ahtaan kokemuksen. Siinä ei sitten kauaa kestäkään. Hän osaa tämän erinomaisesti, joskin useimminkin voisimme sekstailla
miellä hehtaari toosassa ei ole mitään puristusta ja persereikää jostakin syystä ei anna enää ,seurustelun alkuvaiheissa sitä kyllä tuli
Minulla ei ole naista, mutta tuskin on olemassa niin tiukkaa pillua, jossa kynämunani tuntuisi edes joltain.
En siis herättele turhia toiveita.
Väljempää, laukean liian nopeasti. Tai sitten vehkeestä tuntoa pois.
En. On täydellinen omalle kullille ja 3 synnytystä ei sitä muuttanut. Ihanasti tuntee puristuksen koko varren mitalla.
Vaimolla on mielestäni täydellinen pillu. On pitänyt myös lantionpohjan lihakset kunnossa ja pystyy hyvin puristamaan, kun olen sisällä.
Kaluni on vain turhan pieni, varsinkin paksuutta saisi olla reilusti lisää, niin vaimokin varmasti nauttisi enemmän.
Se hyöty pienuudesta tosin on, etten laukea kovin helposti, ja vaimo saa yleensä monta orgasmia, ennenkuin minä laukean. Sormiaan tietenkin apuna käyttäen. Mutta näillä mennään!
en tunne oikeestaa mitään kun menen sisään ja mällikin irtoaa silleen varkain tuntuu vähänen orkku ja se että tulee aika toivotonta