Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi helppoa elämää elävät jaksavat valittaa koko ajan

Vierailija
25.04.2023 |

Minulla on tuttu, jonka ei tarvitse käydä töissä, koska mies maksanut aina kaiken. Käy joskus keikkailemassa jos huvittaa. Valittaa jatkuvasti tylsää elämäänsä mutta ei pysty luopumaan tästä helppoudesta. Menee hermo kun on itsellä ollut tosi rankkaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut valittaa muiden sanomisista. Sinä olet jo iso tyttö ja voit valita keiden kanssa olet tekemisissä. 

Vierailija
22/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutumisenkulttuuri. Jokainen kokee olevan jollakin tapaa uhri (ap valittavan tuttavan) ja liioittelee niitä itseensä kohdistuvia negatiivisia asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriutumisenkulttuuri. Jokainen kokee olevan jollakin tapaa uhri (ap valittavan tuttavan) ja liioittelee niitä itseensä kohdistuvia negatiivisia asioita. 

Iloisesti unohdetaan kaikki positiivinen ja muistetaan kaikki negatiivinen. 

Vierailija
24/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi jotkut valittaa muiden sanomisista. Sinä olet jo iso tyttö ja voit valita keiden kanssa olet tekemisissä. 

Pitäis suunsa kiinni niin ei tarvis valittaa :D

Vierailija
25/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin aiheettomasti valittavia henkilöitä en tunne, mutta pienestä valittavia kylläkin. 

Juuri ne ihmiset, jotka elävät muutoin kuin villakopassa, valittavat pienistä asioista ihan liian helpolla. Välillä tekisi mieli kertoa, kuinka vähäisiä valituksenaiheet ovat, koska tuntuu siltä, että nämä valittajat vain munaavat itsensä.

Kyllä, hyvätuloisia eläkeläisiä on näiden pienistä valittajien joukossa suuri osa.

Vierailija
26/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli koulussa. Kympin oppilaat valitti koko ajan kun jäi taas kotitehtävä huonosti tehdyksi. Ne joilla olis ollut aihetta valittaa olivat hiljaa. Nyt ne kympit oppilaat on pankinjohtajia ja poliitikkoja.

Vierailija
27/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eläkeläiskaveri, joka valittelee köyhyyttä. Olen neuvonut että muuttaisi miesystävänsä kanssa yhteen niin tilanne voisi parantua. Ainakin miehensä joutuisi auttamaan esim.ruuan hankinnassa. Sitten hän alkoi valittamaan että eläke pienenee jos muuttaa yhteen. No, otappa nyt selvää tuosta. Minulle, työttömälle valittaa köyhyyttä, ja sanoi suoraan olevansa kateellinen. En tiennyt itkeäkkö vai nauraa. Hän taitaakin olla kateellinen parisuhteellemme, koska minulla on hyvä mies, joka auttaa, emmekä tappele rahasta. Tällä kaverilla on hyvä tukiverkosto, ja kehtaa mulle valittaa, jolla on vähän kavereita, ja omaisiakin on vain äiti ja veli. Ei edes lapsia.

Vierailija
29/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä helppoa elämää elävillä voi olla jotain muita vaikeuksia jotka eivät näy ulospäin. Jos se elämä ei sittenkään ole niin helppoa.

Tämä! Voi kuinka monta kertaa olen kuullut olevani kultalusikka suussa syntynyt prinsessa, jolla on helppo elämä. Kun joskus jollekin olen lopen kyllästyneenä kertonut totuuden, on ilmeet olleet maksamisen arvoisia. Eli ei, et todellakaan tiedä muiden ongelmista.

Vierailija
30/30 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen mielestä minulla oli helppo elämä, kun oli ok työpaikka ja kiva harrastus. Mies oli pitkäaikaistyötön sohvanpohjallamakoilija, joka ei edes tukia jaksanut hakea saati kotitöitä tehdä.

Kun sain hänet eron jälkeen vihdoin ulos asunnostani, onnitteli minua "uudesta täydellisestä elämästäni, jota hän ei enää voi häiritä".