Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat hyvät ystävät?

Vierailija
25.04.2023 |

Olen lähiaikoina kutsunut muutamia ystäviä kylään. Emme olleet nähneet vuosiin.
Kaikki sujui päällisin puolin mallikkaasti, mutta lähdön jälkeen jäi tyhjä olo.
Mietin olenko minä muuttunut vai he? Vierailut veivät energiaa eivätkä lisänneet sitä.
Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on väkinäistä tai jopa uuvuttavaa olla vanhan ystävän seurassa, mitä ihmeen järkeä siinä on?

Minulla on vanha opiskelukaveri jonka seurassa viihdyin 20v sitten. Hän on kuitenkin muuttunut tosi työkeskeiseksi ja inhoan hänen tapaansa tivata minun työasioitani liian tarkasti. Lapsiaan kasvattaa suorittajiksi. Arvomaailma muuttunut molemmilla. Keskustelu ei tunnu mielekkäältä tai edes mukavalta.

Hän ilmeisesti haluaisi tavata minut pari kertaa vuodessa vaihtaakseen kuulumisia. Mitä ihmettä sellaisestakin saa jos ystävä ei ole aidosti elämässässi mukana. Epäilen uteliaisuutta työasioistani joista kertoilee sitten vanhoille opiskelukavereille. Eri asia jos tapaamiset olisivat hauskoja mutta ovat kiusallisia enkä aio jatkaa.

Vierailija
22/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kymmenen vuoden takainen eksä halusi nähdä. Ajattelin, että voisi olla mukava vaihtaa kuulumisia ystävinä, joilla on ollut sama ala hieman erilaisin virityksin.

Tapaaminen oli hurja pettymys, jota työstin muutaman kuukauden. Kaikki energiat menivät ja tyhjä tunne jäi. Niin erilleen ihmiset voivat kasvaa. Lisäksi hän luennoi seikkaperäisesti kaikki naissuhteensa ja kavereidensakin suhteet sekä omistuksensa, mikä oli tosi omituista.

Vierailija
24/24 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up