Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vastannut muutamaan päivään tinder-naisen viestiin ja huomasin että on poistanut matchin. Nyt harmittaa ja paljon

Vierailija
24.04.2023 |

Oli nätti ja kivan oloinen 24v neito, olisin halunnut tutustua häneen enemmän ja tavata. Kaduttaa, en tiedä kehtaisinko etsiä hänen somensa jostain

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkausiin miehestä ei kuulu mitään. Miksi jäisimme linjoille roikkumaan? Jos olet saamaton jo kosiovaiheessa, eipä se kerro hyvää tulevastakaan.

Vierailija
22/27 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä naisella on kirjaimellisesti tuhansia miehiä jonossa Tinderissä, luuletko että hän rupeaa odottelemaan päiväkaupalla viestiä sinulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksanut olla kännykällä hirveästi, niin ei tullut pyörittyä tinderissä tai muissakaan sovelluksissa. Ja teitä kuitenkin kiinnostaa, niin oon 43.

Ap

Ai 24 w nainen laittaa 43 w sedälle tykkäyksen.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAASASSSSSSAAAAAAAAAASAAAASSSSSSS😂🤣😅😆😁😄😃😀

Miksei laittaisi?

Vierailija
24/27 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksanut olla kännykällä hirveästi, niin ei tullut pyörittyä tinderissä tai muissakaan sovelluksissa. Ja teitä kuitenkin kiinnostaa, niin oon 43.

Ap

Ai 24 w nainen laittaa 43 w sedälle tykkäyksen.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAASASSSSSSAAAAAAAAAASAAAASSSSSSS😂🤣😅😆😁😄😃😀

Miksei laittaisi?

Koska olen Setämies. Nuoriakin miehiä on tarjolla. Kaljuuntuva ryppynaama ei kiinnosta.

Vierailija
25/27 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisia s*palveluja myi, ap on hyväyuskoinen hölmö setämies.

Vierailija
26/27 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisia s*palveluja myi, ap on hyväyuskoinen hölmö setämies.

Miten niin oon setämies?

Ap

Vierailija
27/27 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up