En vastannut muutamaan päivään tinder-naisen viestiin ja huomasin että on poistanut matchin. Nyt harmittaa ja paljon
Oli nätti ja kivan oloinen 24v neito, olisin halunnut tutustua häneen enemmän ja tavata. Kaduttaa, en tiedä kehtaisinko etsiä hänen somensa jostain
Kommentit (27)
Sillä naisella on kirjaimellisesti tuhansia miehiä jonossa Tinderissä, luuletko että hän rupeaa odottelemaan päiväkaupalla viestiä sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksanut olla kännykällä hirveästi, niin ei tullut pyörittyä tinderissä tai muissakaan sovelluksissa. Ja teitä kuitenkin kiinnostaa, niin oon 43.
Ap
Ai 24 w nainen laittaa 43 w sedälle tykkäyksen.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAASASSSSSSAAAAAAAAAASAAAASSSSSSS😂🤣😅😆😁😄😃😀
Miksei laittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksanut olla kännykällä hirveästi, niin ei tullut pyörittyä tinderissä tai muissakaan sovelluksissa. Ja teitä kuitenkin kiinnostaa, niin oon 43.
Ap
Ai 24 w nainen laittaa 43 w sedälle tykkäyksen.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAASASSSSSSAAAAAAAAAASAAAASSSSSSS😂🤣😅😆😁😄😃😀
Miksei laittaisi?
Koska olen Setämies. Nuoriakin miehiä on tarjolla. Kaljuuntuva ryppynaama ei kiinnosta.
Maksullisia s*palveluja myi, ap on hyväyuskoinen hölmö setämies.
Vierailija kirjoitti:
Maksullisia s*palveluja myi, ap on hyväyuskoinen hölmö setämies.
Miten niin oon setämies?
Ap
Päiväkausiin miehestä ei kuulu mitään. Miksi jäisimme linjoille roikkumaan? Jos olet saamaton jo kosiovaiheessa, eipä se kerro hyvää tulevastakaan.