Pärjäisitkö yksin erämaa mökillä jossa ei
Ole sähköä, ei hanavettä, ei autoa käytössä. Polttopuita on valmiina.
Lähde on, kaasuhella.
Olen nainen. Olen ollut mökillä keväällä 2kk,nyt ajattelin jäädä kesäloman jälkeen 2kk. Elo-, syyskuu.
Kommentit (85)
Juu, minulla on tällainen mökki ja viihdyn siellä juuri siksi, että se on niin askeettinen ja lomalla saa puuhastella ihan perustarpeiden äärellä.
Se, ettei mökille pääse autolla vaan pitää kävellä metsässä pari kilometriä on vähän kaksiteräinen miekka, toisaalta on kivaa, ettei mitään ylimääräistä voi ottaa mukaan mutta toisaalta jos jotain isompaa pitäisi joskus viedä/ korjata jotain mökillä niin vaatii heti kauheasti järjestelyä kun tarvitsee raahata mönkijä/moottorikelkka paikalle ja kysyä luvat ajaa muiden omistamien metsäkaistaleiden läpi jne. mutta kyllä senkin suhteen on aina "pärjätty". On se sen arvoista, viihdyn ihanalla pikku mökilläni!
Vierailija kirjoitti:
Polttopuita ei tietenkään oleerämaamökissä riittävästi valmiina, vaan niitä on tehtävä lisää. Tällöin käytännössä kaikki naiset tippuvat pelistä pois(moottorisahan käyttö ei ole hallussa).
On niitä osattu tehdä ennen moottorisahan keksimistäkin.
Ja moottorisahan käyttökin on taito, jonka voi opetella. Lukutaito jos on hallussa niin käyttöohjeestahan tuo selviää.
Tuommoinen sinne mökille: https://hilavitkutin.com/2009/10/15/tietokoneeseen-virtaa-polkemalla/
Olis varmaan hyvä kotonakin, niin saisi jotain liikuntaa samalla kun roikkuu netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pärjäisin muuten, mutta jos en saisi puhelinta ladattua, niin olisi kyllä orpo olo. Haluan, että läheiseni saavat minuun yhteyden
Tää on just tätä nykyajan survival menoa, heti kuolee jos ei saa otettua selffietä tai föönattua hiuksia.
Heh. Mulla ei edes ole fööniä, enkä koskaan ota selfieitä.
Mutta ymmärrän pointtisi, ja kaikilla ei tietenkään ole läheisiä ihmisiä, joita kaivata.
Pimeitä varten voi hankkia otsalampun ja siihen paristoja.