Olen 175cm/95kg mies...
..ja tykkään hoikista, siroista naisista. Nostan toki penkkipunnerruksessa 120 kg, että en pelkkää läskiä ole vaan enemmän lihasta ja läskiä. Kysyttävää?
M38
Kommentit (40)
Mun mies on 185/95 ja ihan rehellinen duunari, lihaksikas sellainen. En vaihtaisi punkeroon insinööriin.
Eli olet ap läski. Normaalipaino sunpituiselle olisi 70-75kg. Tosi häpeällistä olla noin läski.
Onko sulla yli 18 cm ja riittävän paksu kikkeli?
Outoa kyllä. Käyt punttisalilla ja tykkäät naisista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 185/95 ja ihan rehellinen duunari, lihaksikas sellainen. En vaihtaisi punkeroon insinööriin.
Tätäkin 175cm / 120kg penkistä nostava mies heittelis seinille kuin märkää rukkasta...
Kysyttävää on. Ja kysymys kuuluu, mikä on aloituksen pointti?
Naisia ei kiinnosta mitä nostat penkistä tai mikä on sun mave ennätys. Se on enemmän miesten keskistä mittailua.
Ei suakaan kiinnosta kuinka monta laukkua naiselta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin 175cm / 120kg penkistä nostava mies heittelis seinille kuin märkää rukkasta...
On se herkkää :D
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta mitä nostat penkistä tai mikä on sun mave ennätys. Se on enemmän miesten keskistä mittailua.
Ei suakaan kiinnosta kuinka monta laukkua naiselta löytyy.
Eksä on nostanut penkistä yli 150 kg ja joo, kyllä se kiinnosti, koska asia oli hänelle tärkeä. Sitten on eksä, joka olisi nostanut ehkä 50 kiloa eikä se haitannut yhtään, koska meidän suhteessa penkkipunnerrus ei edustanut minkäänlaista roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kun salin pillereistä aivot on pehmenneet. Ei tokene vaikka pesismailalla takaraivoon vetäisi.
Insinööri = punkero?
Duunari = atleetti?
Aika yleistys...
palstanainen = läski
palstaa käyttämätön nainen = hoikka
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ap läski. Normaalipaino sunpituiselle olisi 70-75kg. Tosi häpeällistä olla noin läski.
Itse painoin tuon verran joskus 8 vuotta sitten enkä ollut luukasaa kummempi. Pari hoikkaa kaverinaista sanoikin, ettei haluaisi liian hoikkaa miestä, roteva pitää olla.
AP
Mä mieluummin valitsen mun 175 cm / 70 kg miehen. Kyllä hänelläkin rauta nousee, on nimittäin palomies ja on pakko pysyä kunnossa.
Sinulla on 15-20kg läskiä kehossa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Melko iso mahakin taitaa löytyä. 185/85, pelkkää lihasta.
Ei ole kysyttävää. Minä olen mitoiltani 170/55 ja nainen. Tykkään hoikan urheilullisista miehistä.
Olet melkoisen ylipainoinen. Nyt dieetille siitä!
Mä oon 173cm pitkä ja painan 78kg.
Enkä mikään ruipelo ole, että jotenkin ihmeellisen suuret erot mulla ja ap:lla on keskenään.
M30
Pikemmin ihmiskäsitys.