Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aihetta suuttua kun kaveri vei deittini?

Vierailija
24.04.2023 |

Siis tilanne on tämä. Olin jonkin aikaa viestitellyt varsin lupaavan miehen kanssa, mutta ei oltu nähty. Sitten tässä taannoin olin kaverini kanssa viettämässä baari-iltaa ja olin myös tältä mieheltä kysellyt kuulumisia pitkin iltaa. Lopulta asia eteni siihen, että päätimme miehen kanssa tavata ja hän tuli samaan baariin. Ilta ja yö meni mielestäni mukavasti ja mies tuli hyvin juttuun kanssamme. Tunsin jo selkeää ihastumistakin.
Sitten pikku hiljaa yhteydenpitomme väheni ja hieman ihmettelin asiaa. Lopulta selvisi, että kaverini ja tämä mies olivat vaihtaneet numeroitaan tuolloin baari-iltana! Nyt ilmeisesti heillä on aika vahvaa sutinaa keskenään. Olo on jotenkin kummallinen. Samalla epäuskoinen, hieman vihainen ja surullinenkin. Kaverin kanssa ei olla nyt oltu yhteyksissä noin kolmeen viikkoon. Tunnen itseni hieman luokatuksi, mutta emme toisaalta miehen kanssa olleet vielä missään sen vakavammassa suhteessa, niin onko minulla ylipäätään "oikeus" suuttua? :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tunsi enemmän vetoa kaveriisi kuin sinuun ja tunne oli molemminpuolinen, niin miten tarinan olisi pitänyt päättyä? Te olisitte suhteessa ja mies olisi ihanstunut kaveriisi? Tai että ei sitten kumpikaan, kun sinä et häntä saanut?

Vierailija
2/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne kemiat natsaavat paremmin jonkun toisen kanssa. Miksi suuttua, jotain vielä parempaa on sinulle tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä jaksaisi suuttua mutten myöskään kaipaisi kummankaan seuraa.

Vierailija
4/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa epäselvä sepustus.

Vierailija
5/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ne kemiat natsaavat paremmin jonkun toisen kanssa. Miksi suuttua, jotain vielä parempaa on sinulle tulossa.

Sitten kaveri "yllättäen" kiinnostuu hänestäkin. Tuollaiset ihmiset kyllä tiedetään, en olisi missään tekemisissä.

Vierailija
6/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa epäselvä sepustus.

Mitä tuossa oli epäselvää? Ap näki deittinsä ensimmäistä kertaa tuolloin baari-iltana ja mukana illanvietossa oli myös ap:n kaveri. Tämä mies ja ap:n kaveri olivat sitten vaihtaneet salaa numeroita ja ruvenneet pitämään yhteyttä ap:n selän takana. Siinä koko soppa. Suht simppeliä mielestäni.

Vierailija
7/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi pahoillani siitä, että menetin tuollaisen miehen, koska jos valitsee toisen, niin antaa olla. Enemmän minua tympisi se, että tämä koko juttu saattaisi vaikuttaa negatiivisesti siihen kaverisuhteeseen.

Vierailija
8/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väärää! Olen itsekin deittaillut kolmen naisen kanssa samaan aikaan ja oli hauskaa. Tosin naiset eivät tienneet siitä mitään kun eivät olleet tuttuja keskenään. En kuitenkaan valinnut heistä ketään ja sinkkuna olen edelleen.

Vierailija
9/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vielä että mikä ei tapa, se vahvistaa.

Vierailija
10/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa on kiva. Hieman pikkulespoilua ja ihana mies!

Vierailija
11/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaveri on nyt selkeästi teoillaan kertonut sulle ettei ole luotettava. Kannattaa pysyä kaukana tuollaisesta.

Jos kumpikaan heistä, mutta varsinkaan kaverisi/ystäväsi, ei heti tuona iltana kertonut numeroitten vaihdosta tai että heidän välillään heräsi mielenkiinto, HE tiesivät tehneensä väärin sinua kohtaan.

Kuulit siis vasta aikojen kuluttua, mitä selkäsi takana on tapahtunut? Toivon, ettei kyseessä ollut mikään bestiksesi.

Vierailija
12/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruudestani nämä kaverit, jotka kiinnostuivat aina niistä pojista, joista itsekin olin kiinnostunut. Nuorempana sitä oli jotenkin epävarma ja sieti tuota kakkosena olemista. Nykyään en katselisi.

Sitten kun ihastuin nykyiseen mieheeni (jonka kanssa nyt 25 vuotta naimisissa), harhautin kaverini toisen sällin kimppuun. Olin epävarma omasta viehätysvoimastani. Omani kuitenkin rakastui päätä pahka minuun. Varoitin, että kohta kaverini tulee iskemään häntä ja niin kävikin. Tällä kertaa homma ei kuitenkaan tuottanut tavallista lopputulosta ja samalla totesin myös, että eiköhän tämä kaveruus ollut tässä.

Emme pidä enää yhteyttä, mutta viimeisimmän tiedon mukaan hän olisi kolmatta kertaa naimisissa.

Vierailija
13/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tahtoisi miestä, jolle en olisi se yksi ja ainoa, johon on ihastunut. Jos on jotain tunteita kavereitani kohtaan niin ne ei ole tarpeeksi voimakkaita minua kohtaan. Ei tarvitse suuttua.

Itse suutuin aikoinaan kaverilleni, joka seurusteli ja yritti iskeä poikaystävääni minulta. Aina jos olin kiinnostunut edes jostain niin kaverini piti tulla väliin ja yrittää saada tuo toinen ihastumaan häneen eikä minuun. Oli tosi rasittavaa ja sitten en enää kiinnostunut kenestäkään ja hän alkoi epäillä olenko lesbo. 

Vierailija
14/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuoruudestani nämä kaverit, jotka kiinnostuivat aina niistä pojista, joista itsekin olin kiinnostunut. Nuorempana sitä oli jotenkin epävarma ja sieti tuota kakkosena olemista. Nykyään en katselisi.

Sitten kun ihastuin nykyiseen mieheeni (jonka kanssa nyt 25 vuotta naimisissa), harhautin kaverini toisen sällin kimppuun. Olin epävarma omasta viehätysvoimastani. Omani kuitenkin rakastui päätä pahka minuun. Varoitin, että kohta kaverini tulee iskemään häntä ja niin kävikin. Tällä kertaa homma ei kuitenkaan tuottanut tavallista lopputulosta ja samalla totesin myös, että eiköhän tämä kaveruus ollut tässä.

Emme pidä enää yhteyttä, mutta viimeisimmän tiedon mukaan hän olisi kolmatta kertaa naimisissa.

Onko meillä ollut sama kaveri? Edellinen 13/13 kirjoittaja. 

Vierailija
15/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö asuu edelleen Kainuussa?

Vierailija
16/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kommentoin, tuollainen käytös on naisilla valitettavan yleistä.

Vierailija
17/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Jos mies tunsi enemmän vetoa kaveriisi kuin sinuun ja tunne oli molemminpuolinen, niin miten tarinan olisi pitänyt päättyä? Te olisitte suhteessa ja mies olisi ihanstunut kaveriisi? Tai että ei sitten kumpikaan, kun sinä et häntä saanut?

Kyse ei ole siitä, etteikö tuo pariskunta olisi saanut päätyä yhteen, vaan siitä, että molemmilla oli moraalinen velvollisuus kommunikoida tilanteen muutos ap:lle. Ystävällisesti kertoa että meillä oli hauskaa mutta nyt kävi näin. Vaikka heti tuon illan jälkeen.

On ikävää jäädä haikailemaan ja ihmettelemään toisen ihmisen perään. Ja noloa havaita että kaveri puuhaileekin oman treffikumppanin kanssa.

Vierailija
18/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aihetta suuttua siitä, että kaveri tullut paremmin juttuun miehen kanssa. Jos kaveri on asian kokonaan sinulta salannut eikä ole sinulle itse kertonut sutinastaan miehen kanssa, on ihan ok loukkaantua. Mielestäni siis ok olla pettynyt kaverin mahdolliseen epärehellisyyteen ja tietenkin, jos seläntakana toimiminen toistuvaa miettisin kaverisuhteen jatkamista. Luottamus kaverisuhteessa kuitenkin tärkeää itselle.

Vierailija
19/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuahan saa aina jos haluaa. Tässä tapauksessa kannattaa suuttua lähinnä itsellesi, kun et saanut sen vertaa aikaan että olisit raahannut ihastuksen kohteesi kotiin.

Vierailija
20/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus suuttua. Itse miettisin, haluanko koko kaveria enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän