Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aihetta suuttua kun kaveri vei deittini?

Vierailija
24.04.2023 |

Siis tilanne on tämä. Olin jonkin aikaa viestitellyt varsin lupaavan miehen kanssa, mutta ei oltu nähty. Sitten tässä taannoin olin kaverini kanssa viettämässä baari-iltaa ja olin myös tältä mieheltä kysellyt kuulumisia pitkin iltaa. Lopulta asia eteni siihen, että päätimme miehen kanssa tavata ja hän tuli samaan baariin. Ilta ja yö meni mielestäni mukavasti ja mies tuli hyvin juttuun kanssamme. Tunsin jo selkeää ihastumistakin.
Sitten pikku hiljaa yhteydenpitomme väheni ja hieman ihmettelin asiaa. Lopulta selvisi, että kaverini ja tämä mies olivat vaihtaneet numeroitaan tuolloin baari-iltana! Nyt ilmeisesti heillä on aika vahvaa sutinaa keskenään. Olo on jotenkin kummallinen. Samalla epäuskoinen, hieman vihainen ja surullinenkin. Kaverin kanssa ei olla nyt oltu yhteyksissä noin kolmeen viikkoon. Tunnen itseni hieman luokatuksi, mutta emme toisaalta miehen kanssa olleet vielä missään sen vakavammassa suhteessa, niin onko minulla ylipäätään "oikeus" suuttua? :(

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit elämääsi korkeamoralisen miehen. Joutuuko tämmöistä hakemaan pidemmän aikaa? Ehdottomasti. Odotus kumminkin palkitaan.

Vierailija
22/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuoruudestani nämä kaverit, jotka kiinnostuivat aina niistä pojista, joista itsekin olin kiinnostunut. Nuorempana sitä oli jotenkin epävarma ja sieti tuota kakkosena olemista. Nykyään en katselisi.

Sitten kun ihastuin nykyiseen mieheeni (jonka kanssa nyt 25 vuotta naimisissa), harhautin kaverini toisen sällin kimppuun. Olin epävarma omasta viehätysvoimastani. Omani kuitenkin rakastui päätä pahka minuun. Varoitin, että kohta kaverini tulee iskemään häntä ja niin kävikin. Tällä kertaa homma ei kuitenkaan tuottanut tavallista lopputulosta ja samalla totesin myös, että eiköhän tämä kaveruus ollut tässä.

Emme pidä enää yhteyttä, mutta viimeisimmän tiedon mukaan hän olisi kolmatta kertaa naimisissa.

Onko meillä ollut sama kaveri? Edellinen 13/13 kirjoittaja. 

Meiltä on nyt täällä useampi, joilla on ollut sama kaveri!

Mun kaverin oli myös päästävä aina 'merkkaamaan' kaikki tyypit joihin edes vilkaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttuahan saa aina jos haluaa. Tässä tapauksessa kannattaa suuttua lähinnä itsellesi, kun et saanut sen vertaa aikaan että olisit raahannut ihastuksen kohteesi kotiin.

Naisten pitäisi etenevissä määrin katsella lähimaista miestä. Muutoin käy noin että aletaan tappelemaan alemman tason miehistä. Kyllä jopa tienaava mies voi olla alemmalla tasolla.

Vierailija
24/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiesikö kaveri, että olet kiinnostunut siitä miehestä?

Vierailija
25/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleppa, että siellä se kaverisi ja tämä mies nyt jörnii keskenään ja kuuluu vain: aih oih, litslots, uummmhhh...litslots.

Vierailija
26/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tiesikö kaveri, että olet kiinnostunut siitä miehestä?

Tiesi hyvinkin. Oltiin puhuttu asiasta.

Ap

Vierailija
27/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ikävä ja kummallinen tilanne. Kumpikaan ei osannut olla rehellinen. Koko homman olisi voinut vetää poikki samantien, viimeistään seuraavana päivänä tehdä selväksi. Eikä antaa jatkua ja sinun ihmetellä mikä tässä oikein tuli.

Vierailija
28/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin mielessäni kunnon raget ja kertoisin kaveripiirissä, miten kaveri teki. Ei se, että deittaili, vaan että ei kertonut. Miehelle vetäsin kunnon raget päin naamaa. 

Vierailija
29/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähinnä lapsellista suuttua toisten onnesta.

Vierailija
30/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaa tuo kaverisi, yrittää vastaisuudessakin viedä kiinnostuksesi kohteet. Minulla oli myös tuollainen kaveri, jopa ystävä kunnes hän ilmoitti että hän iskee silloisen seurustelukumppanin. Ystävyys loppui siihen ja aikeetkin epäonnistui.

Vierailija
31/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lähinnä lapsellista suuttua toisten onnesta.

Toisten onnesta :D:D tuon "kaverin" onni syntyy siitä että saa napattua miehen josta ap on kiinnostunut, ihan sama millainen se mies on. Jokin sairaalloinen kilpailuvietti, pitää osoittaa olevansa parempi kuin ap

Vierailija
32/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippaa tuo kaverisi, yrittää vastaisuudessakin viedä kiinnostuksesi kohteet. Minulla oli myös tuollainen kaveri, jopa ystävä kunnes hän ilmoitti että hän iskee silloisen seurustelukumppanin. Ystävyys loppui siihen ja aikeetkin epäonnistui.

Huh. Täytyy olla sosiopaatti, että pystyy mielessään laskeskella et ei merkitse mitään menettää ystävä, kunhan pääsee iskee siltä kumppanin.

Mun vastaavalla tapauksella puhkesi myöhemmin vakavat mt-ongelmat. Mut sitä ennen sotki monen ihmisen elämän, kun sen piti vähintään yrittää kaataa kaikki miehet sänkyyn. Mitä varatumpi mies, sen parempi.

Vierailija
33/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta. Tinder on kikuleita pullollaan. Halutessas saatat jo täksi iltaa löytää sieltä parrua.

Vierailija
34/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies tykkää kaveristasi enemmän kuin sinusta. Sellaista se elämä joskus on.

Uutta matoa koukkuun vaan.

Vierailija
35/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ne kemiat natsaavat paremmin jonkun toisen kanssa. Miksi suuttua, jotain vielä parempaa on sinulle tulossa.

Mistä tiedät, että on parempaa tulossa? Taas näitä ihquja tsemppipuheita.

Vierailija
36/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin kyllä kaverille. Ei noin toimita!

Vierailija
37/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen tapahtuu helpoiten sekaporukassa, sivuhuomio. Mutta aiheeseen, ei kenenkään tunteita voi pakottaa syttymään, eikä omia syttyneitä tunteita ole helppo sammuttaa, ja kaksi ihmistä kun toisiinsa samalla kertaa hullaantuvat, niin siinä ei järkipuhe auta vaikka olisi paikallaankin.

Kertaluokan onnettomuutena tuollainen on pakko hyväksyä, mutta ei sun tartte ketutusta peitellä ystävältäsi.

Jos sama käy kerta toisensa jälkeen, niin sitten on jotain vialla. Olen ollut siinä tilanteessa itse, ja ketutti monelta kantilta. Ei se että itse menetin mahdollisuuteni jota olin pitkään odottanut, vaan se kun tiesin ettei kaverini ollut hommassa tosissaan, vaan pelkästään kilpailuvietin takia särkemässä sydämiä. Olin niin naivi että mokoma oli minulle aivan uskomatonta, että jotkut ihmiset ovat vaan sellaisia. Poistin toki tämän ihmisen elämästäni, mutta vieläkin kummittelee mielen sopukoissa.

Vierailija
38/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo vielä mitään. Itse seurustelen kaverini exän kanssa. Oon varmaan tosi paha ihminen.

Vierailija
39/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies tykkää kaveristasi enemmän kuin sinusta. Sellaista se elämä joskus on.

Uutta matoa koukkuun vaan.

Mutta sitä ennen välit poikki kaveriin, ellei halua että se vie uudenkin miehen. Ei sitä kaveria enää kiinnosta tuo nykyinen jos ap löytää uuden kiinnostuksen kohteen, varsikin jos se uusi on komeampi. Kaverin on pakko saada sekin.

Vierailija
40/49 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vähä aihetta sivuten. Ootteko muuten harrastanu kenenkään kaverin kanssa koskaan kolmen kimppaa, eli 2 naista ja 1 mies? Ja onko vielä koskaan ollut niin, että se mies ei ollut entuudestaan samaa tuttavapiiriä, vaan löytyi esim baarista? Noinkihan tuossa aloituksen tapauksessa ois voinu käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä