Onko aihetta suuttua kun kaveri vei deittini?
Siis tilanne on tämä. Olin jonkin aikaa viestitellyt varsin lupaavan miehen kanssa, mutta ei oltu nähty. Sitten tässä taannoin olin kaverini kanssa viettämässä baari-iltaa ja olin myös tältä mieheltä kysellyt kuulumisia pitkin iltaa. Lopulta asia eteni siihen, että päätimme miehen kanssa tavata ja hän tuli samaan baariin. Ilta ja yö meni mielestäni mukavasti ja mies tuli hyvin juttuun kanssamme. Tunsin jo selkeää ihastumistakin.
Sitten pikku hiljaa yhteydenpitomme väheni ja hieman ihmettelin asiaa. Lopulta selvisi, että kaverini ja tämä mies olivat vaihtaneet numeroitaan tuolloin baari-iltana! Nyt ilmeisesti heillä on aika vahvaa sutinaa keskenään. Olo on jotenkin kummallinen. Samalla epäuskoinen, hieman vihainen ja surullinenkin. Kaverin kanssa ei olla nyt oltu yhteyksissä noin kolmeen viikkoon. Tunnen itseni hieman luokatuksi, mutta emme toisaalta miehen kanssa olleet vielä missään sen vakavammassa suhteessa, niin onko minulla ylipäätään "oikeus" suuttua? :(
Kommentit (49)
Ihan oikein. Nopeet syö hitaat. Ole ensikerralla parempi.
Entinen deittailija kirjoitti:
Jos mies tunsi enemmän vetoa kaveriisi kuin sinuun ja tunne oli molemminpuolinen, niin miten tarinan olisi pitänyt päättyä? Te olisitte suhteessa ja mies olisi ihanstunut kaveriisi? Tai että ei sitten kumpikaan, kun sinä et häntä saanut?
Sillä tavalla sen olisi pitänyt mennä että kaveri olisi kertonunt välittömästi vaihtaneensa puhelinnumeroita tuon miehen kanssa eikä niin että siitä kuulee mutkan kautta.
Voi kiesus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ne kemiat natsaavat paremmin jonkun toisen kanssa. Miksi suuttua, jotain vielä parempaa on sinulle tulossa.
Mistä tiedät, että on parempaa tulossa? Taas näitä ihquja tsemppipuheita.
Muistutetaan sinkkuuden nimissä miesten myöntäneen ääneen ettei naisen tarvitse saada iloa ja onnea parisuhteen aikana. Kärsimys kuuluu perhe-elämään. Eikä tää ollu lässynläätä. Ihan miehen suusta tullutta. Rupee seuraa miespodcasteja. Kiität päivittäin itseäsi siitä ettet erehtynyt pariutumaan.
Kanavia: JustPearly, Fresh&Fit clips, Taylor Fiend.
Vierailija kirjoitti:
Tästä vähä aihetta sivuten. Ootteko muuten harrastanu kenenkään kaverin kanssa koskaan kolmen kimppaa, eli 2 naista ja 1 mies? Ja onko vielä koskaan ollut niin, että se mies ei ollut entuudestaan samaa tuttavapiiriä, vaan löytyi esim baarista? Noinkihan tuossa aloituksen tapauksessa ois voinu käydä.
Eiköhän nyt lähes jokainen naiskaveri-parivaljakko ole tuon joskus tehnyt. Vähintäänkin nuorempana opiskelijabileiden jatkoilla tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä vähä aihetta sivuten. Ootteko muuten harrastanu kenenkään kaverin kanssa koskaan kolmen kimppaa, eli 2 naista ja 1 mies? Ja onko vielä koskaan ollut niin, että se mies ei ollut entuudestaan samaa tuttavapiiriä, vaan löytyi esim baarista? Noinkihan tuossa aloituksen tapauksessa ois voinu käydä.
Eiköhän nyt lähes jokainen naiskaveri-parivaljakko ole tuon joskus tehnyt. Vähintäänkin nuorempana opiskelijabileiden jatkoilla tms.
Nääh, its olen aina ollut yksin monen miehen kanssa, ei koskaan muita naisia siinä häiritsemässä.
Väistit tuossa kaksi miinaa, miehen ja "kaverisi".
Miksi haikailla tuollaisen ukon perään?
Aika lapsellista suuttua tuosta. Ette olleet miehen kanssa edes tavanneet ennen tuota iltaa ja käyttäydyt kuin olisit omistanut miehen. Minkäs sille mahtaa, että kemiat kohtasi kaverisi kanssa paremmin. Olisi aivan eri asia jos olisitte jo ehtineet tapailla miehen kanssa mutta nythän näin ei ollut.