Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltapäivälehden juttu seksibileistä: menisitkö?

Vierailija
24.04.2023 |

Minä en ikinä. Kuvottaa ajatus jostain paidattomasta "varamiehestä", joka kuikuilisi lähentelyjä. Ja ne naamiot vasta naurettavia ovat.

Miten joku voi mennä porukkaan, jossa ideana on naiskennella ventovieraiden kanssa?

Mielipiteitä?

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, koska en pidä seksiä muutenkaan minään kovin mielenkiintoisena asiana.

Vierailija
22/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin katsomaan, oman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuon virkamies varamiehen työpaikalla ko tunnistettu

Ja sukupuolitaudit Jaiks

Siis yäk!

Vierailija
24/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Kaikki nudistit, seksibilettäjät, parinvaihtajat ja muut pervot on aina vanhoja ja rumia. Turha luulla, että sinne joku komistus eksyisi.

Vierailija
25/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: hyi, irtoseksiä! No, lähdenpä taas levittelemään toosaani koko maailman nähtäväksi rahan vuoksi of:fään.

Vierailija
26/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on keksittyjä ja liioiteltuja tarinoita. Tuollaisissa seksibileissä on noin 10 ihmistä. Pääasiassa makkarafestareita.

Vierailija
27/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Mukavampi rakastella omaa puolisoa.

Vierailija
28/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että ette todellakaan ole käyneet, jos luulette siellä olevan vain rumia ihmisiä. Sitäpaitsi, keitä te olette muiden ulkonäköä arvostelemaan. Itse salaa haaveilette vähän raisummasta touhusta, mutta estoisina ette uskalla tehdä yhtään mitään muuta kuin haukkua rohkeampia ja leikkimään uskaltautuvia ihmisiä. Ja ihan turha tulla moralisoimaan ja olla naurettava, kun kumminkin jokaisella teistä kaikenmoisia fantasioita on. Kysymykseen vastaan kuitenkin, etten menisi enää, ihan vaan siitä syystä, että koen sen ajan menneen osaltani jo ohi.

Vierailija
29/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennäkin. Seksi on kivaa. Toki se on erilaista tutun ihmisen kanssa. Eihän tuo nyt hirveästi eroa perjantai-illan irtonumerosta.

N50

Vierailija
30/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että ette todellakaan ole käyneet, jos luulette siellä olevan vain rumia ihmisiä. Sitäpaitsi, keitä te olette muiden ulkonäköä arvostelemaan. Itse salaa haaveilette vähän raisummasta touhusta, mutta estoisina ette uskalla tehdä yhtään mitään muuta kuin haukkua rohkeampia ja leikkimään uskaltautuvia ihmisiä. Ja ihan turha tulla moralisoimaan ja olla naurettava, kun kumminkin jokaisella teistä kaikenmoisia fantasioita on. Kysymykseen vastaan kuitenkin, etten menisi enää, ihan vaan siitä syystä, että koen sen ajan menneen osaltani jo ohi.

Sä olet sitten varmaan jo eläkkeellä.

Vierailija
31/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuvaus alan tapahtumasta:

Vierailija
32/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ketään rumaksi haukkunut, sanoin vain, että koen hyvin harvan miehen seks. puoleensavetäväksi. Ja oman kumppanin kanssa toteutamme kyllä fantasioita. Kaikkien mielestä muiden seksin katselu tai katseltavana oleminen ei ole kiihottavaaa, vaan aivan päinvastoin. Siihenhän seksibileet perustuvat eikä se ole kaikkien fantasia. Ei minua kiihota myöskään naiseksi pukeutunut mies eikä sekään tee minua seksikielteiseksi.

Mistä johtuu, että joillakin on kova tarve määritellä muiden seksuaalisuutta estoiseksi vain siksi, etteivät samat asiat seksissä kiinnosta?

Vierailija
33/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on käynyt seksibileissä.

Vierailija
34/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka noissa "bileissä" käy, eivät todellakaan ole mitään kedon kauneimpia kukkasia. Vastenmielistä, vähäjärkistä porukkaa, joilla on joku palikka väärinpäin aivoissa.

Vierailija
35/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa etsiä ko. artikkelia, mutta kun varamiehet ja Ira mainittu niin arvaan että kyse on bileistä joissa juuri olin huhtikuun alussa.

Tavoite oli saada mulle vierasta miestä, mutta ei natsannut - ihmiset lähinnä seurustelivat omien kumppaniensa ja kaveriensa kanssa ja ryystivät juomiaan. Niin mekin! Vähän jäi harmittamaan että olis vaan pitänyt olla sosiaalisempi, mutta kun on tuppisuu mölli suomalainen, on ihan yhtä vaikeaa mennä vaan juttelemaan ihmisille seksibileissä kuin missä tahansa muuallakin. Aviomieheni ei lämmennyt varamiehille, eivät olleet adoniksia jollaisten hän fantasioi harrastavan seksiä kanssani, mutta hei fantasiat ei yleensä kohtaa todellisuutta, semmosta se nyt vaan on!

Mulla oli ykköset päällä ja tykkäsin kerätä kyllä katseita nahkaminisortsipyllylläni :)

Illan kohokohta oli hieroja, joka tarjosi hierontoja naisille, se oli ihanaa. Örisin varmaan kuin joku norjalainen death metal -hevari kun hän hieroi 10 sentin korkojen murjomia jalkojani. Kiitos!

Vierailija
36/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka noissa "bileissä" käy, eivät todellakaan ole mitään kedon kauneimpia kukkasia. Vastenmielistä, vähäjärkistä porukkaa, joilla on joku palikka väärinpäin aivoissa.

Itse siis käyt ko. bileissä ja tutustut porukkaan laajasti, kun tiedät tämän.

Samassa veneessä sitten ollaan kun sinäkin biletät ;)

Vierailija
37/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ja nyt kun katsoin tuon videon tarinan bileistä, en menisi edelleenkään :D

Vierailija
38/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin katsomaan, oman miehen kanssa.

Niin mäkin menin, tai siis mieheni oli pyydellyt jo pitkään, että mentäisiin. Oli tosi kiva kokemus nähdä nääkin hipat :)

Vierailija
39/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siis käyt ko. bileissä ja tutustut porukkaan laajasti, kun tiedät tämän.

Samassa veneessä sitten ollaan kun sinäkin biletät ;)

En todellakaan käy. Olen joutunut todistamaan sitä touhua työntekijänä paikassa, jossa tällainen sairas jengi kokoontui.

Vierailija
40/158 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään laki estä tuota touhua? Kristilliset nyt toimeen.