Iltapäivälehden juttu seksibileistä: menisitkö?
Minä en ikinä. Kuvottaa ajatus jostain paidattomasta "varamiehestä", joka kuikuilisi lähentelyjä. Ja ne naamiot vasta naurettavia ovat.
Miten joku voi mennä porukkaan, jossa ideana on naiskennella ventovieraiden kanssa?
Mielipiteitä?
Kommentit (158)
Helvetin tuleen tuollaisesta pervoilusta joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, että ette todellakaan ole käyneet, jos luulette siellä olevan vain rumia ihmisiä. Sitäpaitsi, keitä te olette muiden ulkonäköä arvostelemaan. Itse salaa haaveilette vähän raisummasta touhusta, mutta estoisina ette uskalla tehdä yhtään mitään muuta kuin haukkua rohkeampia ja leikkimään uskaltautuvia ihmisiä. Ja ihan turha tulla moralisoimaan ja olla naurettava, kun kumminkin jokaisella teistä kaikenmoisia fantasioita on. Kysymykseen vastaan kuitenkin, etten menisi enää, ihan vaan siitä syystä, että koen sen ajan menneen osaltani jo ohi.
Fantasioita voi olla mutta kaikki eivät viitsi nähdä vaivaa ja kokea itseinhoa tai häpeää niitä toteuttaakseen. Miksi ette tule julkisuuteen omilla kasvoillanne? Pelkäättekö työpaikan menetystä tai naapurien pilkkaa?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on käynyt seksibileissä.
Sinkkumiehiä ei bileisiin päästetä ja meidän bileissä käyvien naisten miehiä sä nyt tuskin saisit vampattua vaikka yrittäisit, joten tuo nyt ei ole ongelma.
Tosiaan jos homma on ok niin julkisuuteen vaan omilla kasvoilla kertomaan tarkemmin mitä kaikkea siellä tapahtuu ja ketkä olivat mukana. Ja nimet mukaan : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehiä ei bileisiin päästetä ja meidän bileissä käyvien naisten miehiä sä nyt tuskin saisit vampattua vaikka yrittäisit, joten tuo nyt ei ole ongelma.
Hah hah 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja sama päinvastoin.
Luulisin että osalla on innoittajana exhibionismi, mutta arvatenkin useimmilla seksuaalikontaktien muodostamisen vaikeus, enkä itse menisi juuri tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Ikuisesti murrosikään jääneiden hi-hii leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin katsomaan, oman miehen kanssa.
Niin mäkin menin, tai siis mieheni oli pyydellyt jo pitkään, että mentäisiin. Oli tosi kiva kokemus nähdä nääkin hipat :)
Mitä tauteja sait?
Flunssan! Paljon ihmisiä pienessä tilassa flunssakaudella niin kyllähän sieltä sellaisen saa. Ei jaksettu testata oliko korona, väliäkö tuolla.
Jos sukupuolitauteja meinaat niin oletko niin tietämätön että luulet niiden tarttuvan ovenkahvoista ja vessasta?
Naamio oli varmaan päällä pelkästään lehtijuttua varten. Nämä seksin ammattilaiset eivät halua yleensä omaa naamaansa näkyviin vaikka ovatkin olevinaan niin luonnollisuuden ja vapauden puolestapuhujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, epistä. Heillähän se tarve on suurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin menin, tai siis mieheni oli pyydellyt jo pitkään, että mentäisiin. Oli tosi kiva kokemus nähdä nääkin hipat :)
Mitä tauteja sait?
Flunssan! Paljon ihmisiä pienessä tilassa flunssakaudella niin kyllähän sieltä sellaisen saa. Ei jaksettu testata oliko korona, väliäkö tuolla.
Jos sukupuolitauteja meinaat niin oletko niin tietämätön että luulet niiden tarttuvan ovenkahvoista ja vessasta?
Herpes teillä pervoilla taitaa ainakin olla jo aivoissa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tauteja sait?
Kyllähän siellä varmaan eritteet vaihtuu. Kultaiset suihkut yms.
Toivottavasti salama iskee tuollaiseen irstauden rakennukseen ja polttaa sen maan tasalle. Iljettävä lehdiltä vielä mainostaa tuollaista kuvottavuutta. Totisesti nuo ihmiset joutuvat helvettiin. Mitään muuta ne eivät mieti kuin seksiä seksiä ja seksiä. Perkeitä ne ovat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Ikävää jos sinä bileissä käydessäsi koit asian näin. Minä näin ihmisiä tavallisia paljastavammissa bileivaatteissa kävelemässä ympäriinsä, juttelemassa toisilleen, tanssimassa musiikin ja hörppimässä lonkkua/siideriä, ja osassa huoneista ihan tavallisen näköisiä ihmisiä harrastamassa seksiä keskenään. Näihin huoneisiin ei tarvinnut mennä kurkkimaan.
Monissako bileissä olet itse käynyt ja moneenko ihmiseen tutustunut paremmin? Ikävää että tutuissasi on jotain teini-ikään juuttuneita, mun tutuissa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Naamio oli varmaan päällä pelkästään lehtijuttua varten. Nämä seksin ammattilaiset eivät halua yleensä omaa naamaansa näkyviin vaikka ovatkin olevinaan niin luonnollisuuden ja vapauden puolestapuhujia.
Juuri näin. Häpeä taustalla kuitenkin.
Siellä saisi rintaa, reittä ja revää
T:Topi
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti salama iskee tuollaiseen irstauden rakennukseen ja polttaa sen maan tasalle. Iljettävä lehdiltä vielä mainostaa tuollaista kuvottavuutta. Totisesti nuo ihmiset joutuvat helvettiin. Mitään muuta ne eivät mieti kuin seksiä seksiä ja seksiä. Perkeitä ne ovat!
Olen ateisti joten en joudu helvettiin.
Suurimman osan päivästä mietin töitä, koiran hoitoa, kauppalistaa, ruoanlaittoa, joogaa, säätä yms. ihan muuta kuin seksiä, jota en ole harrastanut muiden kuin aviomieheni kanssa 16 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta pervoilua.
Ikävää jos sinä bileissä käydessäsi koit asian näin. Minä näin ihmisiä tavallisia paljastavammissa bileivaatteissa kävelemässä ympäriinsä, juttelemassa toisilleen, tanssimassa musiikin ja hörppimässä lonkkua/siideriä, ja osassa huoneista ihan tavallisen näköisiä ihmisiä harrastamassa seksiä keskenään. Näihin huoneisiin ei tarvinnut mennä kurkkimaan.
Monissako bileissä olet itse käynyt ja moneenko ihmiseen tutustunut paremmin? Ikävää että tutuissasi on jotain teini-ikään juuttuneita, mun tutuissa ei ole.
Älä edes yritä vääntää hommaa siistiksi ja fiksuksi. Viinan noustessa päähän meno vain kiihtyy ja pian kaikki ovat yhdessä kasassa sekoilemassa miten kukakin. Kurkkimaan ei tarvitse mennä.
Mitä tauteja sait?