e pillerit ja ripuli
Mä siis syön pillereitä ja menkkojen aikaan on mulla maha usein sekasin. Tulee melkein ripulia joka päivä paljon.Pitääkö mun ottaa useempi pilleri joka päivä että ehkäisy teho säilyy? Kun ohjeessa sanotaan että jos on pahaa ripulia ei pilleri ehdi imeytyä ja pitää ottaa toinen. Kuinka paha on paha ripuli?
Kommentit (13)
Kuin paha sun ripuli sitten on? Jatkuuko sitä koko päivän?
Melkein kaikillahan on kuukautisten tervetuliaisripuli. Jos ei ole sulamatonta tavaraa, ei vaikuta lääkeaineiden imeytymiseen.
No hyi hele... mikä keskustelu. Voisko tällaiset laittaa jonnekin naisten osastolle?
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikillahan on kuukautisten tervetuliaisripuli. Jos ei ole sulamatonta tavaraa, ei vaikuta lääkeaineiden imeytymiseen.
Hah! Nyt repesin "kuukautisten tervetuliaisripuli" ..Se on just se! 🤣🤣
Ota ne pillerit eri aikaan päivästä. Vaikka ennen nukkumaan menoa.
Vierailija kirjoitti:
No hyi hele... mikä keskustelu. Voisko tällaiset laittaa jonnekin naisten osastolle?
No mitä hele..ä sinä tunget yähän keskusteluun? Etkö osannut otsikosta arvata että on naisten keskustelu?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta AP vaikuttaa aika nuorelta ja kokemattomasta.
Ei kannattaisi huolestua pienestä ripulista. Aina voit toki käyttää lisänä kondomiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä jos kärsii ripuloimisesta aina täydenkuun aikaan ja on mies? :( Kyllä pitää saada valittaa johonkin, kirveleekin kauheasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä jos kärsii ripuloimisesta aina täydenkuun aikaan ja on mies? :( Kyllä pitää saada valittaa johonkin, kirveleekin kauheasti!
Tee oma ketju
Pysyykö sulla ruoka sisällä? Oon ymmärtänyt, että jos on vasta vatsatautimmainen ripuli tai oksentaa heti lääkkeen oton jälkeen, pitäisi ottaa uusi pilleri.
Eli jos tulee vain ns nestemäistä ulostetta, se ei ole ongelma.
Mikä lääke sulla on?