Vieläkö muita, joilla ei ole ollut koronaa?
Eräs hyvin eristäytynyt tuttavaperhekin sairasti jo. Itselläni ei vieläkään, ei pojallakaan, mutta tyttö sairasti. Ei tarttunut meihin muihin. Ihan normi elämää olen elellyt.
Kommentit (59)
Nuha kesti kaksi päivää, ilman piikkejä sairastettu aikana ennen rokotteita, eli täysin naurettavasta flunssasta oli kyse.
3 rokotetta, 0 koronaa.
tätönen 23
Ei yhtäkään rokotetta, kerran sairastanut lievänä syksyllä 2021.
Tiedän ihmisiä, joilla on kaikki koronarokotteet otettuna ja tauti ollut kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 piikkiä, 0 tautia.
Sama täällä.
4 rokotusta, 0 tautia.
Ei yhtään rokotetta eikä vieläkään ole ollut koronaa, vaikka olen tavannut ihmisiä säännöllisesti kuluneen vuoden aikana.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän ffp2-suojaa ja välttelen ihmismassoja. Toistaiseksi säästynyt. Saa nähdä miten käy uuden F U 2 variantin kanssa.
F U 2?
Joo, tämä uusimman variantin nimi ei ole vitsi. Meemejä pukkaa. F U 1 ja sen seuraaja kakkonen ovat tällä hetkellä leviävät kannat.
Vierailija kirjoitti:
Nuha kesti kaksi päivää, ilman piikkejä sairastettu aikana ennen rokotteita, eli täysin naurettavasta flunssasta oli kyse.
.piikkejä?
Vierailija kirjoitti:
0 koronaa. 3 piikkiä.
Miten joku piikki tähån liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään rokotetta, kerran sairastanut lievänä syksyllä 2021.
Tiedän ihmisiä, joilla on kaikki koronarokotteet otettuna ja tauti ollut kahdesti.
Kolmestikin.
Vierailija kirjoitti:
Nolla piikkiä ja sairastin kyllä luultavasti joulun aikaan koronan. Epätyypillinen flunssa.
Mitä piikkiä?
3 rokotetta. En ole onneksi sairastunut koronaan, kiitos rokotteiden. Muutoin olen vanha ja vakavasti monisairas, joka tuskin kestäisi sitä. Käyn kaupoissa yhäti enben yhdeksää.
En tietääkseni ole. Yksi parin päivän flunssa oli ja kotitesti näytti negatiivista.
Pidin kyllä pahimpina aikoina maskia yleisillä paikoilla ja pesen käsiä ahkerasti.
3 rokotetta, 0 oireellista koronaa.
Meidän kaikkien elimistö on väistämättä tavannut jonkun koronaviruksen variantin piikkiproteiineineen. Elimistösi on myös tuottanut vasta-aineita sitä vastaan. Jos virusta on ollut tartuntahetkellä vähän, on elimistösi ehtinyt tuhota saastuneet solut ennen taudin pääsyä valloilleen.
0 rokotusta, yksi sairastettu korona joulukuussa (kotitesti positiivinen). Oireet kestivät 4 viikkoa. Pisimpään kesti tukkoisuus ja nuha. Muita oireita oli yskä, kaamea kurkkukipu, pääkipu, jaloissa lihaskivut, haju- ja makuaisti menivät.
Vierailija kirjoitti:
0 rokotusta, yksi sairastettu korona joulukuussa (kotitesti positiivinen). Oireet kestivät 4 viikkoa. Pisimpään kesti tukkoisuus ja nuha. Muita oireita oli yskä, kaamea kurkkukipu, pääkipu, jaloissa lihaskivut, haju- ja makuaisti menivät.
Lisäyksenä: olen koko tämän ajan välttänyt turhia menoja, kaupassa käyn aina maski naamassa, julkisia en ikinä käytä. Ja olen hygieniafriikki muutenkin. Eli pesen saippualla käsiä ja poissa kotoa despailen käsiä ahkeraan. Vältän turhien asioiden koskemista ulkona (hissinnapit, kaiteet, ovenkahvat jne.)
Mulla oli eka viime elokuussa, nyt parhaillaan toisen kerran. Kaksi rokotetta otin. Olin viimeiset 10v tosi terve, ei kuumetauteja. Nyt sitten ollut vuoden sisään nämä kaksi joissa kuume noussut liki 39 asteeseen.
Jep. 5 rokotusta, 0 koronaa. Sama puolisolla.
0 rokotetta ja juuri ennen joulua sain koronan. Ei kuumetta, mutta oli päänsärky, outoja lihaskipuja, haju- ja makuaisti meni melkein kokonaan, omituinen olo.
Yskää oli hieman, ei mitään kröhäistä. Kotitesti näytti positiivista.
Lapset toi koronan koulusta siis. Käytin ja käytän yhä maskia kaupoissa ja julkisissa.