Vieläkö muita, joilla ei ole ollut koronaa?
Eräs hyvin eristäytynyt tuttavaperhekin sairasti jo. Itselläni ei vieläkään, ei pojallakaan, mutta tyttö sairasti. Ei tarttunut meihin muihin. Ihan normi elämää olen elellyt.
Kommentit (59)
En ole sairastanut ainakaan oireisena eikä mies eikä muutkaan läheiset. Olemme kaikki tavanneet jatkuvasti paljon ihmisiä, myös koronaa sairastavia. Käsidesiä käytän itse ahkerasti, läheiseni eivät. Meistä useimmilla on rokotukset mutta ei kaikilla.
En tietääkseni ole sairastanut, tietysti on aina mahdollista että on ollut oireeton tai lieväoireinen. Ei ole flunssaakaan ollut. Kolme rokotusta on, en varo enkä ole erityisen tarkka käsihygieniasta (tietenkin perus että vessan jälkeen pesu jne.).
En ole tietääkseni sairastanut enkä ole ollut muutenkaan kertaakaan kipeänä korona-aikana. 3 rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 piikkiä, 0 tautia.
Mitä piikkiä?
Sitä koronarokotteeksi mainittua piikkiä jonka vuoksi ihmisten sydämet pysähtelee ja tulee kummia tukoksia.
Missäs sun foliohattus on? Ottiko äitis foliorullan pois?
Käytän ffp2-suojaa ja välttelen ihmismassoja. Toistaiseksi säästynyt. Saa nähdä miten käy uuden F U 2 variantin kanssa.
En ole sairastanut. Paha flunssa kyllä oli joulun aikaan, mutta tietääkseni ei Korona. Juuri otin neljännen piikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin säästyneeni, mutta sairastin kolme viikkoa sitten. Elämäni pahin flunssa. (Kolme rokotetta.)
Sairastuit rokotteista!
Milloin itse sairastuit?
Vierailija kirjoitti:
Käytän ffp2-suojaa ja välttelen ihmismassoja. Toistaiseksi säästynyt. Saa nähdä miten käy uuden F U 2 variantin kanssa.
F U 2?
En ole sairastanut, eikä mieskään, molemmilla kolme rokotetta.
En ole vieläkään sairastunut koronaan ja neljä piikkiä.
En tiedä. On tuossa jotain flunssia ollut mutta yhtäkään testiä en ole tehnyt.
-rokottamaton-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 piikkiä, 0 tautia.
Mitä piikkiä?
Sitä koronarokotteeksi mainittua piikkiä jonka vuoksi ihmisten sydämet pysähtelee ja tulee kummia tukoksia.
Ei minulle koronarokotteitakaan piikillä ole annettu.
En ole tietääkseni sairastanut, lapsella ollut 2 kertaa. Mulla 4 rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tietääkseni sairastanut enkä ole ollut muutenkaan kertaakaan kipeänä korona-aikana. 3 rokotetta.
Minulla sama, korona-aika terveenä. Sen sijaan sairastin mm. long covidin kaltaisia tauteja ennen kuin koronasta tiedettiin.
En ole sairastanut koronaa, minulla on 4 rokotusta ja kuulun riskiryhmään. Töissä olen hoitanut koronapotilaita.
Myöskään puolisollani ei ole ollut koronaa.
Oli korona mutta koska onneksi en ottanut mitään koronarokotetta niin tuo meni flunssana ohi...
Nolla piikkiä ja sairastin kyllä luultavasti joulun aikaan koronan. Epätyypillinen flunssa.
En tiedä olenko. Heinäkuu -21 oli pienen pieni flunssa ja n vuosi sitten ihan perusflunssa, nukuin paljon.
Jos jompikumpi noista oli, niin sitten oli. Vuosi sitten tein 1 testin, joka oli negatiivinen. 0 rok.
Viisi rokotetta. Töissä altistun joka viikko koronalle. Sairastuin ensimmäisen kerran vasta pari kuukautta sitten.