Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, mitä teette yksin kesälomalla?

Vierailija
23.04.2023 |

Onko kivaa vai ei?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tulee juotua. Niin paljon mukavampaa ottaa aurinkoa ja grillailla pikku pöhnässä. Illalla sit yökerhoihin tai ehkä maksullisiin, riippuu päivästä.

Kantsii mennä ja tehdä. Elämä lyhyt. Voishan sitä elää päihteettä ja kattoa Netflixiä kunnes 85v iässä kupsahtaa telkkarin ääreen. Ei mun juttu.

Vierailija
2/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tulee juotua. Niin paljon mukavampaa ottaa aurinkoa ja grillailla pikku pöhnässä. Illalla sit yökerhoihin tai ehkä maksullisiin, riippuu päivästä.

Kantsii mennä ja tehdä. Elämä lyhyt. Voishan sitä elää päihteettä ja kattoa Netflixiä kunnes 85v iässä kupsahtaa telkkarin ääreen. Ei mun juttu.

Käyn jollain päiväreissuilla. Mutta on se pidemmän päälle aika tylsää keksiä noita ja mennä yksin. Ja kalliimpaakin kun kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan ympäri Italiaa. On hauskaa! 

Vierailija
4/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa. Yleensä ensimmäiset päivät menee ihan nukkuessa. ja sitten lähden kiertään Ruotsia. Myös tanskassa ja Norjassa olen käynyt. mutta vielä Ruotsistakin löytyy mielenkiineoisia paikkoja, vaikka jo 15 vuotta lähes joka kesä siellä olen käynyt. Aikakin menee vuosi vuodelta nopeammin, että kesälomakin vaan on ohi ja hädin tuskin edes ton ruotsin matkan ehtii järjestää. Olen tietenkin Suomeekin kiertäny, mutta sitä pystyy tekeen ihan viikonloppujen aikanakin. Menen joko julkisilla tai omalla autolla. Siinä voi samalla selvitellä omia ajatuksiaan ja on vapaus mennä. Ei tämä yksinolo ole mitään niin kamalaa, vaikka moni niin kuvittelee. Mutta se idea täytyy vaan löytää. Mullakin meni monta kesää hukkaan, kun luulin ettei mitään voi yksin tehdä ja tein vaan ympäri vuoden töitä.

Jero Puro’s albums | Flickr

Vierailija
5/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ja vietän aikani koirieni sekä muiden lemmikkieni kanssa erityisen paljon :) on mukavaa

Vierailija
6/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan ympäri Italiaa. On hauskaa! 

Ensin valtio antaa meidän rahat sinne ja sitten kansalainen. Miten meni noin niinku omasta mielestä?

Vierailija
7/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yleensä jonkun ulkomaanreissun ja lisäksi matkailen kotimaassa, sukulaisia on kiva nähdä lomilla kun ei yleensä kovin usein päästä pitkien välimatkojen takia näkemään. Kivaa on aina ollut.

Vierailija
8/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen yleensä jonkun ulkomaanreissun ja lisäksi matkailen kotimaassa, sukulaisia on kiva nähdä lomilla kun ei yleensä kovin usein päästä pitkien välimatkojen takia näkemään. Kivaa on aina ollut.

Eihän sukulaisten tapaaminen ole yksinäistä toimintaa.

Vierailija
9/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirtän itseni.

Älä hirtä 💚

Vierailija
10/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirtän itseni.

Älä tee itsellesi mitään pahaa.

Olet tärkeä tyyppi. Elämä voi muuttua valoisammaksi.

Vierailija
11/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tavallaan ei ainakaan koko aikaa. Mutta yksin minä Suomea kiertelen silloinkin.

Vierailija
12/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jossain reissussa, muuten viihdyn loppuloman kotona. 

Vierailija
13/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksinäinen voi joskus sukulaisia tavata. Ei kai yksinäisyys tarkoita, että ollaan yksinäisia joka ikinen hetki. Olen yksinäinen, mutta tapaan sukulaisia kerran vuodessa. 

Vierailija
14/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilen Suomessa ja teen jonkun ulkomaan matkan. Olis kiva jos ois vaikka hellu mutta kun ei oo nii teen kivoja juttuja yksin

Vierailija
15/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilen.

Vierailija
16/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja kalastan mökillä. Muuta en juuri jaksa tehdä.

Vierailija
17/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraan mökin ja pistän Tinderin tulille

Vierailija
18/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirtän itseni.

Älä tee itsellesi mitään pahaa.

Olet tärkeä tyyppi. Elämä voi muuttua valoisammaksi.

Jos olisin tärkeä, minulla olisi edes 1 kaveri. Nyt ei ole ketään. Eikä ole ollutkaan kuin hyväksikäyttäjiä.

Elämä ei ole muuttunut valpisammalsi, päin vastoin. Olen tullut jo vanhaksi enkä jaksa enää uskoa parempaa.

Vierailija
19/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä

Vierailija
20/52 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä

Teet työnantajalla ilmaista työtä kesälomallasi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän