Oletko sairastanut koronan useasti?
Mulla oli vajaa vuosi sitten ja nyt taas uudelleen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Itse tauti meni ohi viikossa, mutta jätti hengenahdistuksen, jota kesti kolmisen kuukautta.
Kerrotko ikäsi ja sukupuolesi?
Nainen 55v. Olen liikkuva hyväkuntoinen ihminen ja melkein ainoa liikuntamuoto on kävely/ lenkkeily.
Sama kuin ap:lla. Vuosi sitten eka ja tänään tein positiivisen testin toisesta. Kuume on ollut tässä ainakin kovempi mutta muista oireista vielä vähän vaikea sanoa. Makuuasennossa mennyt päivä.
Neljä tai viisi kertaa. Saan sen aina töistä, olen opettaja.
Kolme kertaa
toinen ja kolmas kertaa erittäin lievänä
olisin sairastanut ne tietämättäni, mutta testasin koska kuulin että olin altistunut...
neljästi rokotettu olen
2 kertaa ainakin. Loppusyksyn jälkeen en ole enää testaillut, kun suositus kotitesteistä poistui.
En kertaakaan. Ei mieskään. 5 rokotusta molemmilla. Ei ole ollut flunssaakaan kummallakaan viiteen vuoteen. Stadissa asutaan.
Kaksi kertaa. Viime vuoden helmikuussa, jolloin selvisin lievällä nuhalla ja nyt maaliskuussa toisen kerran sairastin. Olin viikon ihan kanttuvei ja väsymys on edelleen. Tarttui myös kaikkiin perheenjäseniin. Kolme rokotusta on.
En tiedä. Onhan tuossa flunssia ollut mutta ainuttakaan koronatestiä en ole tehnyt.
Viime vuosina pari flunssaa ollut. En testannut minkä numeroista covidia oli, mitä väliä?