Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias, eikä silmieni alla ole ollenkaan juonteita

Vierailija
23.04.2023 |

Täysin sileät.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 60 ja on.

Poltan ja käytän huumeita.

Vierailija
22/28 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vasta päälle nelikymppisenä silmien alle pieniä juonteita, ja nekin näkyy vain hymyillessä.

Noinhan se lihavalla yleensä on.

Just päinvastoin, laihoilla enemmän ryppyjä.

Olen laiha, rypytön 48 v. En käytä silmänympärysvoidettakaan, turhaa venyttelyä. Meikannut olen aina, vesiliukoisin neikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhenee yksilöllisesti. Jollain tulee ryppyjä ja jollain alkaa naama valua. 30-vuotiaana ei yleensä vielä mitään tapahdu. Lähempänä 40 alat huomata vanhentuneesi. 

Vierailija
24/28 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli pienet juonteet silmien alle 57v:nä. 30 vuotiaana luultiin teiniksi.

Vierailija
25/28 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne oli jo ihan 12-vuotiaasta saakka tai varmaan aiemminkin, mutta silloin aloin kiinnittämään niihin huomiota. Joku geenijuttu kai. Ensimmäiset oikeat rypyt tulivat siinä 25-30 vuoden iässä. En käytä alkoa enkä viihdy auringossa. Rypyistäni huolimatta olen kyennyt nauttimaan elämästä. :)

Vierailija
26/28 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut, miten voisi olla täysin sileä. Mulle oli jo lapsena rypyt silmissä. En kerta kaikkiaan ymmärrä, miten voisi olla täysin sileä iho. Ehkä se sitten vähän riippuu silmien/kasvojen muodostakin. Katsoin, niin mun 6-vuotiaalla lapsellakin on juonteet silmien alla. Varmaan ollut vauvasta asti.

Vierailija
27/28 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/28 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, ei kolmekymppisellä ole ryppyjä. Muistaakseni sen ikäisenä oli niin paljon elämässä, etten joutanut itseäni peilistä tuijottelemaan. Eli, puuttuuko sulta jotain sellaista, mitä sinulla pitäisi olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi