Ajatteletko seksiä ekoilla treffeillä?
Kommentit (39)
käyn aina naapurin tai exän luona kunnes uusi treffikumppani heruttaa
Outo kysymys. Kuka yleensäkään lähtee edes ensimmäisille treffeille, jos ei pidä treffattavaa millään lailla varteenotettavana seksikumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Jo ennen ekoja treffejä!
Näinpä. Itsekin laittaudun treffeille sillä mielin, että j o s päädymme johonkin panemaan, niin olen siihen valmis. Käyn suihkussa, ajelen karvastoni jne.
Eihän niitä treffejä edes tulisi, ellen olisi sillä mielellä miehestä kiinnostunut, ainakin orastavasti. Tietty nyt joku Tinder-deitti on eri asia, kun ei olla nähty kuin kuvissa ja nehän voi vääristellä totuutta paljonkin. EIkä naisena tiedä, mikä hullu se deittikumppani edes on, joten ihan pystymetsästä ja häntä ollenkaan tuntematta en mukaan miihinkään lähde.
Näin +40v-ikäisenä seksi tietysti on päällimmäisenä mielessä, kun lähden deiteille uuden ihmisen kanssa. Ei siis varsinaisesti suorituksena, vaan ajatuksena, että haluaisinko ylipäätään mennä sänkyyn nyt ekaa kertaa livenä nähdyn deittikumppanin kanssa. Joskus ilta voi päättyä vällyjen väliin, tai sitten ei, sillä eikat näihin asioihin enää keski-iässä mitään "sääntöjä" ole. Jos siltä tuntuu, niin en todellakaan jarruttele!
No sanotaanko näin että jos sekai ei edes käy mielessä niin lienen treffeillä väärän henkilön kanssa. Tämä ei tarkoita sitä että ne ekat treffit johtaisivat seksiin mutta en deittaile ihmisiä jotka eivät herätä minussa himoja.
En suoranaisesti ajattele seksiä. Paljon enemmän kyllä sitä, että onko toinen mieleen, haluisinko viettää hänen kanssaan aikaa, tunneko jonkinlaista vetoa, onko yhteisiä asioita, onko toinen yhtään mielenkiintoinen. Monet on jo lähtökohtaisesti niin eri planeetoilta, että ei ole mitään saumaa.
Jos ei yhtään haluta syystä tai toisesta, miksi tavata toiste?
Jos kolahtaa, otan suihin jo ensitreffeillä vaikkapa baarin vessassa tai autossa. Siinä pääsee tutkimaan varustuksen. Panolle pääsee vain jos sekä kolahtaa että omaa katkarapua isommat vehkeet. N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ennen oekoja treffejä!
Näinpä. Itsekin laittaudun treffeille sillä mielin, että j o s päädymme johonkin panemaan, niin olen siihen valmis. Käyn suihkussa, ajelen karvastoni jne.
Eihän niitä treffejä edes tulisi, ellen olisi sillä mielellä miehestä kiinnostunut, ainakin orastavasti. Tietty nyt joku Tinder-deitti on eri asia, kun ei olla nähty kuin kuvissa ja nehän voi vääristellä totuutta paljonkin. EIkä naisena tiedä, mikä hullu se deittikumppani edes on, joten ihan pystymetsästä ja häntä ollenkaan tuntematta en mukaan miihinkään lähde.
Miehenkin on hyvä varustautua etukäteen ja laittaa kumi päälle jo kotona. Ei tarvi sitten ruveta räpeltään, jos seksiä tulee. Ei tosin kannata hirveesti olutta litkiä, ettei tarvi kusella käydä.
Onko muuta syytä deittailla kuin seksi? Rahaa ja yhteiskunnallista asemaako joku hakee? Vai taloudenhoitajaa ja vanhuuden turvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ennen oekoja treffejä!
Miehenkin on hyvä varustautua etukäteen ja laittaa kumi päälle jo kotona. Ei tarvi sitten ruveta räpeltään, jos seksiä tulee. Ei tosin kannata hirveesti olutta litkiä, ettei tarvi kusella käydä.
Kumiin voi myös kusta kerran tai pari. Puolen litran pötkylä lahkeessa vain parantaa tunnelmaa.
Tietenkin. Ja pyrin myös aina harrastamaan seksiä ekoilla treffeillä. Jos nainen ei ole erityisen viehättävä, tokia treffejä ei tule, jos ekoilla ei harrastettu seksiä. Huippuviehättävän naisen kanssa voin käydä jopa kahdet seksittömät treffit. Mutta jos kolmansilla ei ole seksiä, niin neljänsiä ei tule.
jep muistuu mieleen suoli 24 naiset. katselin kuvaa ja nainen kirjoittelee että seksin vonkaajat ei kiinosta, heittelin viestiä pitkin viikkoa ja sit tuli vklp perjantai ja ei viestejä. no lauantaina menin paikalliseen kapakkiin j ennen valomerkkiä sinne saapui muutama nainen kunnon känni päällä ja tunnistin samaksi jonka kanssa olin kirjoitellut. no ei kun lyyliä tanssilattialle ja kieltä korvaan, aamulla heräsin sen vierestä, oli aika isot rinnnat ja turpea toosa. eli se siitä ei seksin vonkaajat kiinnosta jutusta.
ai niin sit maanantaina kirjoittelin sille että kun et pidellyt aktiivista yhteyttä katson että tiemme ei kohtaa. meinaan muija ei tiennyt että se olin minä jonka kanssa kirjoitteli. heh
no tosi asiassa taisin käydä vielä viikon pari laskemassa nesua siihen muijaan
Ei tuohon ole mitään kaavaa, riippuu ihan täysin tilanteesta ja henkilöstä. Jonkun kanssa seksiä heti, jonkun kanssa kolmannella tapaamisella ja jonkun kanssa ei missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
jep muistuu mieleen suoli 24 naiset. katselin kuvaa ja nainen kirjoittelee että seksin vonkaajat ei kiinosta, heittelin viestiä pitkin viikkoa ja sit tuli vklp perjantai ja ei viestejä. no lauantaina menin paikalliseen kapakkiin j ennen valomerkkiä sinne saapui muutama nainen kunnon känni päällä ja tunnistin samaksi jonka kanssa olin kirjoitellut. no ei kun lyyliä tanssilattialle ja kieltä korvaan, aamulla heräsin sen vierestä, oli aika isot rinnnat ja turpea toosa. eli se siitä ei seksin vonkaajat kiinnosta jutusta.
ai niin sit maanantaina kirjoittelin sille että kun et pidellyt aktiivista yhteyttä katson että tiemme ei kohtaa. meinaan muija ei tiennyt että se olin minä jonka kanssa kirjoitteli. heh
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Himot ne on femakollakin. Prinssiä odotellessa kelpaa tavalliset kapakkapulliaisetkin.
Ei minusta kannattaisi nähdä turhaa vaivaa ko.moisen asian vuoksi etenkin kun nainen itse ei osaisi edes kunnolla vielä mitään seksin esileikkejä eikä saatikka masturboida. Ehkä kannattaisi unohtaa treffit silloin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Himot ne on femakollakin. Prinssiä odotellessa kelpaa tavalliset kapakkapulliaisetkin.
Kirjoittelu on eri asia kuin silmästä silmään kohtaaminen.
Jos tyyppi kolahtaa, ajattelen sitä alitajuisesti välittömästi. Muutenhan hän ei edes kiinnostaisi minua.
Mutta en siis välttämäti anna seksiä ekoilla treffeillä (siitä huolimatta, että kemiat kohtaavat). Ensin pitää vähän tutustua.
N