siis mä olen ihastunut tuohon juha valjakkalaan kunhan jää kiinni meinaan kirjoittaa hänelle =)
Kommentit (15)
Vierailija:
Ja etuna on se, että jos haluut mennä tapaamaan sitä, pääset matkustamaan Tanskaan. Näät samalla vähän muailmoo.
Kynä sauhuamaan! Minusta se on vastenmielisen näköinen. Peittää epävarmuuttaan ylikarskilla käytöksellä.
Juha Valjakkala (nyk. Nikita Fouganthine) saatiin kiinni Helsingin Maunulassa. Tiedon on varmistanut sekä Rikosseuraamusvirasto että keskusrikospoliisi.
Mutta onhan näitä naisia oikeastikin. En kyllä itse ikinä kehtais tunnustaa. Vähän sama, kuin tunnustais julkisesti että on seksuaalisia ja muita miehiin liittyviä ongelmia ja paljon.
mutta nyt kyllä kirjoitan hänelle =)
ap
Surullista, mutta totta. Etenkin jos naisella on perhe/lapsia. Ei voi ymmärtää, ei. Sairautta on monenlaista.
kolmoismurhaajalle. Sekö se kiksi on, että saa pelätä että joku tulee yöllä sisään ovenraamit kaulassa? Vai harrastaako noi naiset päiväunia siitä, että ne muuttaa ne miehet rakkaudellaan?
Mutta totta tosiaan, että kyllä rikollisille satelee kirjeitä naisilta.
Kai siinä naisihminen naiivisti ajattelee jotenkin näin " mies poloinen, elämä on kohdellut kaltoin, eikä KUKAAN ole KOSKAAN rakastanut ja hellinyt oikeasti. Ei ihmekään, että tuolla lailla reagoi(tekee rikoksia siis) kun ei ole koskaan saanut tuntea rakkautta ja huolenpitoa. Minäpä annan hänelle rakkautta ja hellyyttä....minun käsissäni hänestä tulee tyytyväinen, onnellinen nallekarhumies"
Rikollisille kirjoittajatkin ovat apua tarvitsevia. Jollakin tavalla itsekin elämän kolhimia.
Ja etuna on se, että jos haluut mennä tapaamaan sitä, pääset matkustamaan Tanskaan. Näät samalla vähän muailmoo.
Vierailija:
Mutta totta tosiaan, että kyllä rikollisille satelee kirjeitä naisilta.
Kai siinä naisihminen naiivisti ajattelee jotenkin näin " mies poloinen, elämä on kohdellut kaltoin, eikä KUKAAN ole KOSKAAN rakastanut ja hellinyt oikeasti. Ei ihmekään, että tuolla lailla reagoi(tekee rikoksia siis) kun ei ole koskaan saanut tuntea rakkautta ja huolenpitoa. Minäpä annan hänelle rakkautta ja hellyyttä....minun käsissäni hänestä tulee tyytyväinen, onnellinen nallekarhumies"
Rikollisille kirjoittajatkin ovat apua tarvitsevia. Jollakin tavalla itsekin elämän kolhimia.
Vai onko Nikita jossain maassa miehen nimi?
kirjoitti ystävänikin steen christensenille ja sai vastauksiakin!!
Vierailija: