Lue keskustelun säännöt.
Kunto+ tilaajalahjan toimituksesta?
02.11.2006 |
Onko muille tullut se sykemittari ajallaan. Ilmeisesti laskun maksamisesta kk päästä pitäs toimittaa. Muistin vain juuri, että aikaa on kulunut jo yli kuukausi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla