Lue keskustelun säännöt.
Perjantai-iltaisin kuuden aikaan mitä teillä tehdään? Oletteko kaupassa,
30.11.2006 |
siivoatteko vai onko kaikki tehty torstaina jo niin valmiiksi,, että perjantaina saatte rentoutua ja olla.
Kommentit (3)
joten siellä ollaan, jos suinkin ehditään, muutoin ollaan ehkä lenkkeilemässä tai siivoillaan, joskus venähtää pitkäksi :) Kaupassa ei käydä perjantaisin, kun puoli Suomea tuntuu silloin valuvan samaan markettiin, ja siivoillaan yleensä päiväsaikaan, perjantaina tai lauantaina, tai milloin ehditään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pelaillaan tai muuten vaan löhöillään. niinä perjantaina kun pienempi on isällään ollaan isomman kanssa usein leffassa, pitsalla tai muuten humputtelemassa... =)
ja valmistaudun henkisesti tulevaan yövuoroon...