Onko se laihuus tosiaan kaikkein tärkeintä kumppanissa
Vielä keski-iässäkin? Kun odotettavissa on kaikenlaista kremppaa ja ongelmaa mahdollisesti muutenkin?
Mutta kunhan on laiha, vaikka sitten pyörätuolissa.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani mutta en koe reheviä naisia seksuaalisesti viihdyttävinä, joten siltä kantilta asia on todellakin niin. Jos parisuhteessa ei enää petipuuhia ole vaan mennään kaverisuhteella niin eipä tuolla varmaan ole enää merkitystä tiettyyn rajaan.
No jos ollaan tuolla 50+ niin eikö se tule mieleen että itselle voi tulla sitä potenssiongelmaa, ja sitten kumppani lähtee.
Tai kun tukka lähtee jne.Itsellä tosiaan kumppanilla aliravitsemuksen aiheuttama osteoporoosi ja ehkä muutakin terveysongelmaa, alkavaa parkinsoniakin mahdollisesti, mutta eipä muuta kuin naisen pitää olla täydellinen. Eli nähtävästi laiha.
Hitto jos laihtuisin, niin saisin ja etsisin minäkin sitten paremman.
Kohta on varmaan luita rikki siihen malliin että tuskin paljon kiihottaa, ja mitä sillä lantionsa murtaneella miehellä sängyssä tekee?Mutta eipä siinä, jatkakoon valitsemallaan tiellä. Mutta eipä tainnut rakkaudesta olla kyse tällä miehellä.
Kuulostat nyt vähän siltä, että katkarana kidut tuossa hoitosuhteessa mutta selittelet itsellesi että kaikki pitää rakkauden takia kestää ja se on hyvä juttu koska se on rakkautta.
Eron jälkeen en halua uutta puolisoa. Olen ruma ja läski. Parempi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö hoikkien keski-ikäisten nyt lihottaa, vai mihin pyrit?
Häh? 👀 outoa tulkintaa.
Vastaus kysymykseen: On.
Sen jälkeen katsotaan muut edellytykset. Vähän nälkiintyneen näköinen on paras.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ylipaino kaiketi ole terveellistä.
Selvä. Miksi miehistä sitten PERÄTI 72% ON YLIPAINOISIA!!!!! Mitä ihmettelen kovasti, koska miehillä on suurempi lihasmassa ja koko, joten pitää mättää TOOOSI PALJON, ETTÄ TULEE LÄSKIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet läski, niin otat miehen, joka tykkää läskeistä.
Jos olet laiha, niin otat miehen, joka tykkää laihoista.
Simple as that.
Näin on. 1 -2 % tykkää läskeistä. 99-98 % tykkää hoikista / laihoista, mutta osa tyytyy ottamaan pulleamman, kun ei saa hoikkaa.
Ja minä taas tilaan herkkuja kotiinkuljetuksella, BMI 21.