Onko se laihuus tosiaan kaikkein tärkeintä kumppanissa
Vielä keski-iässäkin? Kun odotettavissa on kaikenlaista kremppaa ja ongelmaa mahdollisesti muutenkin?
Mutta kunhan on laiha, vaikka sitten pyörätuolissa.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietinmie kirjoitti:
Minusta nainen saa olla 50-90 kg, 145-172 cm, kunhan on myös lihaksia ja muhkea treenattu peppu ja sievä naama. Sellainen miss Peggya kasvoiltaan muistuttava ei vaan sytytä.
Mut kyllä mulle kelpaisi kiva 100 kg nainenkin tai 180cm pitkä, jos luonne, pilke silmissä ja ulkonäkö kokonaisuudessaan saisi viehättymään ja tunne olisi molemmin puolin en. Oikein laihaa, lattapeppuista ja lihaksetonta en osaa sen sijaan kuvitella kainaloon.
Tajuatko, että 50kg painavalla naisella ei voi olla juurikaan lihaksia saati peppua? Lihakset painaa jotakin.
No, jos se nainen on 145 cm ja 50 kg, niin kyllä voi olla lihaksia hyvin!
8 vuotias lapsi tuo on eikä nainen.
Aika isokokoinen tokaluokkalaiseksi.
Ihan tavallinen jos aikoo normi mittaiseksi kasvaa.
Ilmeisesti on, kun ei ap pläskiä huoli itsekään? Kyllähän nyt aina pläski pläskille kelpaa ja jos ei niin sitten jääpi pläski yksin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö hoikkien keski-ikäisten nyt lihottaa, vai mihin pyrit?
Kannattanee harjoittaa lukemista enemmän, jotta sen sisäistäminen ei olisi niin vaikeaa.
Kun nyt ulkonäkö on pelkästään esillä, niin kyllä se latino-tyylinen pyöreä pylly on se tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensopivat, eli terveelliset, elämäntavat on mulla aikalailla listan kärjessä. Olisi kamala katsoa toisen tuhoavan itseään hitaasti, kivempi sellaisen kanssa joka pyrkii kehittämään itseään.
Sama täällä, terveellistä ruokaa pitää syödä, en jaksaisi katsella jotain miestä joka haisisi pikaruoalle, pizzalle, juustolle, alkoholille, kärytetylle lihalle tai mussuttaisi karkkia tv:n ääressä ja irvistelisi kasviksille. Arvostaisin miestä joka kehittää liikuntataitojaan jossain vaativassa lajissa useana päivänä viikossa, esim. jotain itsepuolustuslajia. Itsekin kehitän tanssitaitojani useamman tunnin joka päivä.
N 91 kg
Oletko sinä se jäätanssijanainen siitä mainoksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietinmie kirjoitti:
Minusta nainen saa olla 50-90 kg, 145-172 cm, kunhan on myös lihaksia ja muhkea treenattu peppu ja sievä naama. Sellainen miss Peggya kasvoiltaan muistuttava ei vaan sytytä.
Mut kyllä mulle kelpaisi kiva 100 kg nainenkin tai 180cm pitkä, jos luonne, pilke silmissä ja ulkonäkö kokonaisuudessaan saisi viehättymään ja tunne olisi molemmin puolin en. Oikein laihaa, lattapeppuista ja lihaksetonta en osaa sen sijaan kuvitella kainaloon.
Tajuatko, että 50kg painavalla naisella ei voi olla juurikaan lihaksia saati peppua? Lihakset painaa jotakin.
No, jos se nainen on 145 cm ja 50 kg, niin kyllä voi olla lihaksia hyvin!
8 vuotias lapsi tuo on eikä nainen.
Minä olen. 149 cm siro nainen, vaatekoko 34-36, tosin isot rinnat myös, ja pyöreä peppu. Kyllä meitä aikuisia naisia on myös Petite kokoisia.
Kyllä sellaiset hieman ylipainoisetkin näyttää jo hyvältä sen jälkeen, kun on ollut tekemisissä aivan sairaalloisen lihavan kanssa. Tubekin minulle nyt jostain syystä alkanut näyttämään jotain weight loss videoita ja niissä lähes kaikissa lähtötilanne ei edes näytä niin pahalta silmääni.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet läski, niin otat miehen, joka tykkää läskeistä.
Jos olet laiha, niin otat miehen, joka tykkää laihoista.
Simple as that.
Mistä näitä miehiä voi ottaa, kuin maitopurkkia kaupasta?
T. Ikisinkku
Olen pahoillani mutta en koe reheviä naisia seksuaalisesti viihdyttävinä, joten siltä kantilta asia on todellakin niin. Jos parisuhteessa ei enää petipuuhia ole vaan mennään kaverisuhteella niin eipä tuolla varmaan ole enää merkitystä tiettyyn rajaan.
EI, se mitä tarinaa tulee korvien välistä on alkanut olemaan ratkaisevampi. mitä oma hyväisempi sen kauempaa kierrän. m
Ei. En odota että mies on laiha. Kaksikymppisenä miehen piti olla muka hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani mutta en koe reheviä naisia seksuaalisesti viihdyttävinä, joten siltä kantilta asia on todellakin niin. Jos parisuhteessa ei enää petipuuhia ole vaan mennään kaverisuhteella niin eipä tuolla varmaan ole enää merkitystä tiettyyn rajaan.
No jos ollaan tuolla 50+ niin eikö se tule mieleen että itselle voi tulla sitä potenssiongelmaa, ja sitten kumppani lähtee.
Tai kun tukka lähtee jne.
Itsellä tosiaan kumppanilla aliravitsemuksen aiheuttama osteoporoosi ja ehkä muutakin terveysongelmaa, alkavaa parkinsoniakin mahdollisesti, mutta eipä muuta kuin naisen pitää olla täydellinen. Eli nähtävästi laiha.
Hitto jos laihtuisin, niin saisin ja etsisin minäkin sitten paremman.
Kohta on varmaan luita rikki siihen malliin että tuskin paljon kiihottaa, ja mitä sillä lantionsa murtaneella miehellä sängyssä tekee?
Mutta eipä siinä, jatkakoon valitsemallaan tiellä. Mutta eipä tainnut rakkaudesta olla kyse tällä miehellä.
Tärkein kriteeri on, että rakastun kumppaniini. Tässä auttaa, jos toisen seurassa viihtyy ja koen toisen viehettäväksi sekä kiinnostavaksi. Lisäksi tärkeää on, että toinen rakastuu minuun, viihtyy seurassani, kokee minut viehettäväksi sekä kiinnostavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö hoikkien keski-ikäisten nyt lihottaa, vai mihin pyrit?
Pitäisi koska hoikkuus on pinnallisuutta ja avioliitossa tarvitaan syvällisyyttä. Lihava aviopari on syvällinen.
Vierailija kirjoitti:
On!
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ollaan tuolla 50+ niin eikö se tule mieleen että itselle voi tulla sitä potenssiongelmaa, ja sitten kumppani lähtee.
Tai kun tukka lähtee jne.Itsellä tosiaan kumppanilla aliravitsemuksen aiheuttama osteoporoosi ja ehkä muutakin terveysongelmaa, alkavaa parkinsoniakin mahdollisesti, mutta eipä muuta kuin naisen pitää olla täydellinen. Eli nähtävästi laiha.
Hitto jos laihtuisin, niin saisin ja etsisin minäkin sitten paremman.
Kohta on varmaan luita rikki siihen malliin että tuskin paljon kiihottaa, ja mitä sillä lantionsa murtaneella miehellä sängyssä tekee?Mutta eipä siinä, jatkakoon valitsemallaan tiellä. Mutta eipä tainnut rakkaudesta olla kyse tällä miehellä.
Hohhoijaa taas tätä. Tuskin olisit ukkoon rakastunut jos se olisi jo valmiiksi ollut noin vaivainen. Ensin pitää olla hoikka ja kaikki tip top että rakastutaan ja sitten voi läskistyä ja tulla vaivat.
Minä odotan aina kauhulla esim nää burgerimiehet, onko uutisissa sydänkohtausta.. Yhden jakson pystyin katsomaan, muita en. Ihan oman mielenterveyteni vuoksi normaalivartaloinen mies on hyvä, en pystyis katsomaan miestä joka on 7-8kk raskaana.. Huh. Se asuntokauppa mainoksen mieskin, herrajee, saa jännätä milloin napit lentelee.. Suurella osalla vielä hengitys vinkuu tai on ahtaalla, sen kuulee kyllä, siinä on jo tosi kyseessä.
Olen ollut obeesi BMI 35 sairauksien jälkeen mutta en ole ikinä tilannut herkkuja kotiinkuljetuksella.