Onko se laihuus tosiaan kaikkein tärkeintä kumppanissa
Vielä keski-iässäkin? Kun odotettavissa on kaikenlaista kremppaa ja ongelmaa mahdollisesti muutenkin?
Mutta kunhan on laiha, vaikka sitten pyörätuolissa.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Tosimies 40V kirjoitti:
Ei oo laihuus tärkeintä, vaan sisäinen ihminen. Että on arvot kunnossa, luonne sopiva ja ihmisenä sivistynyt mm hygieniä asioissa ja kodin hoidossa. Ei se haittaa vaikka olisi 20 kg ylimääräistä. Lihavakin voi olla iloinen, positiivinen, reipas ja pystyvä tekemään ja harrastamaan.
Tämä! Ja ylipaino on paljon helpompi asia kuin huono luonne tai muut sisäiset ongelmat. Luulen, että liian pinnalliset välittää painosta neuroottisen paljon.
Milloinkas siitä painosta saisi aiheellisesti älähtää, kun sitä on 30kg liikaa, 40kg? Romanttisessa kanssakäymisessä kun vaaditaan kuitenkin myös useimmiten sitä fyysistä vetovoimaa, eikä kaikki nyt vaan ulkoisesti syty kaikista. Paitsi ehkä jotkut aseksuaalit joille ei ne seksiasiat ole muutenkaan tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskin ja laihan välille mahtuu kuule normaalipainoinen ja hoikka. Ylipainoisuus on riski omalle terveydellesi ja näköjään harmillinen turn off miesmarkkinoilla, joten mikset pudottaisi pari kiloa? Ei tarttisi valittaa ja uhriutua noin.
En suostu uskomaan että pari kiloa tai kymmenenkään on vielä erityinen riski terveydelle. Uskoisin pahempaa olevan tämän kontrolloivan kumppanin oman alipainon ja aliravitsemuksesta johtuvan luukadon.
Eli olet pelkkä trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka odottaa mahdollista kremppaa ja vaivoja, ihan kuin se olisi joku automaatio? Se ylipaino altistaa kaiken maailman vaivoille.
Ylipaino on riski mutta ei aiheuta kaikille. Riippuu myös ylipainon määrästä.
Työkaveri on huomattavan ylipainoinen ja kärsii jalkavaivoista, lisäksi valittelee myös mielestään liian suurista rinnoista ja miten haluaisi rintojenpienennykseen, eikä tunnu ymmärtävän että mistä ne ongelmat johtuu.
Niin, miten siinä hienovaraisesti toiselle ilmaisee että öhömm jos vähän painoa pudottaisit niin auttaisi paljon, ilman että tulee joku raivojärkytys ja sitten varmaan ahmitaan masennuksissaan vaan lisää.
Mietinmie kirjoitti:
Minusta nainen saa olla 50-90 kg, 145-172 cm, kunhan on myös lihaksia ja muhkea treenattu peppu ja sievä naama. Sellainen miss Peggya kasvoiltaan muistuttava ei vaan sytytä.
Mut kyllä mulle kelpaisi kiva 100 kg nainenkin tai 180cm pitkä, jos luonne, pilke silmissä ja ulkonäkö kokonaisuudessaan saisi viehättymään ja tunne olisi molemmin puolin en. Oikein laihaa, lattapeppuista ja lihaksetonta en osaa sen sijaan kuvitella kainaloon.
Pitääkö myös hengittää vai voidaanko siitäkin neuvotella?
Ihminen pariutuu kaltaisensa kanssa. Jos katsotte aviopereja vähän tarkemmin, niin huomaatte heidän muistuttavan toisiaan ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimies 40V kirjoitti:
Ei oo laihuus tärkeintä, vaan sisäinen ihminen. Että on arvot kunnossa, luonne sopiva ja ihmisenä sivistynyt mm hygieniä asioissa ja kodin hoidossa. Ei se haittaa vaikka olisi 20 kg ylimääräistä. Lihavakin voi olla iloinen, positiivinen, reipas ja pystyvä tekemään ja harrastamaan.
Tämä! Ja ylipaino on paljon helpompi asia kuin huono luonne tai muut sisäiset ongelmat. Luulen, että liian pinnalliset välittää painosta neuroottisen paljon.
Milloinkas siitä painosta saisi aiheellisesti älähtää, kun sitä on 30kg liikaa, 40kg? Romanttisessa kanssakäymisessä kun vaaditaan kuitenkin myös useimmiten sitä fyysistä vetovoimaa, eikä kaikki nyt vaan ulkoisesti syty kaikista. Paitsi ehkä jotkut aseksuaalit joille ei ne seksiasiat ole muutenkaan tärkeitä.
Niin, kaverina ja kämppiksenähän sillä ulkomuodolla ei olekaan niin suurta merkitystä, mutta jos seksiäkin pitäisi harrastaa niin olisihan se ihan asiaankuuluvaa että toinen kiihottaa ulkoisestikin. Toki moni mieshän tykkää myös rehevämmistäkin naisista, mutta toiset sitten taas ei.
Sikaihana Sirpa on todella ihana olento, koska se on emakko. Mutta ihmisnaisissa arvostan laihuutta, sillä lihavuus heissä vie kaikki himot. En voi luonnolleni mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pariutuu kaltaisensa kanssa. Jos katsotte aviopereja vähän tarkemmin, niin huomaatte heidän muistuttavan toisiaan ulkoisesti.
Tuon voi todeta jo aiempien vuosisatojen perhemuotokuvista. Periytyneet ihastumisgeenit ohjaavat samankaltaisuuteen. Siksi on syntynyt eri etnisiä ihmispopulaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o mun mies on 196 cm/80 kg, minä 166 cm/72 kg. Ollaan melkein kaksosia. Yhdessä nyt 18 vuotta.
Nämä ke-ho-po-si-tii-vi-set ovat kummallisen negatiivisia. Aina itkemässä, kun eivät ole hoikkia/normaalipainoisia. Hmmmm, mistähän se johtuu?...
Koominen tää ketju. Naiset ovat kaikista nirsoimpia siihen millainen partneri pitää olla.
Lopulta saatte miehen, josta on jo kysyntää ja pimperon jälkeen mies jo muualla.
Mitäs oot läski, nih. Valaat ei ole kuuminta hottia paitsi joillekkin joilla on läski fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Koominen tää ketju. Naiset ovat kaikista nirsoimpia siihen millainen partneri pitää olla.
Lopulta saatte miehen, josta on jo kysyntää ja pimperon jälkeen mies jo muualla.
Johan oli "ihan vain pikkuisen" aiheen vierestä. Ei meidän hoikkien ja kauniiden naisten tarvitse pillittää, kuinka mies on yllättäen kadonnut. Ei katoa! Tosin siitä maailmastahan sinä et ru-ma-na miehenä tietenkään tiedä mitään.
En minä pane mitään lihavaa naista vaikka itse olen lihava. Ei vaan lihavat naiset kiinnosta. Minulla on melko normaali vartaloinen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ke-ho-po-si-tii-vi-set ovat kummallisen negatiivisia. Aina itkemässä, kun eivät ole hoikkia/normaalipainoisia. Hmmmm, mistähän se johtuu?...
Eivät he itke siitä kun ovat ylipainoisia, vaan siitä kun eivät ylipainoisina kelpaa normaalipainoisille. Normaalipainoiset on pinnallisia kakkapäitä kun eivät heitä huoli, vaikkeivät itsekään selvästi huoli kaltaistaan.
Kun odotettavissa on kaikenlaista kremppaa ja ongelmaa mahdollisesti muutenkin niin liikkuminen ja normaalipainossa pysyminen on keski-ikäisellä yksi parhaista keinoista ehkäistä noita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Yhteensopivat, eli terveelliset, elämäntavat on mulla aikalailla listan kärjessä. Olisi kamala katsoa toisen tuhoavan itseään hitaasti, kivempi sellaisen kanssa joka pyrkii kehittämään itseään.
Tätä mieltä minäkin olen. Itse tahdon kumppanin, jonka kanssa voi mm syödä terveellisesti ja liikkua. En halua epäterveellisiä herkkuja mussuttavaa sohvaperunaa. Anteeksi nyt vaan tämä ilmaus. Mutta näitähän riittää.
Olen 40+ ikäinen nainen, ja aina ollut hoikka, johtuen varmasti elämäntavoistani. Täytyy sanoa se, että lihavuus ei minua miellytä miehessä ihan ulkonäöllisestikään. Eli tässä asiassa on sekä elämän arvoihin, että ulkonäköseikkoihin liittyviä pointteja.
Ylellä on juttu pulskasta naisesta, jolle miehet maksavat siitä, että pulska nainen vie noiden miesten rahat.
Jännää kun palstalla miehet eivät edes haluaisi maksaa hoikan naisen kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Yhteensopivat, eli terveelliset, elämäntavat on mulla aikalailla listan kärjessä. Olisi kamala katsoa toisen tuhoavan itseään hitaasti, kivempi sellaisen kanssa joka pyrkii kehittämään itseään.
Sama täällä, terveellistä ruokaa pitää syödä, en jaksaisi katsella jotain miestä joka haisisi pikaruoalle, pizzalle, juustolle, alkoholille, kärytetylle lihalle tai mussuttaisi karkkia tv:n ääressä ja irvistelisi kasviksille. Arvostaisin miestä joka kehittää liikuntataitojaan jossain vaativassa lajissa useana päivänä viikossa, esim. jotain itsepuolustuslajia. Itsekin kehitän tanssitaitojani useamman tunnin joka päivä.
N 91 kg
meillä sama homma, saa sanoa, jos menisi ylipainon puolelle. Mutta tykätään liikkua ja syödä pääasiassa terveellisesti ja näin yrittää omalta osalta estää vanhetessa altistumasta epäterveellisistä elämäntavoista altistaville sairauksille. Olemme aina eläneet tällä tavalla.