Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että minä voin nimetä suhteen miten haluan, hän haluaa vain jatkaa tapailua?

Vierailija
22.04.2023 |

Olemme tunteneet vuoden ja hän sanoi että se on erityistä.

Pitäisikö tästä ymmärtää että hän haluaa jotain vakavampaa? Ilmeisesti hän on ujo/varovainen tunneasioissa.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua puhua tukevaisuudesta, kannattaa vain tehdä omat suunnitelmat. Toki voi pitää miestä mukana niin kauan kuin tuntuu hyvältä.

Vierailija
22/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa nykyisin vaikeaa.

Kun nuorina (alle 20) tavattiin, jo toisella tapaamiskerralla puhuttiin tulevaisuudestamme, todettiin, että halutaan lapsia ja adoptoidaan, jos ei omia saada. Sekä mennään naimisiin 10 vuoden päästä.

No, naimisiin mentiin jo 4 vuoden seurustelun jälkeen ja lapsiakin saatiin - sittemmin myös lapsenlapsia.

Kaiken lisäksi molemmat oltiin pikkuisen ujoja, mutta silti tämä tärkeä keskustelu pystyttiin käymään ihan keskenämme.

Ihanaa. Olen itse olosuhteessa, kuten joku tällaisen suhteen nimesi, mutta on vaikeaa kun toinen ei ole siinä mukana, mutta ei myöskään halua irroittautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua puhua tukevaisuudesta, kannattaa vain tehdä omat suunnitelmat. Toki voi pitää miestä mukana niin kauan kuin tuntuu hyvältä.

Tuollainen puhumaton on myös helppo jättää milloin huvittaa, koska koko suhdetta ei ole tavallaan olemassa.

Vierailija
24/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tarkoittaa että mies treffaa muitakin

Vierailija
26/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että teillä ei ole sitä suurempaa rakkautta vaan tää on järkijärjestely

Erotkaa ja sopikaa että olette kaverit.

Ja etsikää se rakkaus

Vierailija
27/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuota asiaa voinut keskustella yhtään selvemmöksi? Jos toinen sanoo jotain, mistä en ymmärrä, mitä hän sillä tarkoittaa, sanon "voitko täsmentää, en ymmärtänyt, mitä tarkoitat tuolla". Kannattaa kokeilla joskus.

Vierailija
28/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota asiaa voinut keskustella yhtään selvemmöksi? Jos toinen sanoo jotain, mistä en ymmärrä, mitä hän sillä tarkoittaa, sanon "voitko täsmentää, en ymmärtänyt, mitä tarkoitat tuolla". Kannattaa kokeilla joskus.

Jos mies ei selvennä niin ei voi mitään. Hyvä kun edes noin paljon sai ulos.

-ei-ap

Vierailija
29/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei-ap

En antanut periksi. Olin mielessäni päättänyt, että se keskustelu käydään. Mies ghostasi eli siinä tuli vastaus.

Vierailija
30/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei-ap

En antanut periksi. Olin mielessäni päättänyt, että se keskustelu käydään. Mies ghostasi eli siinä tuli vastaus.

Olen nyt puoli vuotta pommittanut, mutta ummetus vain kasvaa.

Vierailija
31/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei-ap

Ette olleet vielä kovin läheisiä?

Vierailija
32/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tarkoittaa, että hänelle on ihan sama mitä sitoutumisfantasioita hellit päässäsi, mutta hän ei aio luopua vuoksesi mistään sinkun vapauksistaan.

Vain aivan kamala tunnevammainen ihminen saa aloituksesta tuollaisen tulkinnan.

Ap

Vierailija
33/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No? Miten sä sen suhteen sitten nimesit?

Ei tulisi mieleenkään mennä nimeämään yhtään mitään. Meitä on tässä kaksi ihmistä.

En halua itselleni sellaista vastuuta. Tämän kerroin myös miehelle.

Ap

Vierailija
34/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei-ap

Tämä mies sanoi että yritin kyllä päästä hänestä eroon, mutta minulla kävi huono tuuri ja hän on kuin liimaa 😄

Hän haluaa keskustella yhtä paljon kuin minäkin.

Ap

Vierailija
35/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa etta olet hyvauskoinen ja naiivi ja mies pitaa sinua varalla kunnes loytyy parempi.

Anteeksi nyt vaan mutta ehka edes jonkun kannattaa sanoa sulle suoraan mista tuossa on kysymys.

Jos olisin tapaillut jotain miesta tositarkoituksella ja se sanoisi minulle noin niin loppuisi tapailu justiinsa siihen. Tajuaisin haaskaavani aikaani.

Meitä on tässä nyt kaksi ihmistä joista kumpikaan ei halua sanoa mikä tämä suhde on.

Ap

Mielestäni mies sanoi sulle jo selvästi, että hänelle se on ainoastaan tapailusuhde.

Vierailija
36/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei-ap

Tämä mies sanoi että yritin kyllä päästä hänestä eroon, mutta minulla kävi huono tuuri ja hän on kuin liimaa 😄

Ap

Mikä tässä sitten on ongelma? Jos ei mikään, niin miksi ihmeessä aloitus? Mitä kommentteja kaipaat?

Vierailija
37/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa etta olet hyvauskoinen ja naiivi ja mies pitaa sinua varalla kunnes loytyy parempi.

Anteeksi nyt vaan mutta ehka edes jonkun kannattaa sanoa sulle suoraan mista tuossa on kysymys.

Jos olisin tapaillut jotain miesta tositarkoituksella ja se sanoisi minulle noin niin loppuisi tapailu justiinsa siihen. Tajuaisin haaskaavani aikaani.

Meitä on tässä nyt kaksi ihmistä joista kumpikaan ei halua sanoa mikä tämä suhde on.

Ap

Mielestäni mies sanoi sulle jo selvästi, että hänelle se on ainoastaan tapailusuhde.

Missä hän näin sanoi?

Sanoin että tapaan yleensä ihmisiä vain kerran hakien kevyttä seuraa, tai sitten haen jotain vakavampaa. Meidän suhde ei ole kumpaakaan ja se häiritsee minua.

Mies sanoi että hänestä voin määritellä suhteemme miten haluan, kunhan voimme jatkaa tapailua. Hän halusi siis antaa minulle vallan päättää, hänelle käy kaikki.

Ap

Vierailija
38/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei-ap

Ap

Mikä tässä sitten on ongelma? Jos ei mikään, niin miksi ihmeessä aloitus? Mitä kommentteja kaipaat?

Aina täällä ihmetellään samaa asiaa 😂

Halusin kuulla muita tulkintoja, samalla kun jatkoin keskustelua miehen kanssa. Oli jo aika myöhä, emmekä kumpikaan ole ns ryntäämässä suhteeseen.

Toisin kuin suurin osa täällä, en koskaan kuvittele tietäväni kaikkea, vaan tulkintoja on monia ja niistä on hyvä keskustella.

Ap

Vierailija
39/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä hän näin sanoi?

Sanoin että tapaan yleensä ihmisiä vain kerran hakien kevyttä seuraa, tai sitten haen jotain vakavampaa. Meidän suhde ei ole kumpaakaan ja se häiritsee minua.

Mies sanoi että hänestä voin määritellä suhteemme miten haluan, kunhan voimme jatkaa tapailua. Hän halusi siis antaa minulle vallan päättää, hänelle käy kaikki.

Ap

Opettele lukemaan rivien välistä ap.

Vierailija
40/94 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's Just Not That Into You.