Deittinainen sanoi, että susta saa joku tosi hyvän miehen
Kommentit (28)
Hurjastelija mimmi tajusi, että tältä sälliltä ei saa rahaa perseilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ottanut tuollaisen naisen väkisin, pannut sitä kakkoseen ja valanut sen vaginan sulalla kullalla sen jälkeen seinälleni 😶
Ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ottanut tuollaisen naisen väkisin, pannut sitä kakkoseen ja valanut sen vaginan sulalla kullalla sen jälkeen seinälleni 😶
Ihana
Kiitos! Tiedän olevani ihana 😊
Tuo on isku vyönalle! Älkää naiset sanoko noin miehelle jolle annatte pakit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin ovat naiset sanoneet, että
-ovat ihastuneet minuun
-olen erittäin mukava ja kiinnosta
-näkevät itsensä minun kanssani
Ja sitten oikeastaan kaikki nämä ovat melko nopeasti ja selittämättä joko jättäneet tai ghostanneet. Ei noissa sanoissa siis ole mitään totuutta mukana. Sanovat vain kaikenlaista ja leikkivät toisen tunteilla. En ole enää pitkiin aikoihin uskonut mihinkään mitä ihmiset sanovat. Muuten helposti satuttaa itsensä.
Oletko itse sanonut takaisin mitään? Jos vastakaiku puuttuu, voi juttu viiletä.
Juuri näin. Luin jälkikäteen mun ja entisen tapailumiehen whatsapp-keskustelut läpi, ja tajusin, että mä kehuin häntä ja lirkutin hänelle, mutta häneltä oli ehkä ihan parissa viestissä jotain varovaisen flirttailevaa (tyyliin kerran kirjoitti, että saattaa olla vähän ihastunut). Mitään ns. hellittelynimiä tms. ei ollenkaan käyttänyt, eikä mitään sellaista. Mun viestit hänelle oli aina paljon flirtimpiä ja hellittelevämpiä.
Pakkohan se on tulkita niin, ettei taida hirveästi kiinnostaa, jos flirttiin viestiin tulee joku yliasiallinen vastaus.
Whatsappiin ei voi kirjoittaa mitä sattuu kun niitä viestejä lukevat muutkin.
Jos pelottaa että vaimo lukee viestejäsi, niin suosittelen eroamaan ensin ja vasta sen jälkeen Tinderiin.
Ap ei ollut jännä, siispä kemiaa ei löytynyt 😭
Vierailija kirjoitti:
Tuo on isku vyönalle! Älkää naiset sanoko noin miehelle jolle annatte pakit!
Eikä ole mikään isku vyön alle. Haloo nyt taas. Sellainen olisi esim. "Sulla on liian pieni muna". Senkö haluaisit kuulla ennemmin?
Ehkä mies oli suht kokematon tai vähintäänkin kokenut sellaista, että se oma innostus ajaa naiset pois, eikä siksi oikein uskaltanut heittäytyä. Itsellä ainakin tällaista. Olen kyllä huomannut, että naiset on aika estottomia tuon flirttimisen ja hellittelyn suhteen.