Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja täällä: parvekkeilla grillaus on EHDOTTOMASTI kielletty
Kommentit (30)
Ei ainakaan meillä ole kielletty. Kunhan ei polta taloa.
Kevääseen kuuluu oleellisesti ne herkulliset naapurien ja lähitalojen kateelliseksi tekevät grillaustuoksut.
Meidän taloyhtiössä kaikki parvekkeet ovat lasitettuja, joten ei olisi mitään järkevä ruveta grillaamaan parvekkeella. Mielummin minä teen sen grillauksen sähköllä toimivassa kiertoilmauunissa.
Okei...en grillaa, mutta voinko kuitenkin polttaa vanhat auton talvirenkaat?
Sähkö- ja kaasugrillaus sallittua parvekkeella. Satunnaiset käryt ovat normaaliin asumiseen ja elämiseen liittyviä ilmiöitä, joita muiden asukkaiden on vaan siedettävä. Kuten lasten meluaminen käytävissä ja pihoilla, koirien haukkuminen satunnaisesti jne.
Meillä on jäteöljypata jossa grillataan.
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
Hakemasi sivu on poistettu, sen osoite on vanhentunut tai sivu vaatii kirjautumisen. Siirry etusivulle tai keskustelujen etusivulle.
Ei ole kiellettyä. Säkhögrillillä saa grillata. Sinä et ole mikään isännöitsijä. 🤣🤣
Laittasin itseni parvekkeelle kiikkumaan narunjatkoksi jos joutusin asumaan jossain kerrostalo/taloyhtiössä.
Omakotiasuja
Ps.
Ostakaa omat talot herranjumala!!
Totta. Ruuan käry voi olla valtava. Naapuri saattaa nukkua ikkuna auki. Kiva herätä käryyn.
Minä poltan tupakkaa parvekkeella, vaikka se on kielletty. Ei voida todistaa, että minä poltan, kun käryttelen salaa. 😃
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiellettyä. Säkhögrillillä saa grillata. Sinä et ole mikään isännöitsijä. 🤣🤣
Sähkögrillillä grillaamista!???? Sehän on sama kun paistaa ne sähköliedellä.
Halooo!!!
Menkää himogrillaajat pihaan edes (kauas) tai ostakaa valmista grilliruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Sähkögrillillä saa.
Ei tietenkään millään hiiligrillillä
Aika homoo "grillata" sähkögrillillä😂🤣🤣🤣🤣 sallikaa mun nauraa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂😂🤣🤣😂😂🤣🤮😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤮😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤮🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤮😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣
Saa kieltää ihan rauhassa. Kiellolla ei vaan ole lain voimaa, kuten vastaaja 15 linkitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkögrillillä saa.
Ei tietenkään millään hiiligrillilläAika homoo "grillata" sähkögrillillä😂🤣🤣🤣🤣 sallikaa mun nauraa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂😂🤣🤣😂😂🤣🤮😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤮😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤮🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤮😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣
Sähkögrillaaja on superhomo
Kaasugrillaaja on normihomo
Hiiligrillaaja on hetero
Satunnainen tupakanpoltto on normaalia elämää
Sähkögrillillä saa.
Ei tietenkään millään hiiligrillillä