Tueetko maaahanmuuuttajien nälkäpalkkausta ostamalla ruokalähettifirmoista Woltista ja Foodloorasta?
Kommentit (15)
Ahkerat Wolt-lähetit tienaavat hyvin. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ahkerat Wolt-lähetit tienaavat hyvin. Missä ongelma?
Siinä että ne tienaa nyt vähempi woltin kusetuksien takia.
Miksi et ap tarjoa heille hyvinpalkattua työtä vaan syyllistät muita? Sosiaalituellako heidän pitäisi elää, jos wolttaaminen on kielletty?
Ilman muuta tuen. Se safka ei tule himaan ilman halpakuljetusta.
En tilaa myöskään, koska wolt vie 30% ravintolalta annoksen hinnasta. Näiden tilausfirmojen käyttö kallistuttaa ravintoloiden hintoja.
En. Ostan ravintolaruoan suoraan ravintolasta ilman välistävetäjiä.
En tue. Nähköön nälkää jatkossakin.
Pakkohan se on, kun täällä ei ole ruokarobotteja enkä viitsi itse vaivautua ruokaostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap tarjoa heille hyvinpalkattua työtä vaan syyllistät muita? Sosiaalituellako heidän pitäisi elää, jos wolttaaminen on kielletty?
En ole AP mutta minulla olisi ratkaisu. Ei tarvitse elää sosiaalituella. Annetaan kuskille menolippu Mombasaan.
Tuen. Olen laiska ja haluan tilata ruoan kotiin niin ettei tarvi olla nälässä, jos kämpässä ei ole mitään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
En tilaa ruokalähettipalveluista koska pääsen kauppaan/ravintolaan muutenkin.
En ole koskaan tilannut enkä aio tilata. Ensinnäkin, on ainakin tällä hetkellä terveet jalat, joista olen kiitollinen. Toisekseen, en halua olla mukana tukemassa kehitysmaiden ihmisten halpakauppaa ja modernia orjuutta. Meillä ei ole oikeutta vaatia näitä ihmisiä massoittain tänne polkupalkalla meidän hanttihommia tekemään ja meitä palvelemaan. Orjuus Vol. 2.
Monet tienaa reippaasti yli Suomen keskipalkkojen
En tilaa ruokalähettipalveluista koska pääsen kauppaan/ravintolaan muutenkin.