halusin vaa tuulettaa asioita
Tunnen oloni vaan niin yksinäiseksi, eikä minulla ole diagnosoitua masennusta, mutta saatan olla masentunut. (en ole varma). Halusin vain tuuletuspaikan ja katoin et täne voi laittaa jotai. okei juu. Olen juuri tai luultavasti viikko sitten eronnut mun tyttöystästä ja en mä tiiä. Luulen, että olen riippuvainen hänestä liikaa, koska nyt tunnen oloni vain tyhjäksi. minulla ei ole montaa ystävää. minulla on vain kaksi ja yksi on eri ja vaativassa lukiossa joka tarkoittaa, että voin luultavasti puhua hänen kanssaan vain muutaman kerran viikossa ja toinen on exäni, en ole varma, mutta tuntuu ettei hän halua olla enää kanssani, koska hän on nyt toisen ystävän kanssa jonka tunnen olevan parempi kuin minä. (luulen ja toivon, että olemme edelleen hyviä ystäviä). mutta joo. mikään ei tunnu enää hauskalta ja päädyn ajattelemaan, että olen liian tylsä ollakseni kenenkään ystävä. mutta totta puhuen olen sosiaalisesti hyvin kömpelö ja olen erittäin huono sosiaalisissa tilanteissa (ainakin sellaisissa tapahtumissa, joissa puhun samanikäisille ihmisille). En tiedä mitä tehdä sosiaalisen elämäni kanssa jos minulla edes sellaista.
halusin vaa sanoo jotain jonnekkin
Kommentit (4)
Et ole poika... Tunnistan sinut.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
vähän epäilen heh.
kyl mä uskon olevani poika
siis se eka kommenti oli hyvä. kiitos heh
Tyttöystävä tulee uusia. Monista tuntuu nuorena tolta. Asiat järjestyy kyllä