Lopettakaa K-kaupoista ja S-mafiasta ruoan ostaminen
Korottavat hintoja vaikka ei tarvitse. Laitetaan nämä ahneet kaupat jaloilleen.
Kommentit (91)
K ja S kauooista ei pidä ostaa niiden omia merkkejä, kuten rainbow, kotimaista, K menu, Pirkka yms.
Sen sijaan niistä pitää ostaa esim valion tuotteita, koska niistä tuottajille oikeudenmukaisempi hinta.
Lidliä en kannata siksi, koska raha menee muualle...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lampaanpää postissa kauppiaille auttaisi hillitsemään tätä hintojen nousuhuumaa.
"Valitettavasti kauppaa kohtaan tehdyn ilkivallan vuoksi siivouskulumme ovat nousseet ja joudumme nostamaan hintoja kymmenen prosenttiyksikköä.
Yst. Terv. Oman kylän kauppias"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä Vaasassa on noiden ja Lidlin lisäksi tori, kauppahalli -tosin aika kuoleva paikka - minimani ja Halpa-halli. Ei nuo ainoat toimijat ole. varmasti muualla on vastaavia. Tokmannnilta sitten vielä saa kuivaruokia ja pesuaineita. Kyllä mä eläisin ihan hyvin käymättä noissa, sattuu nyt vaan olemaan kävelymatkan päässä K- ja S-kauppoja meillä. Noihin muihin on vähän enemmän. R-kioskeja on myös, niistäkin saa jotain pientä.
Onneks on ne R-kioskit, nehän ne vasta halpoja ovatkin 😂
Vain esimerkkinä joka ei ole K- tai S-. Mutta ärrällä on ihan kohtuuhintaista roskaruokaa ja kahvia ja pullaa vs. kahvilat. Sekä kiertää hyvin kun papat ostaa.
Natzisiwan kannattajien kokoontumisajot. Huomaa hajusta ja resupelleasuista.
Hyvin pelattu kaksoset, ja muka kilpailijat. Kauppapaikat keskustoissa on vallattu ja nyt on juuri oikea aika vetää hinnat pilviin, kun ihmiset säälivät Ukrainaa ja mikä tahansa selitys menee läpi. En sano itsekään että olisin tehnyt toisin, jos osakkaiden etu olisi ollut se ainoa vetävä naruni. Sehän on teidän työnne. Itse kuitenkin nukun yöni paremmin ilman kaikkea tuota tunnollani.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pelattu kaksoset, ja muka kilpailijat. Kauppapaikat keskustoissa on vallattu ja nyt on juuri oikea aika vetää hinnat pilviin, kun ihmiset säälivät Ukrainaa ja mikä tahansa selitys menee läpi. En sano itsekään että olisin tehnyt toisin, jos osakkaiden etu olisi ollut se ainoa vetävä naruni. Sehän on teidän työnne. Itse kuitenkin nukun yöni paremmin ilman kaikkea tuota tunnollani.
Höh, ei kaikki elämä ole vain hyökkäyssotaa. Joskus on pakko ottaa saikkua aiheesta ja syödä myös tuotteita joita on saatavilla muiden, puolustussotien ansiosta.
Täytyy osata irrottaa itsensä arjesta. Ja koska arki on halpaa, se onnistuu ostamalla kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, ei kaikki elämä ole vain hyökkäyssotaa. Joskus on pakko ottaa saikkua aiheesta ja syödä myös tuotteita joita on saatavilla muiden, puolustussotien ansiosta.
Täytyy osata irrottaa itsensä arjesta. Ja koska arki on halpaa, se onnistuu ostamalla kallista.
Vau. Nyt tuli kerrankin kommentti, jonka mistään kohtaa en saa kiinni. Oletko yrittänyt modernin runoilijan uraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä onkin paljon näitä lampaita kommentimassa. No maksakoon lampaat sitten ylihintaa kun tykkäävät, suomalaiset ovat todella typerää kansaa. MInä en ainakaan maksa ylihintaa. KÄyn LIdlissä.
Mitä ylihintaa?? Euro sinne tai tänne - ei se oo niin tarkkaa. Todellakaan en aio käydä Lidlissä. Se haju on karsee puhumattakaan siitä 💩-porukasta mikä siellä hiihtää.
Se on uskomatonta miten ihmisen ulkoisesta olemuksesta erottaa että käykö se Lidlissä vai ei. Seuratkaapa.
Niinpä niin, kannattaa katsoa myös autoja parkkipaikalla.
Eipä ole ollut ruoasta pulaa. Samoja ostan, mitä ennenkin. Tosin ruokavalioon eivät kuulu sipsit, pakastepizzat tai Fazerin Sininen. Niiden hinnoistahan eniten palstalla on valitettu kalan ohella. Me ostamme pakasteesta seitiä tai silakoita.
Laitan paljon ruokaa itse ja sitä tulee sitten kerralla tehtyä sen verran iso satsi, että pakastimeen joutaa osa. Perheelle kelpaa kyllä esimerkiksi hernekeitto tai jauhelihapihvit perunamuusin ja vaikka parsakaalin kanssa. Omatekoiset sämpylät näyttävät maistuvan siinä missä pannukakkukin.
Enkä saateri ajele 50 km säästääkseni kolme euroa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin markkinointiosastolta päivää. Aloitettiin tälläinen kampanja.
Jep. Meillä oli tällä kertaa vähän niukempi markkinointibudjetti.
AP ostaa ilmeisesti ruokansa R-kioskilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä onkin paljon näitä lampaita kommentimassa. No maksakoon lampaat sitten ylihintaa kun tykkäävät, suomalaiset ovat todella typerää kansaa. MInä en ainakaan maksa ylihintaa. KÄyn LIdlissä.
Mitä ylihintaa?? Euro sinne tai tänne - ei se oo niin tarkkaa. Todellakaan en aio käydä Lidlissä. Se haju on karsee puhumattakaan siitä 💩-porukasta mikä siellä hiihtää.
Se on uskomatonta miten ihmisen ulkoisesta olemuksesta erottaa että käykö se Lidlissä vai ei. Seuratkaapa.
Okei, uskallan olla eri mieltä. Olen tyypiltäni tällainen päällikkönä työskentelevä KTM-nainen ja pukeudun toki tulojeni ja asemani mukaisesti. Käyn Lidlissä. Se on kätevä kauppa. Olen tosin asunut Saksassa, että ehkä olen sitten sellaiseen malliin tottunutkin. Ihan kaikenlaisia ihmisiä siellä käy, kuten Cittarissa ja Prismassakin.
Joo, varmaan ootkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaloilleen :D :D
Lidlissä ei ole mitään ostettavaa, viimeksi tänään kun kävin niin siellä ei ole myynnissä ollenkaan kikherneitä. Niinku mitvit?
Halpahalli ja minimani ttaas vovat uskovaisten kauppoja, niihin en jalallani astu. mitä muuta siis jää?
Hellanlettas sentään!? Miten pärjäät tästä eteenpäin, kun ei Lidlissä ollut jauhoisia ja mauttomia kikherneitä? Jaxuhalit sulle.
Mielestäsi siis ihminen saa ostaa kaupasta ainoastaan sitä mitä LIDLISSÄ on myynnissä? Jos lidlissä ei ole, niin sitä ei tarvita? :D :D No selvisi tämäkin lidliläisten mielenlaatu ja sairaus :D :D
Jopa pikkuisesta lähikaupasta löytyy kiinankaalia ja kikherneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaloilleen :D :D
Lidlissä ei ole mitään ostettavaa, viimeksi tänään kun kävin niin siellä ei ole myynnissä ollenkaan kikherneitä. Niinku mitvit?
Halpahalli ja minimani ttaas vovat uskovaisten kauppoja, niihin en jalallani astu. mitä muuta siis jää?
Hellanlettas sentään!? Miten pärjäät tästä eteenpäin, kun ei Lidlissä ollut jauhoisia ja mauttomia kikherneitä? Jaxuhalit sulle.
Kieltämättä Lidl on sellainen kauppa, ettei sinne kannata mennä valmiin suunnitelman kanssa, vaan ostaa sitä, mitä on tarjolla sillä kertaa. Voisin kuvitella, että esim. moniallergisella perheellä olisi Lidlissä vaikeuksia, mutta itselleni sopii. Menen avoimin mielin, katson mitä on ja kasaan niistä viikon ruuat. Mun mielestä se on just se juttu, mistä maksan, ettei mun tarvi suunnitella itse, vaan Lidl tekee sen mun puolesta. Valikoima vaihtuu usein, joten kivasti saa aina eri juttuja.
Joku valitti eksoottisista hedelmistä (tai niiden puutteesta), mutta meidän Lidlissä on aina jotain sorttia. Tulee kivasti vaihtelu sitä kautta, kun nappaa mukaan aina sitä, mitä on (esim. joskus on mangoja, joskus ananaksia, joskus granaattiomenia, joskus kiivejä jne.). Jos käy kerta viikkoon ja ottaa sitä, mitä silloin on, niin joka viikolla on eri hedelmät. Musta se on vaan kiva. Ei tarvi kävellä 200m hedelmähyllyjä, vaan joku toinen suunnittelee sun puolesta, mitä otetaan tällä viikolla.
Niin, joillekin se että on kolmenlaisia omenoita tarjolla on liikaa. Menee ihminen tilttiin moisen valinnanpaljouden äärellä.
Pitää olla kauppa joka päättää ettei ihminen tarvitse tummapaahtokahvia, vaan täytyy mennä sillä mistä tulee maha kipeäksi, tai olla juomatta ollenkaan.
Jooei. Ja mä en pysty lidlissä käymään, koska haju, huono esillepano, valikoiman suppeus ja se tärkein: ne muut asiakkaat. Hyi juma mitä porukkaa 🤢.
Prismassa nuo kaikki asiat on kunnossa.
Mikäs Prismassa vikana? Aina oon käynyt siellä, eikä ruoka siellä nyt erityisen kallista ole. Aina löytyy kaikki mitä tarttee.
Lidlistä ostan tuotteeni, toki en suosi kotimaisia tuotteittakaan. Haluan että rahani menevät ulkomaalaisille tuottajille :). Suomessa menisivät varmasti vääriin taskuihin
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Prismassa vikana? Aina oon käynyt siellä, eikä ruoka siellä nyt erityisen kallista ole. Aina löytyy kaikki mitä tarttee.
Oletkos miettinyt että tuottajat eivät juurikaan saa mitään ?
Kävisin lidlissä enemmän jos olisi lähellä. Näitä lidlejä ei vaan oo yhtä paljon kuin k kauppoja. Mutta toivoa on...