Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa K-kaupoista ja S-mafiasta ruoan ostaminen

Vierailija
21.04.2023 |

Korottavat hintoja vaikka ei tarvitse. Laitetaan nämä ahneet kaupat jaloilleen.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä onkin paljon näitä lampaita kommentimassa. No maksakoon lampaat sitten ylihintaa kun tykkäävät, suomalaiset ovat todella typerää kansaa. MInä en ainakaan maksa ylihintaa. KÄyn LIdlissä.

Mitä ylihintaa?? Euro sinne tai tänne - ei se oo niin tarkkaa. Todellakaan en aio käydä Lidlissä. Se haju on karsee puhumattakaan siitä 💩-porukasta mikä siellä hiihtää.

Vierailija
22/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

smarketista, prisma, citymarket,alepa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo vuonna 2018 ostamisen K- ja S-Kaupoista :). Lidlistä saan kaiken minkä tarvitsen.

Olen viimeksi ostanut suomalaisen ruokatuotteen vuonna 2018. Olen vegaani :).

Vierailija
24/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä onkin paljon näitä lampaita kommentimassa. No maksakoon lampaat sitten ylihintaa kun tykkäävät, suomalaiset ovat todella typerää kansaa. MInä en ainakaan maksa ylihintaa. KÄyn LIdlissä.

Mitä ylihintaa?? Euro sinne tai tänne - ei se oo niin tarkkaa. Todellakaan en aio käydä Lidlissä. Se haju on karsee puhumattakaan siitä 💩-porukasta mikä siellä hiihtää.

Se on uskomatonta miten ihmisen ulkoisesta olemuksesta erottaa että käykö se Lidlissä vai ei. Seuratkaapa.

Vierailija
25/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana käynyt kahdesti Lidlissä, en pidä tavaroiden esillelaitosta. Sotkuisen tuntuista.

Vierailija
26/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siirryttiin tankkaamaan st1:lle. Kun meillä kahdella aikuisella on aika pienet ruokakulut ei bonuksia kerry juurikaan ruokaostoksista. Halvemmaksi tulee. hotellit on vielä S-ryhmässä, mutta jos joku suosittelee parempia mitkä ei ole liian kalliita eikä haise homeelle, vinkkejä otetaan. Aamupala ei ole se tärkein juttu meille. Ollaan enemmän kahvi ja vähän jotain pientä riittää tyyppejä. 

Vierailija
27/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa edelläkävijä, taas kerran kirjoitti:

Lopetin jo vuonna 2018 ostamisen K- ja S-Kaupoista :). Lidlistä saan kaiken minkä tarvitsen.

Olen viimeksi ostanut suomalaisen ruokatuotteen vuonna 2018. Olen vegaani :).

Mä en todellakaan saa lidlistä läheskään kaikkea mitä tarvitsen.

Ja miettiikö aikuisten oikeasti ihmiset jotain ruoan hintaa??

Vierailija
28/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta. Käyn City-marketissa nyt ja aina. Ihan ykkös kauppa👍 ja tässä samalla lähetänkin kiitokset K kaupoille, kivan kokoiset ja kotoiset😊 Prisman jättihalliin en mene, ei ole tarvis.

Vierailija
29/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi onkin viedä veroäyrit saksalaisten taskuun

Vierailija
30/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Prismassa ja oon tyytyväinen sen valikoimaan. Eipä oo koskaan loppunut rahat ruokaostosten takia.

Vierailija
31/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin lidlissä jos oolisi lähempänä. Nyt lähin lidl 40km päässä. Kirkonkylällä vain s-market ja k-kauppa sekä neste. Pitää näistä valita ja yleensä käyn k-kaupassa. Hintojen ylöspäin hinailu laitettu merkille ja en siitä tykkää.

Vierailija
32/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajonossa en maksa kuin bussimatkan. Kassitkin saan ilmatteeksi. Ne voin käyttää roskapusseina.

Vierailija
33/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaikissa kaupoissa, tarjousten perässä. Lidlistä ei valitettavasti saa kaikkea mitä meidän perhe tarvitsee/käyttää, eikä Prismastakaan, City-marketista taas löytyy kaikki. Olisipa siellä vielä apteekkikin.

Vierailija
34/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta Prismassa/citymarketissa käyntiä. Hyvä valikoima.

Lidl on niin räkälän oloinen niinkuin asiakkaansakin.

Vierailija
35/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakäynti vtuttaa, siis oikeasti. Niiden makeat mainokset, lässytys ja valehtelu. Enpä olisi uskonut että tähän ikään ruokaostosten tekeminen ottaisi näin paljon päähän. Kuljen listan kanssa äkkiä sisään ja ulos, ja tuskin saan väännettyä kassalla jonkinlaisen hymyn naamalle. Yök koko ruokakauppasysteemi täällä. 

Vierailija
36/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus on muuten ihan hauska, mutta täällä Treella ei ole muita kauppoja tai ketjuja olemassakaan, kuin ne kaksi. Lidl kaukana on ainoa muu. Keskustassa kauppahalli johon ei yleensä pääse tai ehdi.

Vierailija
37/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen käy jossain lidlissä ja miettii mitä muutama ruokaostos maksaa? Sitten ajellaan jollain Teslalla!

Vierailija
38/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekö pitäisi ruoka kasvattaa? Ostaa torilta? Mennä Lidliin aina vaan? Matkustaa Ruotsiin ostoksille?

Itse asiassa Suomen huoltovarmuudenkin kannalta olisi varmasti hyvä, että paikalliset tuottajat saa toimintansa kannattavaksi. On yleisessä tiedossa, että nuo ketjut polkee heidän tuotteidensa hintoja ja toisaalta vetävät sievoisen summan välistä. Torilta ja suoraan tiloilta ostaminen ei ole ollenkaan huono idea siltä osin, kuin saatavilla.

Vierailija
39/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl vasta on jättimäinen ketju. Osakunta puolestaan ei ole mafia.

Vierailija
40/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrälläkö ei ole kallista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan