Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa K-kaupoista ja S-mafiasta ruoan ostaminen

Vierailija
21.04.2023 |

Korottavat hintoja vaikka ei tarvitse. Laitetaan nämä ahneet kaupat jaloilleen.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä juuri ruokaa syötäväksi ostakaan. Käyn näissä kaupoissa vähän kuin hienoissa yökerhoissakin. Kassalle mennessä hieno arvokas leikkelepaketti, naudan sisäfile, blöbströmmin tuoremehusmuuthie, vesimeloni, ananas ja irtonaisia alkoholipitoisia makujuomia ajaa saman asian kuin arvostetussa yökerhossa 100€ viskipaukku hyppysissä kiertäen naikkosia metsästäen.

Yleensä viimeistään kassalla palveleva kaunis neito jättää työpäivän siihen ja liittyy seuraan.

Vierailija
42/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä Vaasassa on noiden ja Lidlin lisäksi tori, kauppahalli -tosin aika kuoleva paikka - minimani ja Halpa-halli. Ei nuo ainoat toimijat ole. varmasti muualla on vastaavia. Tokmannnilta  sitten vielä saa kuivaruokia ja pesuaineita. Kyllä mä eläisin ihan hyvin käymättä noissa, sattuu nyt vaan olemaan kävelymatkan päässä K- ja S-kauppoja meillä. Noihin muihin on vähän enemmän. R-kioskeja on myös, niistäkin saa jotain pientä.  

Onneks on ne R-kioskit, nehän ne vasta halpoja ovatkin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen käy jossain lidlissä ja miettii mitä muutama ruokaostos maksaa? Sitten ajellaan jollain Teslalla!

Mun makuun Lidlillä on toimiva konsepti. En tykkää massiivisista marketeista, joissa menee aina törkeän kauan, mutta liian pienissä kaupoissa ei valikoima riitä. Lidlit on sopivan kokoisia.

Tykkään myös siitä, että teemoittavat tarjontansa. Menen niihin täysillä mukaan, että nyt on espanjalaisia herkkuja, sitten kreikkalaisia, sitten vähän saksalaisia juttuja jne. Huomioivat hienosti grillikauden, perinteiset juhlat jne. (esim. todella hyvän ja edullisen lampaanpaistin ostin Lidlistä pääsiäisenä). Hyvä kauppa. Toki kotimaistakin saisi löytyä enemmän, mutta taitaa S ja K kieltää kotimaisia myymästä Lidlille, mikä saa mut vaan vastustamaan S:ää ja K:ta.

Vierailija
44/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassakäynti vtuttaa, siis oikeasti. Niiden makeat mainokset, lässytys ja valehtelu. Enpä olisi uskonut että tähän ikään ruokaostosten tekeminen ottaisi näin paljon päähän. Kuljen listan kanssa äkkiä sisään ja ulos, ja tuskin saan väännettyä kassalla jonkinlaisen hymyn naamalle. Yök koko ruokakauppasysteemi täällä. 

Tunnen samalla tavalla kuin sinä. Inhoan kauppoja nykyään, haluavat vain viedä ihmisten vähät rahat. Ostan vain pakollisen ja mahdollisimman vähän. Haluan käydä siellä mahdollisimman vähän ja nopeasti, koska siellä oleminen aiheuttaa ahdistusta. Ahdistus kumpuaa siitä, että kaikki on niin kallista. Suomi on vastenmielinen paikka nykyään ihan kaikella tavalla. Jos olet rikas ja sinulla on työpaikka, elämäsi on ihanaa, kun sinulla ei ole näitä, elämä on täyttä pas&kaa ja lasket niitä helv&etin euron ropoja täällä. Euro tuo suurin kusetus mitä maa päällään kantaa. 

Vierailija
45/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl,tori ja kauppahalli.Turun tori on halpa.

Vierailija
46/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lampaanpää postissa kauppiaille auttaisi hillitsemään tätä hintojen nousuhuumaa.

Tuskin, laittavat sen lampaanpään myyntiin, ylihinnalla.

Vierailija
47/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaiden pitäisi makssa reilumpaa hintaa tuottajille ja vetää vähemmän välistä. Vähän törkeää, että kauppiaista tehdään miljonäärejä samaan aikaan kun tuottajat nälissään.

Vierailija
48/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lampaanpää postissa kauppiaille auttaisi hillitsemään tätä hintojen nousuhuumaa.

Tuskin, laittavat sen lampaanpään myyntiin, ylihinnalla.

Ja se hevosen pää sängyssä löytyy jo jokatapauksessa suurimmalta osalta kauppiaista omasta tahdostaan joka aamu vierestä. Ei se sekään mitään muuttaisi.

Vierailija
49/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloilleen :D :D

Lidlissä ei ole mitään ostettavaa, viimeksi tänään kun kävin niin siellä ei ole myynnissä ollenkaan kikherneitä. Niinku mitvit?

Halpahalli ja minimani ttaas vovat uskovaisten kauppoja, niihin en jalallani astu. mitä muuta siis jää?

Vierailija
50/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppiaiden pitäisi makssa reilumpaa hintaa tuottajille ja vetää vähemmän välistä. Vähän törkeää, että kauppiaista tehdään miljonäärejä samaan aikaan kun tuottajat nälissään.

Tämä on mystinen. Olen koittanut ostaa suoraan tuottajilta vaikka jos mistä reko ryhmistä sun muista, ja aina on kalliimpaa kuin riistäjän lähikaupassa sama moska.

Vierailija
51/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä onkin paljon näitä lampaita kommentimassa. No maksakoon lampaat sitten ylihintaa kun tykkäävät, suomalaiset ovat todella typerää kansaa. MInä en ainakaan maksa ylihintaa. KÄyn LIdlissä.

Mitä ylihintaa?? Euro sinne tai tänne - ei se oo niin tarkkaa. Todellakaan en aio käydä Lidlissä. Se haju on karsee puhumattakaan siitä 💩-porukasta mikä siellä hiihtää.

Se on uskomatonta miten ihmisen ulkoisesta olemuksesta erottaa että käykö se Lidlissä vai ei. Seuratkaapa.

Okei, uskallan olla eri mieltä. Olen tyypiltäni tällainen päällikkönä työskentelevä KTM-nainen ja pukeudun toki tulojeni ja asemani mukaisesti. Käyn Lidlissä. Se on kätevä kauppa. Olen tosin asunut Saksassa, että ehkä olen sitten sellaiseen malliin tottunutkin. Ihan kaikenlaisia ihmisiä siellä käy, kuten Cittarissa ja Prismassakin.

Vierailija
52/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä ei ole mitään ostettavaa, viimeksi tänään kun kävin niin siellä ei ole myynnissä ollenkaan kikherneitä. Niinku mitvit?

Halpahalli ja minimani ttaas vovat uskovaisten kauppoja, niihin en jalallani astu. mitä muuta siis jää?

Kik herneet kasvaa helposti ämpärissä kotona. Usein saa noita ämpäreitä ilmaiseksi juuri näistä riistokaupoista kun sattuu oikeaan aikaan menemään jonottamaan.

Vierailija
53/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä onkin paljon näitä lampaita kommentimassa. No maksakoon lampaat sitten ylihintaa kun tykkäävät, suomalaiset ovat todella typerää kansaa. MInä en ainakaan maksa ylihintaa. KÄyn LIdlissä.

Mitä ylihintaa?? Euro sinne tai tänne - ei se oo niin tarkkaa. Todellakaan en aio käydä Lidlissä. Se haju on karsee puhumattakaan siitä 💩-porukasta mikä siellä hiihtää.

Se on uskomatonta miten ihmisen ulkoisesta olemuksesta erottaa että käykö se Lidlissä vai ei. Seuratkaapa.

Okei, uskallan olla eri mieltä. Olen tyypiltäni tällainen päällikkönä työskentelevä KTM-nainen ja pukeudun toki tulojeni ja asemani mukaisesti. Käyn Lidlissä. Se on kätevä kauppa. Olen tosin asunut Saksassa, että ehkä olen sitten sellaiseen malliin tottunutkin. Ihan kaikenlaisia ihmisiä siellä käy, kuten Cittarissa ja Prismassakin.

KTM on ihan varteenotettava motskaripyörä. Saksa sen sijaan on paska maa.

Vierailija
54/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä tietysti käydä Tallinnasta ostamassa ruoat. Menee vaan koko päivä siinä ja hinnat eivät välttämättä ole alempia kuin Suomessa. Sielläkin on S.mafia Prismojen muodossa.

Vierailija
55/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, Lidlissä ovat sellaisia hyväntekijöitä jotka eivät hintoja koskaan nostele!

Niin on, miljardööri vain kehittää omaa pikku kyläänsä Saksassa, liiteri uskovaiset rahoittaa. Käyn ässässä nyt ja jatkossa, rahat jää tänne eikä mihinkään saksalaiseen kylään yhdelle ukolle.

Vierailija
56/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin mielelläni Lidlissä koska se on lähin isompi kauppa, mutta valitettavasti sieltä ei saa kaikkea mitä tarvitsee. Ihan perushevituotteet kuten kiinankaali ja irto-omenat - Ei ole. Saati kun tykkää eksoottisista hedelmistä. Gluteenittomien ja laktoosittomia tuotteiden valikoima on onneton.

Ajelen siis cittariin.

Vierailija
57/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KTM on ihan varteenotettava motskaripyörä. Saksa sen sijaan on paska maa.

Mut sori, Seppo, mä en nyt ehkä kuitenkaan ehdi sun mukaan. Moottoritie on kuuma.

Vierailija
58/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellanlettas sentään!? Miten pärjäät tästä eteenpäin, kun ei Lidlissä ollut jauhoisia ja mauttomia kikherneitä? Jaxuhalit sulle.

Vierailija
59/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinun mielestä jokaisen pitäisi elää niinkuin sinä elät. En ymmärrä että, miksu sinun mielestä ihminen on lammas jos valitsee kauppansa mieltymyksien mukaan, niinhän sinäkin olet tehnyt. Ainut lammas joka täällä on, olet sinä. Voit ihan vapaasti käydä missä kaupassa haluat...ja niin me muutkin. Ja minulla on varaa käydä City-marketissa. Pääsiäiseksi ostin sieltä lammasta.

Vierailija
60/91 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellanlettas sentään!? Miten pärjäät tästä eteenpäin, kun ei Lidlissä ollut jauhoisia ja mauttomia kikherneitä? Jaxuhalit sulle.

Kieltämättä Lidl on sellainen kauppa, ettei sinne kannata mennä valmiin suunnitelman kanssa, vaan ostaa sitä, mitä on tarjolla sillä kertaa. Voisin kuvitella, että esim. moniallergisella perheellä olisi Lidlissä vaikeuksia, mutta itselleni sopii. Menen avoimin mielin, katson mitä on ja kasaan niistä viikon ruuat. Mun mielestä se on just se juttu, mistä maksan, ettei mun tarvi suunnitella itse, vaan Lidl tekee sen mun puolesta. Valikoima vaihtuu usein, joten kivasti saa aina eri juttuja.

Joku valitti eksoottisista hedelmistä (tai niiden puutteesta), mutta meidän Lidlissä on aina jotain sorttia. Tulee kivasti vaihtelu sitä kautta, kun nappaa mukaan aina sitä, mitä on (esim. joskus on mangoja, joskus ananaksia, joskus granaattiomenia, joskus kiivejä jne.). Jos käy kerta viikkoon ja ottaa sitä, mitä silloin on, niin joka viikolla on eri hedelmät. Musta se on vaan kiva. Ei tarvi kävellä 200m hedelmähyllyjä, vaan joku toinen suunnittelee sun puolesta, mitä otetaan tällä viikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi