Taas nainen pelästyi toisten treffien jälkeen...
Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin viestiä, että voisi tulla lauantaina vähän saunomaan mun kämpille, laittaisin hänelle tortilloja ja katsottaisiin vaikka jotain leffaa. Nainen oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät naiset..
M31
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?
Mitenkään mahdollista?
Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?
Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla
Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)
Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.
Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.
Ai Tinder-treffeillä murhattu sellainen? Tuskin.
Tuskin? Oon eri enkä tiedä tindermurhista, mutta olihan se yks tapaus joss joku mies meni treffeille kiduttaakseen treffikumppania.
Nainen oli kaverinsa kanssa tehnyt jonkun sopimuksen jonka vuoksi sai apua "ajoissa" . Oli silti jo joutunut pahoinpitelyn uhriksi. Miehen autosta oli löytynyt kaikenlaista jota aikoi käyttää treffeillään kiduttamisen ilosta.Taidat itsekin olla sellainen jännempityyppi..
Mulla on itsellänikin yllätys sellaisille 😊
Taisi olla mainittu tapaus ulkomailta juuri näistä true crime -ohjelmista joita naiset kyttää pimeinä iltoina pissit housussa viinipullon kanssa.
P.S. Se avainten kilistely ei tule toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta ihan hyvä, että on saanut vastauksia, koska varmasti on niitäkin miehiä, jotka ehdottavat saunomista ja sitten ihmettelevät, mikä meni pieleen.
Ei se ikinä johdu väärästä ehdotuksesta vaan väärästä miehestä. Jos ap olisi miesmallin näköinen, olisi nainen jo ekojen treffien jälkeen pyytänyt kotiin jatkoille.
Joku nainen olisi, toinen ei. Itse olen sinkkuna harrastanut mielelläni seksiä myös parisuhteen ulkopuolella ja olisin hyvinkin voinut päätyä ensitapaamisella sänkyyn (nettideittien kanssa niin kävi vain harvoin, koska lähes kaikki tutustumiset tyssäsivät niihin ensitreffeihin ja kiinnostuksen puutteeseen jomman kumman tai molempien puolelta). Tietysti sen miehen olisi silloin pitänyt olla minun silmääni miellyttävä (tosin minun silmääni miellyttävät miehet tuskin pääsisivät miesmalleiksi).
Mutta usko tai ole uskomatta: moni muu nainen ei harrasta seksiä ensitapaamisella. Osa vasta parisuhteessa.
Ja minunkin kohdallani kiinnostus olisi lakannut siihen, jos mies olisi ehdottanut saunomista. Saunomisessa ei ole tippaakaan erotiikkaa, saunassa tullaan vain hikisiksi ja punaisiksi ja saunan jälkeen haluan vain levätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?
Mitenkään mahdollista?
Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?
Kuten edellä vastasin, niin usein on päädytty alasti ihan ensitapaamisella. Tosin harvemmin nettideiteiltä. Mutta saunakutsusta olisin kieltäytynyt.
Toihan on naiselle myös todella merkittävä turvallisuusriski, mennä käytännössä vieraan miehen kämpille olemaan alasti pieneen kuumaan koppiin. En tiedä mitään kauheampaa ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä mikä teilaus naisilta tuohon saunomiseen. Taidettiin toisena tapaamiskertana saunoa nykyisen puolison kanssa
No ylipäätään, oikeasti, saunominen. Miksi? Etkö jaksanut peseytyä ennen treffejä? Mitä muita hygieniatoimenpiteitä pitää harrastaa treffeillä yhdessä? Ulostamista, virtsaamista, hampaiden pesua, leikataan varpaankynnet, kuoritaan vähän kuollutta ihoa? Kaivellaan korvat puhtaaksi? Eikö näitä voisi säästää vaikka sinne asti kun on päätetty alkaa seurustella ja ollaan parisuhteessa eikä tapaamisvaiheessa?
No nyt on kyllä kova defenssit! Taisi mennä syvälle tunteisiin. :D
Olen eri, mutta kaikki eivät vain yksinkertaisesti pidä saunomisesta. Vaikka sauna onkin iso osa suomalaista kulttuuria, voi vieraiden ihmisten edessä alastomana kekkalointi tuntua inhottavalta. Voihan siellä saunassa olla pyyhe tai uikkari päällä, mutta jotkut katsovat sen etikettivirheeksi.
Onhan sauna peseytymisen lisäksi myös rentoutumista tietty ja kylmien juomien nautiskelua vilvoitellessa. Kaikki vaan eivät rentoudu hikisenä, hiukset roikkuen ja naama punoittaen, jos saunakaveri on joku josta on kiinnostunut ja haluaisi näyttää tämän silmiin hyvältä. Ehkä miehet sitten eivät tajua sitä, jos siis taustalla ei ole vihjailu seksistä suihkuhuoneessa. Lisäksi saunan jälkeen on hiusten pesut, hoitoaineet, kehon rasvaus, naaman rasvaus, hiusten kuivaaminen ja meikkaus, jos on tarkoitus saunan jälkeen vielä lähteä jonnekin. Tätäkään ei ehkä tajuta, että tuollainen aiheuttaa operaation, johon menee aikaa, toisilla vähemmän, toisilla enemmän.
Itse saunon kyllä miespuolisten ystävieni kanssa, työkavereitteni kanssa sekä suhteissa ollessani miehen kavereiden kanssa, ei siinä ole mitään ongelmaa, kun en ajattele saunaa seksuaalisena paikkana. Ja en ole kiinnostunut noista miehistä, joten aivan sama, jos näkevät istuessani vatsamakkarani, karvaiset sääreni eikä naamakaan näytä hehkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunomisen ehdottaminen on lieroa, koska siinä on piilotarkoitus.
Ensin joku kerta seksiä, sitten vasta saunaa.
Ai että sekstailla voi (pimeässä peiton alla, oletan), mutta saunassa käydä ei? Kummaksi on mennyt maailma.
- ohis
Ainoa mies, jonka muistan olleen kiusaantunut siitä, että halusin seksiä päivänvalossa ja ilman verhoja ikkunassa (asuntooni ei voinut nähdä mistään, kun ei ollut naapureita sillä suunnalla ja asuin viidennessä kerroksessa) oli eräs saksalainen :-DD
Ja ei, ei johtunut siitä etteikö minun kroppani olisi kestänyt katsomista, olin hoikka ja timmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffisivustoilla monet keski-ikäiset miehet hakevat SELÄNPESIJÄÄ. En voi ymmärtää mikä saa ikäiseni miehet kirjoittamaan noin. Eivätkö he käsitä, että lukijat ovat uppo-outoja ihmisiä?
Sitten kun on tutustuttu, ollut seksiä ja saunottu niin tarjoudun itsekin pesemään miehen selän, ei sillä. Mutta treffi-ilmossa SELÄNPESIJÄ.
Harrastan uimista. Tuon sen esille koska se on ihan yhtä hyvä harrastus kuin suunnistus, virkkaus tai kankaanpainanta. Tosi moni junttimies alkaa kirjoitella jostain rasvaisesta selänpesusta. Vaikka ihan fiksu alku vaikutelma oli. Ja profiilissani lukee selvästi jotta etsin vakavasti kumppania. Kaikki kommunikaatio katkeaa selänpesu kommenttiin.
Ja nämä siis 45+ miehiä. Itse olen 47.
Siksi koska miehet kaipaavat naisen kosketusta. Jos ymmärtäisit miten yksin moni eronnut mies jää avioeron, niin olisit ehkä hieman empaattisempi. Saattaa olla, että aluksi se pelkkä selän peseminen riittäisi. Sänkyhommat sitten myöhemmin.
Mutta ei, tottakai kaikki miehet ovat inhottavia sikoja.
Eli nainen esine joka tyydyttää teidän tarpeenne?
Miksi kukaan nainen haluaisi tuommoista?
Mitä tarkoittaa "voisi tulla VÄHÄN saunomaan"?
Minä olisin vastannut, että leffa ja tortillat sopii, mutta saunominen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään mahdollista?
Kyllä monet harrastavat seksiä jo ensimmäisillä treffeillä, eikä siinä ole mitään outoa. Kyllä sen nyt molemmat tunnistaa, että jos panna halutaan. Ap (vaikka provo onkin) sen sijaan taas ehdottaa sellaista mihin nainen ei ole selvästikään valmis, koska sitä ei tarvitse edes kysyä silloin, jos halutaan panna.
Eli tyypillinen naisten vastaus jossa ei ole mitään logiikkaa vaan kaikki tapahtuu kemian ja miehen ulkonäön perusteella kuten tuo toinen (mies?)kirjoittaja totesi? Miehen pitää sitten vaan aistia milloin on oikea hetki vai peräti odottaa naisen aloitetta (jota ei tapahdu ikinä)...?
"Kaikki vain tapahtuu" pätee kyllä vain palstan miehiin, jotka ovat objekteja omassa elämässään. Heille kaikki vain tapahtuu ja yhtäkkiä he ovat avioliitossa, on pakko hankkia ok-talo, farmariauto ja kultainen noutaja.
Onko sinulla minkäänlaista kokemusta siitä, miten kohtaaminen johtaa seksiin? Kyllä siinä molempien pitää lukea toistensa verbaalista ja nonverbaalista vuorovaikutusta. Ja tottakai kumpikin haluaa toistaan nimenomaan sen takia, että pitää tätä puoleensavetävänä ja haluttavana.
Kerran kun kutsuin miehen 3. Treffeille kotiini syömään, olisin halunnut harrastaa seksiä, mutta mies sanoi, että vasta aikaisintaan 4. Treffeillä voi mennä sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään mahdollista?
Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla
Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)
Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.
Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.
Ai Tinder-treffeillä murhattu sellainen? Tuskin.
Tuskin? Oon eri enkä tiedä tindermurhista, mutta olihan se yks tapaus joss joku mies meni treffeille kiduttaakseen treffikumppania.
Nainen oli kaverinsa kanssa tehnyt jonkun sopimuksen jonka vuoksi sai apua "ajoissa" . Oli silti jo joutunut pahoinpitelyn uhriksi. Miehen autosta oli löytynyt kaikenlaista jota aikoi käyttää treffeillään kiduttamisen ilosta.Taidat itsekin olla sellainen jännempityyppi..
Mulla on itsellänikin yllätys sellaisille 😊Taisi olla mainittu tapaus ulkomailta juuri näistä true crime -ohjelmista joita naiset kyttää pimeinä iltoina pissit housussa viinipullon kanssa.
P.S. Se avainten kilistely ei tule toimimaan.
No tää tapaus on eri, mutta ihan Suomesta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tinder-treffit-muuttuivat-painajais…
Ei aina tarvi true crimeä Jenkeistä, sekopäitä on täälläkin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tällain miehenä tulee välittömästi mieleen että eikö naiset ollenkaan tykkää seksistä kun asioista pitää tehdä näin hankalaa? Seksiä kun voi myös harrastaa vaikka ei olisikaan sen enempää kiinnostunut miehestä.
Minä tykkään seksistä ja siksi olen harrastanut sitä paljon myös sinkkuna. Olen sen takia lukenut tältä palstalta aika ikäviä kommentteja ja nimittelyä.
Saunaan en kenenkään kanssa olisi lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtui saunomisideasta. Se on törkeä.
Eletään suomessa eikä missään amerikassa missä alastomuus on pahin synti?
AP
Pelästyi tarjoilujasi. Pelkät tortillat on kuivaa ruokaa.
Jos tortillojen täyte sisältää papuja ja chiliä, niin voipi olla, että vatsa heittää vuoristorataa. Meneppä siinä saunaan vielä sitten. Ehkä ne riboleet ja kaasut voi jättää sinne parisuhteeseen, ei tutustumisvaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällain miehenä tulee välittömästi mieleen että eikö naiset ollenkaan tykkää seksistä kun asioista pitää tehdä näin hankalaa? Seksiä kun voi myös harrastaa vaikka ei olisikaan sen enempää kiinnostunut miehestä.
Mitä se nainen irtoseksistä mielestäsi saa? Irtoseksin jälkeen nimittäin sängyssä on kaksi onnellista, mies ja sen muna. Itse haluan olla vähintään ihastunut mieheen, jonka kanssa on seksiä. Seksi täysin tuntemattoman miehen kanssa, joka ei edes herätä mitään kiinnostusta kuulostaa kyllä aivan mahdottomalta.
Minulle se ei ole ollut mahdotonta. Parempaa se tottakai on parisuhteessa, mutta jos ei ole tarjolla Fine Diningia niin kyllä sitä välillä haluaa syödä edes grillillä.
Mies46 kirjoitti:
Minä vein naisen retkelle ja grillattiin ja sitten pyysin naista saunomaan luokseni. Nainen sanoi kuulostaa mahtavalta. Käytiin vielä hakees juotavaa ja pizzat ja siinä sitten luonani saunottiin alasti tietenkin. Juotiin siiderii ja oluttakin ja loppuilta katsottiin telkkatii ja kuunneltiin musiikkia. Sammuttiin joskus kolmen aikaan yöllä ja aamulla tehtiin vielä aamupalaakin. Nainen lähettelee viestejä että milloin otetaan uusiksi.
Voi Mika näitä sinun juttujasi :-DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään mahdollista?
Ei tarvi kun laittaa googleen tinder treffit raiskaus, niin tulee kyllä ainakin uutisia siitä aiheesta.
Raiskauksen uhriksi voi joutua missä tahansa, mutta ei se tee siitä todennäköistä tai sellaista jota kannattaisi hysteerisesti pelätä.
Sitten jos kolmansilla treffeillä puolitutun miehen kanssa saunomaan mennyt nainen raiskataan sillä saunareissulla, niin kommenttien laatua tälläkään palstalla ei tarvitse arvailla. Mitäs läksi, nii-in.
Niinpä. Jos ei lähde treffeille toisen kotiin, on hankala ja hysteerisesti pelkäävä. Jos menee, niin sanotaan että sai mitä tilasi, pitäähän se ymmärtää että kikulia tulee halusi tai ei. Koskaan ei voi näissä jutuissa nainen toimia oikein joidenkin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta ihan hyvä, että on saanut vastauksia, koska varmasti on niitäkin miehiä, jotka ehdottavat saunomista ja sitten ihmettelevät, mikä meni pieleen.
Ei se ikinä johdu väärästä ehdotuksesta vaan väärästä miehestä. Jos ap olisi miesmallin näköinen, olisi nainen jo ekojen treffien jälkeen pyytänyt kotiin jatkoille.
Miesmallin näköinen (ja itseasiassa mallintöitä tehnytkin) duunikaveri käyttäytyi minua kohtaan nöyryyttävästi ja ei tullut pieneen mieleenkään muuta kuin halveksua tuota miestä. Turha siis vedota tuohon ulkonäkökorttiin, koska myös ne mallipojut ovat ihan tavallisia kuolevaisia, ei kaikki lankea pelkkään ulkonäköön JA kaikilla ei ole identtinen miesmaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen irtoseksistä mielestäsi saa? Irtoseksin jälkeen nimittäin sängyssä on kaksi onnellista, mies ja sen muna. Itse haluan olla vähintään ihastunut mieheen, jonka kanssa on seksiä. Seksi täysin tuntemattoman miehen kanssa, joka ei edes herätä mitään kiinnostusta kuulostaa kyllä aivan mahdottomalta.
Mitä jos mä miehekkäästi katson että nainen tulee ensin, vaikkapa kielihoidolla?
Lähes 60% naisista ei yleensä saa seksistä yhtään mitään. https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/
Tästä syystä on helppo on ymmärtää, ettei seksi yleensä ole mitenkään tarpeellista naisten mielestä. Tyhjän saa pyytämättäkin. On todennäköisempää että nainen feikkaa, jotta seksi loppuisi kuin oikeasti siitä mitään saisi.
En nyt viitsi siirtyä lukemaan artikkelia, luultavasti se kertoo sen minkä tiedän muutenkin eli että vähemmistö naisista saa yhdynnässä. Sen takia haluan itse aina ensin oman orgasmini sormilla tai suulla ennen kuin ylipäänsä on yhdyntää. Oli sitten kyse irtonumerosta tai parisuhteesta. Ja koska irtosuhteessa oraali on riski ilman suojausta, niin parisuhdeseksi todellakin on naiselle paljon tyydyttävämpää. Myös oraalia antavana osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Hautaanko nämä naiset itseään säästelevät? Ei ihme, että suomalaiset miehet hakevat naisia ulkomailta kun kotimainen naistarjonta on tätä luokkaa.
Itseasiassa minä tarvitsen luottamuksen, ennenkuin alan intiimiin kanssakäyntiin kenenkään kanssa. Onhan niitä toisiakin ääripäitä, jotka harrastavat yhdenillan juttuja ja se ei ole heille mikään kynnyskysymys - miesten näen kuitenkin kovasti sheimaavan tälläistä käytöstä, ja nyt sitten ei saisi edes kunnolla tutustua mieheen ennen panemista?
Minulle ei ole mikään ongelma olla seksittä koko loppuikäni, jos naisen seksuaalisuudesta tehdään miehen omaisuutta.
Anteeksi? Eikö kouluja käy myös pojat ja miehet? Eikö terveyspalveluja käytä myös pojat ja miehet? Eikö maanteitä käytä myös pojat js miehe? Veroista katetaan mm nuo asiat.