Taas nainen pelästyi toisten treffien jälkeen...
Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin viestiä, että voisi tulla lauantaina vähän saunomaan mun kämpille, laittaisin hänelle tortilloja ja katsottaisiin vaikka jotain leffaa. Nainen oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät naiset..
M31
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä mikä teilaus naisilta tuohon saunomiseen. Taidettiin toisena tapaamiskertana saunoa nykyisen puolison kanssa
No ylipäätään, oikeasti, saunominen. Miksi? Etkö jaksanut peseytyä ennen treffejä? Mitä muita hygieniatoimenpiteitä pitää harrastaa treffeillä yhdessä? Ulostamista, virtsaamista, hampaiden pesua, leikataan varpaankynnet, kuoritaan vähän kuollutta ihoa? Kaivellaan korvat puhtaaksi? Eikö näitä voisi säästää vaikka sinne asti kun on päätetty alkaa seurustella ja ollaan parisuhteessa eikä tapaamisvaiheessa?
No nyt on kyllä kova defenssit! Taisi mennä syvälle tunteisiin. :D
Nähtävästi naisilla on vaan seksi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä mikä teilaus naisilta tuohon saunomiseen. Taidettiin toisena tapaamiskertana saunoa nykyisen puolison kanssa
No ylipäätään, oikeasti, saunominen. Miksi? Etkö jaksanut peseytyä ennen treffejä? Mitä muita hygieniatoimenpiteitä pitää harrastaa treffeillä yhdessä? Ulostamista, virtsaamista, hampaiden pesua, leikataan varpaankynnet, kuoritaan vähän kuollutta ihoa? Kaivellaan korvat puhtaaksi? Eikö näitä voisi säästää vaikka sinne asti kun on päätetty alkaa seurustella ja ollaan parisuhteessa eikä tapaamisvaiheessa?
No nyt on kyllä kova defenssit! Taisi mennä syvälle tunteisiin. :D
En tajua tätä joidenkin ihmisten fiksaatiota peseytymiseen. Niin ja minua ei saa parisuhteessakaan saunaan, koska en ymmärrä mikä siinä on se asia mistä ihmiset nauttii. En ymmärrä mitä tarkoitat defensseillä, defenssit mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffisivustoilla monet keski-ikäiset miehet hakevat SELÄNPESIJÄÄ. En voi ymmärtää mikä saa ikäiseni miehet kirjoittamaan noin. Eivätkö he käsitä, että lukijat ovat uppo-outoja ihmisiä?
Sitten kun on tutustuttu, ollut seksiä ja saunottu niin tarjoudun itsekin pesemään miehen selän, ei sillä. Mutta treffi-ilmossa SELÄNPESIJÄ.
Harrastan uimista. Tuon sen esille koska se on ihan yhtä hyvä harrastus kuin suunnistus, virkkaus tai kankaanpainanta. Tosi moni junttimies alkaa kirjoitella jostain rasvaisesta selänpesusta. Vaikka ihan fiksu alku vaikutelma oli. Ja profiilissani lukee selvästi jotta etsin vakavasti kumppania. Kaikki kommunikaatio katkeaa selänpesu kommenttiin.
Ja nämä siis 45+ miehiä. Itse olen 47.
Siksi koska miehet kaipaavat naisen kosketusta. Jos ymmärtäisit miten yksin moni eronnut mies jää avioeron, niin olisit ehkä hieman empaattisempi. Saattaa olla, että aluksi se pelkkä selän peseminen riittäisi. Sänkyhommat sitten myöhemmin.
Mutta ei, tottakai kaikki miehet ovat inhottavia sikoja.
Miksi minä haluaisin erityisesti pestä itselleni ventovieraan yksinäisyyttä potevan miehen selän ensitapaamisella? En keksi yhtään syytä.
Tämä on vähän samanlainen kysymys kuin miksi eronneena miehenä haluaisin maksaa veroja joilla kustannetaan yh-äitien tukien maksuja ja terveydenhuoltoa. Jos ei pysty asettumaan toisen asemaan, niin ei pysty.
Kyllä se verojen maksu on hyvin eri asia kuin fyysisesti koskettaa jotain tuntematonta miestä, johon ei erityisemmin ole ihastunut. Hyvin vastenmielinen ajatus.
Ton tyypin jutut tulee eskaloitumaan siihen, että jos naiset ei suostu kaikkia miehiä koskettamaan ja antamaan seksiä, niin miehet eivät halua tehdä yhtään mitään, mikä voisi edes etäisesti olla naisille hyvä asia, vaan päinvastoin. Lisätään itkupotkuraivarit, että me ei aleta ellei saada sitä mitä halutaan, byhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffisivustoilla monet keski-ikäiset miehet hakevat SELÄNPESIJÄÄ. En voi ymmärtää mikä saa ikäiseni miehet kirjoittamaan noin. Eivätkö he käsitä, että lukijat ovat uppo-outoja ihmisiä?
Sitten kun on tutustuttu, ollut seksiä ja saunottu niin tarjoudun itsekin pesemään miehen selän, ei sillä. Mutta treffi-ilmossa SELÄNPESIJÄ.
Harrastan uimista. Tuon sen esille koska se on ihan yhtä hyvä harrastus kuin suunnistus, virkkaus tai kankaanpainanta. Tosi moni junttimies alkaa kirjoitella jostain rasvaisesta selänpesusta. Vaikka ihan fiksu alku vaikutelma oli. Ja profiilissani lukee selvästi jotta etsin vakavasti kumppania. Kaikki kommunikaatio katkeaa selänpesu kommenttiin.
Siksi koska miehet kaipaavat naisen kosketusta. Jos ymmärtäisit miten yksin moni eronnut mies jää avioeron, niin olisit ehkä hieman empaattisempi. Saattaa olla, että aluksi se pelkkä selän peseminen riittäisi. Sänkyhommat sitten myöhemmin.
Miksi minä haluaisin erityisesti pestä itselleni ventovieraan yksinäisyyttä potevan miehen selän ensitapaamisella? En keksi yhtään syytä.
Tämä on vähän samanlainen kysymys kuin miksi eronneena miehenä haluaisin maksaa veroja joilla kustannetaan yh-äitien tukien maksuja ja terveydenhuoltoa. Jos ei pysty asettumaan toisen asemaan, niin ei pysty.
Sun ei tartte haluta vaan se on sun lainmukainen velvollisuus. Mulla ei ole velvollisuutta pestä yhtään kenenkään kosketuksen puutteessa kärvistelevän miehen selkää.
Tarkalleen ottaen ainoa lakisääteinen tehtävä on maksaa verot, mutta niiden kohdistaminen on poliittinen asia ja sen vuoksi äänestinkin vaaleissa puoluetta joka huolehtii myös miesten hyvinvoinnista.
Lupasiko joku puolue kaikille yksin oleville miehille selänpesijän?
Epäsuorasti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtui saunomisideasta. Se on törkeä.
Eletään suomessa eikä missään amerikassa missä alastomuus on pahin synti?
AP
Pelästyi tarjoilujasi. Pelkät tortillat on kuivaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa miehet voi mennä ihan tavalliseen selän hierontaan. Hieroja voi olla mieskin, ihan samalta se kosketus tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tartte haluta vaan se on sun lainmukainen velvollisuus. Mulla ei ole velvollisuutta pestä yhtään kenenkään kosketuksen puutteessa kärvistelevän miehen selkää.
Tarkalleen ottaen ainoa lakisääteinen tehtävä on maksaa verot, mutta niiden kohdistaminen on poliittinen asia ja sen vuoksi äänestinkin vaaleissa puoluetta joka huolehtii myös miesten hyvinvoinnista.
Lupasiko joku puolue kaikille yksin oleville miehille selänpesijän?
Epäsuorasti kyllä.
Miten epäsuorasti ja mikä puolue kyseessä? Täähän käy mielenkiintoiseks.
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi naisilla on vaan seksi mielessä.
Olis voinut nainen vsatata, että treffaillaan vaan, muttei minkään saunomisen merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?
Mitenkään mahdollista?
Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?
Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla
Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)
Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.
Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.
Ei tarvi kun laittaa googleen tinder treffit raiskaus, niin tulee kyllä ainakin uutisia siitä aiheesta.
Raiskauksen uhriksi voi joutua missä tahansa, mutta ei se tee siitä todennäköistä tai sellaista jota kannattaisi hysteerisesti pelätä.
Sitten jos kolmansilla treffeillä puolitutun miehen kanssa saunomaan mennyt nainen raiskataan sillä saunareissulla, niin kommenttien laatua tälläkään palstalla ei tarvitse arvailla. Mitäs läksi, nii-in.
Vierailija kirjoitti:
Olit kivaa kaveriseuraa, mutta ei ollut kipinöintiä. Salaa toivoi, että olisit kokenut samoin, mutta saunavihjaus paljasti kaiken.
Tai ehkä nainen ei yksinkertaisesti pitänyt miehen piilotarkoituksesta ja olisi halunnut tutustua kaikessa rauhassa. ¯\_()_/¯
Olisi itselläkin mennyt maku mieheen vaikka olisin ensin tykännyt.
Miettikää sitä kun Moring vapsutuu, niinhän vetää jakausta vähän sivummalle ja esiintyy Toivosen Pekkana.
Tinderissä etsien sauna ja mökki seuraa itselleen jonka jälkeen taas ihmetellää minne katosivat Pirjo, Sanna ja Mervi
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta ihan hyvä, että on saanut vastauksia, koska varmasti on niitäkin miehiä, jotka ehdottavat saunomista ja sitten ihmettelevät, mikä meni pieleen.
Työkaverille kävi näin, sanoi ettei tosiaan lähde jonkun vastatavatun äijän luo saunomaan. :D Ajomatka ukon kämpälle oli myös melkosen pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoituksesi on saada seksiä joten naamioit suoran panokutsun tuolla tavalla saunakutsuksi. En yhtään ihmettele, että jää aina tuohon nuo treffailut. Jos taas yrität väittää, että tarkoituksesi ei ole painostaa seksiin niin miksi ehdotat sellaista tekemistä jossa on oltava alasti ihmisen kanssa jota ei vielä tunne?
Huolestuttavaa oli myös otsikon sana taas. Mies, joka ei opi virheistään, vai mies, jota ei vaan kiinnosta muu kuin oma nopea tyydytys? Pistää ihmettelemään, mihin siinä naista tarvitaan jos on kysymys "omasta kivasta".
Aikuisella iällä oikein innosta mikään miesten pippelin heiluttelut ja netflix and chill tapailut. Aikuista naista tapaillaan kuin aikuista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliskohan että ei ollut valmis olemaan alasti saunassa kanssasi vielä tuossa vaiheessa?
Mitenkään mahdollista?
Ohiksena kysymys, että monet treffit pitää olla takana, jotta aikuinen nainen uskaltaa näyttäytyä alasti miehen edessä?
Sehän ihan riippuu etsitkö parisuhdetta vai panosuhdetta. Pitääkö naisen ottaa selvää oletko kirvesmurhaaja vai kumppaniehdokas. Ei kukaan halua tulla vieraan miehen asuntoon raiskattavaksi ja tapettavaksi. Mistä sen tietää minkä verran siellä on ylipäätään porukkaa, huumataanko sinut, myydäänkö ihmiskauppiaalle, päätyykö paloiksi roskikseen. Naisilla on kuule ihan muita huolia kuin sinulla
Olet tainnut katsoa vähän liikaa telkkaria, amerikkalaisia sarjoja ja true crimea. (Hohhoijaa)
Suomessa tuollaisen rikoksen kohteeksi joutuminen on edelleen hyvin harvinaista.
Ei niin harvinaista että sitä mahdollisuutta ei kannata laskea mukaan. Kaikkia tapauksia ei edes uutisoida. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi murhattu henkilö.
Ai Tinder-treffeillä murhattu sellainen? Tuskin.
Tuskin? Oon eri enkä tiedä tindermurhista, mutta olihan se yks tapaus joss joku mies meni treffeille kiduttaakseen treffikumppania.
Nainen oli kaverinsa kanssa tehnyt jonkun sopimuksen jonka vuoksi sai apua "ajoissa" . Oli silti jo joutunut pahoinpitelyn uhriksi. Miehen autosta oli löytynyt kaikenlaista jota aikoi käyttää treffeillään kiduttamisen ilosta.
Taidat itsekin olla sellainen jännempityyppi..
Mulla on itsellänikin yllätys sellaisille 😊
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin päivänä?
N. 15 vuotta sitten olin jossain treffisivustolla ja tämä selän pesu jäi aika pysyvästi mieleen.
Joku tyyppi laittoi mulle viestiä ja mainitsi tuon selän pesun joko viestiessä tai omassa profiilissaan.
En halunnut enää jutella tämän kanssa tuon jälkeen kun tuli mieleen "hyvät herrat" tv-sarjan sedät joita en pitänyt kovinkaan puoleensa vetävinä.
Oli vähän eri vinkkelistä se selän pesu tuossa ohjelmassa mutta siöti.. Hyi oksetus. Minäkin käytän maksullista hierontapalvelua mielummin kuin etsiain itselkeni miestä hieromaan mun selkää
En kyllä itsekään lähtisi, jos olisin kiinnostunut vakavasta suhteesta miehen kanssa. Tommosesta saunaehdotuksesta tulee kuva että mies ei ole tosissaan. Jos kummatkin on ns. hauskanpitomielessä liikkeellä niin tilanne on vähän toinen.